نوشته شده توسط : shbi

دیدنی های هند

تاج‌محل هند

دسته: جاذبه های توریستی هند

 

 

یکی از معروفترین بناهای دنیا و آرامگاهی باشکوه که در شهر آگره در هند میباشد تاج محل است که در جنوب هند واقع شده است.این بنا یکی از عجایب هفت گانه میباشد.این بنا به دستور شاه جهان پنجمین امپراطور گرکانی به یاد بود همسرش ممتاز محل ساخته شد که خود شاه جهان هم در همین محل به خاک سپرده شد.در این بنا از معماری ایرانی و اسلامی الهام گرفته شده است و در ساخت این بنا از 20.0000معمار از اقصی نقاط آسیا به خصوص ایران شبه قاره هند آناتولی و...استفاده شده است.این بنا از سال 1042ش شروع به ساخت و تا سال 1057ش تکمیل شد.

 

مطالب مرتبط :

 

ایستگاه ملکه ویکتوریا هند

دسته: هند سرزمین هفتاد و دو ملت

 

بزرگ‌ترین ایستگاه قطار در بمبئی و یکی از عمارتهای جذاب دوران استعمار بریتانیا است بنای زیبا به‌عنوان قصر برای ملکه انگلستان بنا شد اما اکنون با تاسیسات جانبی‌اش و با نام "چاتراپتی شیواجی ترمینال"(یا CST) مورد استفاده عموم است و ایستگاه اولیه و اصلی قطارهای برون شهری و درون شهری بمبئی به حساب می‌آید.

 

مطالب مرتبط :

مجموعه کلیساهای گوا هند

دسته: هند سرزمین هفتاد و دو ملت


از مهمترین کلیساهای هند می توان به کلیساهای سنت فرانسیس,سنت آگوستین,کلیسای جامع گوا, سنت مونیکا و ... نام برد که مجموعه آنها در سال 1986 در مجموعه آثار یونسکو ثبت شد.این کلیساها هر کدام در جای متفاوتی از شهر قرار دارند و آدرس آنها متفاوت می باشد.

مطالب مرتبط :

 

قلعه سرخ هند

دسته: هند سرزمین هفتاد و دو ملت

 

قلعه سرخ " Red Fort "معروفترین مرکز جذب توریست در شهر دهلی نو پایتخت کشور هند است. لغت لال در زبان هندی قرمز معنی میدهد. دستور احداث این قلعه را شاه جهان امپراتور گورکانی,وقتی که پایتخت خود را از اگرا به دهلی تغییر داد، داد. ساخت آن نه سال طول کشید و در سال ۱۶۴۸ کامل شد. این قلعه در مجاورت رود یامونا قرار دارد و به شکل یک هشت ضلعی نامنظم و که به وسیله دیواری از سنگهای قرمز رنگ محصور گشته که طول آن ۵.۲ کیلومتر و ارتفاع آن از ۱۶ تا ۳۳ متر متغیر است.

 

مطالب مرتبط :



:: برچسب‌ها: دیدنی های هند ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

بازار پردیس یک کیش

دسته: مراکز خرید کیش

 

babzar pardis yek kish

 

بازار پردیس یک کیش از بزرگترين بازارهاي کيش است که به سبک زیبای اروپايي و با مشاوره معروفترین معماران فرانسوي در شرق جزيره کیش و در نوار سياحتي كيش ساخته اند. امکانات بازار و تنوع اجناس و کالاها , وجود نمایندگی شرکتهای لوازم خانگی معروف در دنیا موجب شده تا بیشترین مسافرین و گردشگران از بازار پردیس یک کیش دیدن نمایند. در این بازار بیشتر از دویست واحد تجاری وجود دارد و چند کافی شاپ و یک رستوران با محیطی زیبا و دلنشین آماده پذیرایی از مشتریان خود می باشد . بازار پردیس یک کیش در نزدیکی بازار پردیس دو کیش واقع شده است و در شرق جزیره زیبای کیش می باشد. اجناس عمده که در بازار بین المللی پردیس یک ارائه شده است عبارتند از : کیف و کفش ,  انواع مختلف پوشاک , وسایل صوتی و تصویری , انواع تلفن همراه ,  سیستمهای کامپیوتری , تعمیرات موبایل , انواع ساعتهای معروف و مارکدار و تهیه بلیط های مسافرتی است . 

 

مطالب مرتبط : تورکیش ,

 

بازار پردیس دو کیش

دسته: مراکز خرید کیش

 

بازار پردیس دو کیش

 

بازار پردیس دو کیش بزرگترین و مدرنترین بازار جزیره کیش می باشد که در سال 1378 تاسیس شد. مساحت این بازار 22000 متر مربع می باشد و در سه طبقه و با 200 واحد تجاری برای خدمات رسانی به مشتریان می باشد. برای رفاه مشتریان  و غرفه داران انواع تسهیلات رفاهی مهیا می باشد. عبارتند از آسانسور , پله برقی ,  وسایل جابه جایی کالا و سیستمهای خنک کننده مرکزی و تلفن است. معماری بازار زیبا و به نوعی طراحی شده که بازدید کنندگان و مسافران در زمان خرید می توانند استراحت نمایند و در رستوران غذا میل کنند. در محیط بیرونی بازار آبنمای زیبا جلوه زیبایی به این بازار بوجود اورده است. بازار پردیس دو کیش دارای سه کافی شاپ و یک چایخانه سنتی و  یک رستوران با ارائه غذاهای متنوع سرد و گرم مخصوص میهمانان و مسافران است . بازار پردیس دو کیش با درختان نخل خیلی زیبا می باشد و برنامه های ویژه ای مانند مراسم قرعه کشی و اجرای موسیقی زنده و  اهداء جوایز نفیس و ارزنده تدارک دیده اند.

 

مطالب مرتبط : تورکیش ,

 

بازار ونوس کیش

دسته: مراکز خرید کیش

 

bazare venos kish

 

در جزیره کیش سیزده مجتمع تجاری و بازار وجود دارد که اکثر آنها بیشتر از 10سال قدمت دارند.اداره این بازارها زیر نظر جامعه بازاریان و بازرگانان جزیره کیش می باشد. بازار ونوس کیش هم از بازارهایی می باشد که در جزیره زیبای کیش به نسبت قدیمی می باشد و در حال حاضر از شروع فعالیتش تقریبا  ۱۵ سال میگذرد. بازار ونوس کیش در دو طبقه ساخته شده که اکثر فروشگاههای آن در طبقه اول قرار گرفته است و در طبقه دوم بازار دفاتر خدماتی و اداری به فعالیت مشغول می باشند .بازار ونوس کیش بازاری می باشد که در آن فروش سایر محصولات خانگی کمتر دیده می شود و بیشتر برای عرضه پوشاک زنانه فعالیت می باشد. بازار ونوس کیش حدودا در نزدیکی بازار مریم در خیابان سنایی واقع شده است و اکثر مسافران که به قصد خرید به جزیره کیش می روند به احتمال زیاد از این بازار دیدن می کنند .

مطالب مرتبط : تورکیش ,

بازار مریم کیش

دسته: مراکز خرید کیش

bazare maryam kish

بازار مریم کیش بازار سر باز و فصلی جزیره کیش می باشد که طراحی ویژه و منحصر به فردی برای خود دارد .در بازار مریم غرفه هایی شامل:  فروش پوشاک مردانه و زنانه - کفش -  کیف و چمدان - روسری و لوازم خانگی می باشد . در قسمت وسط بازار محیط و فضای سبزی وجود دارد و نیمکتها و صندلی هایی برای استراحت خریداران در نظرگرفته شده است و در وسط حیاط نیز کافی شاپ کوچکی وجود دارد.

مطالب مرتبط : تورکیش ,


هتل های کیش

هتل تاپ رز کیش

دسته: هتلهای کیش

 

هتل تاپ رز کیش

 

در منطقه شمال شرقی جزیره کیش هتل تاپ رز کیش در وسعتی به مساحت حدودا 13 هکتار احداث شده است .  هتل تاپ رز کیش از 37 ویلاى ساحلى تشکیل شده و در نزدیکی ساحل و اسکله قرار گرفته است .

امکانات هتل تاپ رز کیش : کافى شاپ سنتى در محیطی باز و زیبا  ، رستوران ، خدمات خشکشویی و اتوشویی ، پارکینگ اختصاصی ، سيستم  ماهواره برای تلویزیون اتاقها ،  ،خدمات خانه داری ، صندوق امانات و دیگر امکانات می باشد. هتل تاپ رز کیش هتلی مناسب برای اقامت خانوادگی بسیار مناسب می باشد.

مطالب مرتبط : تورکیش ,

 

هتل تماشا کیش

دسته: هتلهای کیش

 

هتل تماشا کیش

 

هتل تماشا کیش در مركز جزيره زيباى كيش و در بهترين موقعيت نسبت به ساحل و بازار  مى باشد. خدمات رايگان هتل مانند: صبحانه و نهار ,  استقبال فرودگاهی  و پنجاه درصد تخفيف پارك دلفين ها است . هتل تماشا کیش براي كودكان بالاي پنج سال هزينه يك نفر بزرگسال محاسبه مي گردد. هتل در بهار سال 1391  بازسازی شده و امکانات رفاهى هتل : کافى نت، تلويزيون ماهواره اى، لاندرى، مينى بار، صندوق امانات در  رسپشن، سيستم خنك كننده می باشد. هتل تماشا کیش داراى رستوران سراب با گنجایش 90 صندلى و با تدارک غذاى ايرانى و كافى شاپ غروب در لابى هتل است . فاصله این هتل تا فاصله کشتی یونانی 13.9 km و فاصله تا پارک دلفینها 6.3 km و فاصله تا مرکز خرید زیتون 271 متر مى باشد.

مطالب مرتبط : تورکیش ,

هتل آپارتمان ونوس کیش

دسته: هتلهای کیش

 

هتل آپارتمان ونوس کیش

 

هتل آپارتمان ونوس کیش هتلی سه ستاره لوکس و نو ساز است که به علت اینکه به بازار ونوس نزدیک می باشد برای میهمانان و مسافران دسترسی به بازار و مراکز خرید راحت می باشد هتل آپارتمان ونوس کیش مجهز به اتاق جلسه می باشد که جلسات مهم کاری را در این اتاق هتل برگزار نمایید. رستوران هتل ونوس انواع غذاهای لذیذ را تدارک دیده است. در هتل آپارتمان ونوس کیش خشکشویی هم وجود دارد که در طول اقامت خود می توانید آراسته و مرتب باشید. هتلی ونوس کیش با چیدمانی زیبا است. همچنبن هتل فعالیتی برای علاقه مندان به بیلیارد میز و اتاق بیلیارد فراهم شده است که عزیزان می توانند استفاده کنند.

مطالب مرتبط : تورکیش ,

 

هتل سان رایز کیش

دسته: هتلهای کیش

 

هتل سان رایز کیش

 

هتل سان رايز کیش در  وسط مراکز تفريحی و خريد قرار گرفته است ، دريايی آبی و کرانه ای چشم نواز , جزيره ای با آفتاب درخشان قرار گرفته است. مجتمع هتل سان رایز در چهار طبقه و در هر طبقه دارای ۸ تا ۱۰ سوئيت با رنگ آميزی زیبا با مبلمانی راحت و محيطی خانوادگی مناسب برای اقامت خانوادگی می باشد. اکثر اتاقها به آبهای نيلگون و زیبای خليج فارس مشرف هستند و موقیت مکانی نزدیکی به بازار پردیس دو باعث شده است که انتخاب مناسبی از سوی میهمانان و مسافران باشد. رستوران هتل سان رایز نیر آماده پذیرایی با انواع متنوع غذاهای لذیذ از میهمانان و مسافران عزیز می باشد.

آدرس هتل سان رایز کیش : جزیره کیش , نوار سیاحتی ,مقابل بازار پردیس دو شماره VC49

مطالب مرتبط : تورکیش ,


هتل های کیش

هتل ونوس کیش

دسته: هتلهای کیش

 

هتل ونوس کیش

 

هتل ونوس کیش لوکس و تازه ساز می باشد هتل ونوس کیش در نزدیکی بازار ونوس کیش می باشد که بازدید و خرید از بازار ونوس کیش را برای مسافران و گردشگران آسان کرده است.  هتل ونوس کیش دارای صندوق امانات , خشکشویی و بیلیارد , رستوران با انواع غذاهای لذیذ و آماده برگذاری از میهمانی ها و جشن های میهمانان و مسافران است.

آدرس هتل ونوس کیش : جزیره کیش , جنب بازار ونوس کیش

 

مطالب مرتبط : تورکیش ,

 

 

هتل تماشا کیش

دسته: هتلهای کیش

 

هتل تماشا کیش

 

هتل تماشا کیش هتلی سه ستاره می باشد و بسیار مرتب و تمییز است و امکانات هتل تماشا کیش : تلويزيون ماهواره اى - کافى نت -  سيستم خنك كننده - لاندرى ( لباسشویی) - مينى بار -   صندوق امانات که در داخل رسپشن است. رستوران هتل تماشا کیش زیبا و تمییز می باشد و با غذاهای لذیذ  و متنوع از میهمانان و مسافران خود پذیرایی می کند. هتل تماشا کیش دارای خدمات خشکشویی و لباسشویی هم می باشد

آدرس هتل تماشا کیش :جزیره زیبای کیش - میدان امیر کبیر

 

مطالب مرتبط : تورکیش ,

 

هتل پارمیس کیش

دسته: هتلهای کیش

هتل پارمیس کیش

هتل بین المللی پارمیس کیش هتلی پنج ستاره می باشد و یکی از بهترین انتخابها برای اقامتی به یاد ماندنی در جزیره زیبای کیش در یکی از بهترین منطقه جزیره کیش با چشم انداز زیبای دریا و دسترسی آسان به مراکز خرید و تفریحی می باشد.این هتل در میدان پردیس و در مقابل بازار پردیس می باشد.این هتل دارای امکانات شامل سالن بيليارد، سونا، استخر، جكوزى، آرايشگاه بانوان، آرايشگاه مردانه، كافى شاپ، كافى نت، فروشگاه، سالن همايش با گنجایش 200 نفر، ترانسفر رفت و برگشت برای فرودگاه، صبحانه بوفه رايگان، سرو ميوه و آب معدنى رايگان، استفاده از اينترنت در اتاق ها است .  رستوران هتل دارای غذاهای متنوع و لذیذ می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان است. با رزرو هتل پارمیس کیش می توانید اجاره اتومبیل های به روز دنیا را داشته باشید. خدمات رايگان هتل پارمیس شامل صبحانه، ناهار،  سونا و جکوزی  , استخر می باشد . هتل پارمیس کیش دارای چند رستوران می باشد که با تدارک غذاهای فرنگی و ایرانی و همچنین سنتی ایرانی , خانه اسپاگتی و انواع متنوع غذاهای ایتالیایی با معماری خاص متعلق به دوران صفویه می باشد . امکانات داخلی اتاق ها : سشوار در حمام , تهویه مطبوع , شبکه تلویزیونی ماهواره ای , یخچال و مینی بار و صندوق امانان اختصاصی می باشد.

 

مطالب مرتبط : تورکیش ,

هتل سیمرغ کیش

دسته: هتلهای کیش

 

هتل سیمرغ کیش

 

هتل سیمرغ کیش هتلی سه ستاره می باشد که  در مرتفع ترین منطقه سیاحتی جزیره زیبای کیش قرار گرفته است و به دریای زیبای خلیج فارس مشرف می باشد . هتل سیمرغ کیش دارای فضایی سر سبز با و گل وگیاه  و درختان نخل  می باشد . و محیط مناسبی برای اقامت خانوادگی می باشد .  هتل  بسیار زیبا طراحی و چیدمان شده است و آماده پذیرایی از میهمانان می باشد . هتل سیمرغ کیش برای میهمانان تخفیف های ویژه برای مکانهای تفریحی از جمله دلفیناریم ، باغ پرندگان، کلوپ مریم و غواصی و قایق رانی و آموزش در دریای خلیج فارس می باشد . رستوران هتل با انواع غذاهای لذیذ و متنوع آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران می باشد .هتل سیمرغ کیش خدماتی را برای رفاه میهمانان و مسافران تدارک دیده است که لحظاتی به یادماندنی را می توانید تجربه کنید.

مطالب مرتبط : تورکیش ,

 

 

هتل جام جم کیش

دسته: هتلهای کیش

 

هتل های جام جم کیش

 

هتل جام جم کیش هتلی سه ستاره می باشد که با موقعیت خوب در مرکز جزیره کیش واقع شده است . هتل داراي 51 اتاق و سوئیت و اخیرا بازسازی شده است .امكانات هتل جام جم کیش دارای : اينترنت و ايرلس، رستوران هتل جام جم، کافى شاپ، چايخانه سنتى،  کانتر گردشگرى ،  لاندرى،  سالن بيليارد، سالن کنفرانس با گنجایش 15 نفر، سيستم ماهواره اى و اکثر شبکه هاى خبرى در کليه اتاقها،  دستگاه آب شيرين کن، دوربين مداربسته، ژنراتور برق اضطرارى، مينى بار مخصوص، سيستم تهويه مطبوع برای هتل مهیا شده است. رستوران هتل با انواع غذاها از میهمانان پذیرایی می کند .

مطالب مرتبط : تورکیش ,

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: درباره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

هتل کرون پلازا استانبول    پنج ستاره

هتل کرون پلازا استانبول

هتل پنج ستاره باشکوه و بزرگ در منطقه قدیمی و تاریخی شهر استانبول قرار گرفته است . امکانات فوق العاده و اقامتی لوکس از امکانات سرویس اینترنت بی سیم  و پذیرایی هتل می باشد که به میهمانان خود ارائه می دهد. موقعیت جغرافیایی بسیارعالی هتل باعث شده که امکان دسترسی مسافران و میهمانان به مراکز قدیمی و تاریخی شهر استانبول آسان تر شود.مساجد ایا صوفیه و کبود ،  بازار بزرگ ، در چند قدمی هتل قرار گرفته اند. ایستگاه تراموا در نزدیکی هتل موجب شده تا به آسانی بتوانید در شهر به تفریح و گردش بپردازید.صبحانه لذیذ و خوشمزه هتل به صورت سلف سرویس در رستوران لاله هتل میل کنید و از غذاهای متنوع و دلپذیر خارجی هم تا ساعت یازده شب سرو می شوند لذت ببرید.سالن بدنسازی ، استخر آب گرم ، حمام و استخر سرپوشیده که تماما مدرن و زیبا می باشند  از امکانات دیگر هتل است که مورد استفاده علافه مندان و مسافران قرار می گیرد.

 

مطالب مرتبط : تور استانبول 93 ,

هتل تایتانیک بیزینس استانبول آسیا   پنج ستاره

هتل  تایتانیک  بیزینس استانبول آسیا

هتل با خدمات فوق العاده خود آماده پذيرایي از مسافران و میهمانان است. اتاقهای هتل بسیار تمییز و راحت می باشد و بسیار زیبا طراحی و چیدمان شده است .خدمات و امکانات رفاهی هتل مانند:  ماساژ ، استخر روباز ، جکوزی ، سونا ، سولاریوم ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، ایوان مخصوص حمام آفتاب شامل می شود.از امکانات دیگر هتل  ارائه خدمات نگهداری و مراقبت از اطفال می باشد. هتل  192 اتاق برای خود دارد. هتل برای خود فروشگاه هایی دارد که می توانید مایحتاج خود را از فروشگاه هتل تهیه کنید . صرافی هم در هتل وجود دارد که میتوانید در کمترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام دهید. اتاق جلسه در هتل می باشد که تجهیز شده می باشد. در باغ زیبای هتل به کسب آرامش و استراحت بپردازید . ميهمانان و مسافران مي توانند در فعاليت هايي نظير پينگ پنگ،  اسکواش، بيليارد شرکت داشته باشند . آرایشگاه زیبایی در هتل وجود دارد که میتوانید در طول اقامت خود نیز آراسته باشید .

مطالب مرتبط : تور استانبول 93 ,

هتل ددمان استانبول     پنج ستاره

هتل ددمان استانبول

هتل  پنج ستاره ددمان استانبول ، در منطقه  اداری  تجاری  شهر استانبول قرار گرفته است و برای میهمانان و مسافران خود اقامتی  لوکس و شیک را  تدارک دیده است  و امکان دسترسی را به  منطقه های مختلف شهر آسان کرده است. هتل ددمان استانبول  با داشتن محیطی پیشرفته، و مکانهای خوبی برای آرامش میهمانان مهیا کرده است . هتل در مرکز شهر می باشد و جاذبه های فرهنگی , معماری و هنری را در این شهر می توانید بینید.همین طور نزدیک بودن به استگاه مترو باعث شده تا به آسانی  به خرید و گشت شهری و ملاقات های کاری خود برسید. میهمانان و مسافران میتوانند بعد از یک روز طولانی، با ورزش در باشگاه و در سونا ویا در استخر به ورزش مورد علاقه خود برسند و استراحت کنند . در شامگاه رستوران هتل برای میهمانان و مسافران خود غذاهای متنوع و لذیذی را تدارک دیده است و از مسافران خود پذیرایی می کند . در هتل فروشگاهی وجود دارد که میتوانید مایحتاج خود را از فروشگاه هتل خریداری نمایید. هتل برای مسافران و میهمانان معلول که قصد اقامت در هتل را دارند امکاناتی را برای این عزیزان مهیا کرده است تا این عزیزان هم از سفر و اقامت خود در این هتل لذت ببرند و در رفاه باشند. هتل خشکشویی و اتوشویی نیز دارد که میتوانید در طول اقامت خود هم آراسته باشید.

مطالب مرتبط : تور استانبول 93 ,

 

دیدنی های استانبول

مسجد ایا صوفیا استانبول ترکیه

مسجد ایا صوفیا استانبول ترکیه

مسجد ایا صوفیا یا کلیسای حاجیا صوفیا  که معنای لغوی آن کلیسای معرفت الهی می باشد ، از دیدنی های استانبول و معماری های بسیار جالب بیزانسی به حساب می آید. ارتفاع گنبد بزرگ این مسجد ۵۶ متر می باشد و طوری طراحی شده است که نماد بهشت به حساب می آید و به نظر در فضا معلق می باشد . آثار هنری زیبای این مسجد  به سپرهای بزرگ دایره ای شکل عثمانی که بر روی آنها آیات قرآنی نوشته شده است و موزاییک های بیزانسی اشاره کرد .بعدا 4 منار در چهار طرف مسجد اضافه شد و با فتح استانبول توسط سلطان محمد فاتح در سال 1453 کلیسا تبدیل به مسجد شد. که  البته قبل از اینکه به کلیسا تبدیل شود معبدی از معبدهای رومی بوده است. در سال  1935 این مسجد به موزه تبدیل شد.  امپراطور می خواست از کلیسا بزرگ ترین و زیباترین کلیسا را بسازد کلیسای ایا صوفیا در اصل در سال 325 میلادی ساخته شد.ده هزار کارگر و دو معمار و با حجمی از طلا کار را شروع کردند. کلیسا در سال 537 افتتاح گردید. کلیسا بعد از فتح استانبول توسط عثمانیان به مسجد تغییر کرد و مناره هایی به آن اضافه کردند . آتاتورک تصمیم گرفت در سال 1935  به موزه ای فرهنگی تبدیل کند. ارتفاع گنبدهای مسجد از سطح زمین 54 متر  است و در کل 107 ستون در داخل ساختمان مسجد ایجاد شده است .

مطالب مرتبط : تور استانبول 93 ,

 

مسجد سلطان احمد استانبول

مسجد سلطان احمد

مسجد آبی در منطقه سلطان احمد قرار گرفته است . این مسجد اکثر روزها از ساعت 9 صبح تا 5 عصر باز می باشد . ورودی آن رایگان می باشد ، ولی در روزهای جمعه در ساعات نماز  ، ورود ممنوع است.شخص سلطان احمد دوست داشت مسجدی به دستور او ساخته شود که با مسجد ایاصوفیا قابل رقابت باشد و با نظر همه او توانسته در این کار موفق شود. مسجد سلطان احمد استانبول از جاذبه های گردشگری مهم استانبول است . به خاطر داشته باشید برای بازدید از این مسجد و مکانهای مذهبی دیگر باید لباس پوشیده به تن داشته باشید و خانمها روسری سرشان داشته باشند که از رسومات این محل می باشد . اگر فراموش کردید میتوانید از مسجد به امانت بگیرید. این مسجد از شاهکارهای معماری اسلامی می باشد . شاید بتوان گفت مهمترین مسجد استانبول باشد والبته استانبول شهر هزار مسجد نیز نامیده می شود که فقط در شهر قسطنطنیه ده ها مسجد زیبا وجود دارد که در داخل مساجد از طراحی و معماری بی نظیری استفاده شده است .

مطالب مرتبط : تور استانبول 93 ,

 

 کاخ توپکاپی استانبول

kakh topkapi

 کاخ توپکاپی استانبول محل زندگی سلطانهای عثمانی به مدت 391 سال بوده است و  از پر بازدیدترین و جذابترین مکان شهر استانبول می باشد.  معماری فوق العاده و حیاط های بسیار زیبایی دارد. این عمارت در سال 1924 زمانی بعد از دوره عثمانی به موزه تبدیل شد.

کاخ توپکاپی استانبول مکان حرم سلطنتی هم در ان زمان بوده است. تور بازدید به صورت مجزا می باشد و گردشگران و مسافرانی که قصد بازدید از حرم را دارند باید به جز هزینه ورودی سیزده دلاری این عمارت، 10 دلار اضافه هم پرداخت کنند. ساعت  بازدید موزه از ساعت  9 صبح تا 7 عصر در اکثر روزها به غیر از سه شنبه ها باز می باشد .

مطالب مرتبط : تور استانبول 93 ,

 

کلیسای چورا استانبول

kelisa chora

کلیسای چورا استانبول از اول با هدف کلیسای بیزانسی ساخته شد ولی بعدا به مسجد تبدیل گردید و همینک موزه می باشد . کاشی ها  و موزائیک ها بسیار زیبای کلیسای چورا استانبول ، باقیمانده نمونه هایی از طراحی و سبک هنر بیزانسی در دنیا می باشد . قسمت هایی از کلیسا در سال چهارصد ساخته شده و این روزها ساختمانی که دیده می شود تقریبا در سال 1500 ساخته شده است. کلیسای چورا حدودا در 3 مایلی شمال غربی سلطان احمد قرار گرفته است.  این موزه استانبول در اکثر روزها به غیر از روزهای چهارشنبه از ساعت 9:30 صبح  تا 18:30 عصر برای بازدید باز می باشد. هزینه ورودی موزه شش دلار آمریکا می باشد .

 

مطالب مرتبط : تور استانبول 93 ,



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

جشن های سالانه تایلند

 

کم پیش می آید که در بانکوک باشید و جشن یا فستیوالی به مناسبتی برگزار نباشد! تایلند در طول سال، شاهد چندین جشن زیبا به مناسبت های مختلف است که بعضی از آنها نیز جزو تعطیلات رسمی کشور هستند. تایلندی ها از آنجا که علاقه زیادی به جشن و شادی دارند، از هر فرصتی حتی کریسمس، برای برگزاری جشن های ملی استفاده می کنند به طوری که سال نو را در تایلند سه بار جشن می گیرند: سال نو میلادی در ژانویه، سال نو چینی در فوریه و سال نو تایلندی در آوریل. بیشتر جشن ها ملی نیز در فصل خنک که بین ماه های نوامبر تا فوریه است، برگزار می شوند.

مطالب مرتبط: تور تایلند , تور لحظه آخری تایلند , تور تایلند ماه رمضان 93 , تور تایلند مرداد93 , تور تایلند تعطیلات مرداد 93 , تور تایلند عید فطر 93




جشن آب تایلند

جشن سال نو تایلندی، در ۱۳ آوریل هر سال برگزار می شود و ۳ روز به طول می انجامد تا ۱۵ آوریل که نخستین روز سال جدید است. واژه Songkran در زبان تایلندی به معنی حرکت کردن و تغییر مکان است و علت نامگذاری آن حرکت خورشید در منطقه البروج است.
در این روز همچنین جشن آب برگزار می شود که در واقع شروع فصل باران بوده و به باور مردم تایلند، این آب بداقبالی را از آنها شسته و دور می کند. این سنت در جامعه تایلندی بسیار باارزش است. در روز جشن اعضای خانواده دور هم جمع می شوند تا احترام خود را به بزرگترها با ریختن آب خوشبو برروی دست های آنها نشان دهند و در مقابل از دعای آنها برای خوش بختی و سعادت برخوردار شوند.
در بعد از ظهر این روز پس از ادای احترام به بودا و شستن آن، همه مردم از پیر و جوان به یکدیگر آب می پاشند. معروف ترین جشن آب، در ایالت چیانگ مای در شمال تایلند برگزار می شود که مردم زیادی در این روزها از مناطق مختلف کشور برای شرکت در این جشن به چیانگ مای می روند.

مطالب مرتبط: تور تایلند , تور لحظه آخری تایلند , تور تایلند ماه رمضان 93 , تور تایلند مرداد93 , تور تایلند تعطیلات مرداد 93 , تور تایلند عید فطر 93






غذا تایلند

غذاهای تایلند به دلیل قرار گرفتن این کشور در میان چین و هند، آمیزه ای از غذاهای این دو کشور است. غذا در تایلند وعده مشخصی ندارد و معمولا بخارپز شده یا تفت داده می شود. برخی از موادی که در آشپزی تایلندی بسیار رایج هستند عبارتند از: سیر، ‌فلفل قرمز، برگ لیمو، شیر نارگیل، تمر هندی، زنجبیل، فلفل سیاه، ریحان، زردچوبه، زیره سبز، آب لیمو و سس ماهی.
غذای اصلی تایلند، برنج به ویژه برنج سفید است که تقریبا در همه وعده های غذایی استفاده می شود. پس از آن رشته، کاری، و نیز ماهی و میگو در غذاهای این کشور به وفور یافت می شوند. دلیل آن نیز وجود خلیج تایلند و هم چنین رودخانه های بسیار است که وابستگی غذاهای تایلندی را به موجودات و گیاهان دریایی نشان می دهد.
آشپزی سنتی تایلند معمولا به شکل آب پز، کباب کردن یا پختن بوده اما در طول سال ها با تاثیر از چینی ها، سرخ کردن و تفت دادن هم وارد آن شده است. فلفل را هم پرتغالی هایی که در قرن هفدهم از امریکای جنوبی به تایلند آمدند، با خود به همراه آوردند.
در تایلند غذا یکباره و با هم سرو می شود. غذای مناسب تایلندی شامل سوپ، خوراک کاری با ادویه یا سالادی ادویه دار، سس همراه با ماهی و سبزیجات می شود. اما اگر سوپ ادویه دار باشد، غذایی بدون ادویه را جایگزین کاری می کنند زیرا باید هارمونی طعم و ترکیب در هر غذا و هم چنین میان تمام غذاها با هم وجود داشته باشد. در کنار این غذاها معمولا سالادی تند و چندین سس مختلف برای انواع این غذاها و نیز دسری شیرین و یا میوه های تازه وجود دارند.

 مطالب مرتبط: تور تایلند , تور لحظه آخری تایلند , تور تایلند ماه رمضان 93 , تور تایلند مرداد93 , تور تایلند تعطیلات مرداد 93 , تور تایلند عید فطر 93




بهترین زمان سفربه تایلند

با توجه به موقعیت جغرافیایی کشور تایلند و نزدیکی این کشور به خط استوا می توان گفت که تایلند داری سه فصل آب و هوایی است که بهترین زمان سفر به تایلند از مهر تا بهمن مب باشد که دارای آب و هوای گرم و خشکی است.


مطالب مرتبط: تور تایلند , تور لحظه آخری تایلند , تور تایلند ماه رمضان 93 , تور تایلند مرداد93 , تور تایلند تعطیلات مرداد 93 , تور تایلند عید فطر 93


:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: تور تایلند , تور لحظه آخری تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

اسکله تفریحی میر مهنا کیش

توضیحات:

 

به طول 130 متر, عرض 9 متر و مساحت 1578 متر مربع در شمال جزیره کیش و در پارک تفریحی ساحلی میرمهنا واقع است. این اسکله به روش شمع فولادی و عرشه بتنی در سال 1385 ساخته شده است. در طول اسکله چهار پلکان برای سوار شدن قایق های تفریحی و چهار محل برای تماشای دریا ساخته شده و دارای نورپرداری زیبا می باشد. با قدم زدن بر روی این اسکله می توان مسجد ساحلی خاتم الانبیاء, اسکله ماهیگیری و رشته کوه های جنوبی کشور ایران را مشاهده کرد. لازم به ذکر است گردشگران و ساکنین می توانند بر روی اسکله و اطراف آن در زمانهای مجاز ماهی گیری کنند ولی شنا کردن در محدوده اسکله ممنوع می باشد .

 

 

اسکله تفریحی میر مهنا کیشاسکله تفریحی میر مهنا کیش

 

 

مطالب مرتبط: تور کیش 93 , تور لحظه آخری کیش

تور کیش تابستان 93 , تور کیش مرداد 93 , تور کیش تعطیلات مرداد 93 , تور کیش ماه رمضان 93 , تور کیش عید فطر 93

 

 

 

 

کشتی یونانی کیش

مشخصات این کشتی:

 

کشتی یونانی یکی از جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش است.این کشتی در چهارم مردادماه سال ۱۳۴۵ در نزدیکی روستای باغو به گل نشست. این کشتی در سال ۱۳۲۲ توسط شرکت ویلیام همیلتون در گلاسکو ساخته شد. وزن کشتی در هنگام ساخت ۷۰۶۱ تن و طول آن ۱۳۶ متر بوده است. نام‌های قبلی کشتی، به ترتیب (شیپور امپراطور)، (ناتورالیست)، (سیروس فارس)،(همدان) و در هنگام به گل نشستن (کولا) بوده‌است. علت به گل نشستن کشتی همچنان در پرده‌ای از ابهام است. حق بیمه زیاد کشتی نزد شرکت لویدز انگلستان شائبه‌هایی را ایجاد نموده است.

کشتی یونانی کیشکشتی یونانی کیش

 

 

 

مطالب مرتبط: تور کیش 93 , تور لحظه آخری کیش

تور کیش تابستان 93 , تور کیش مرداد 93 , تور کیش تعطیلات مرداد 93 , تور کیش ماه رمضان 93 , تور کیش عید فطر 93

 

 

 

 

بزرگترین هتل شناور ایران در کیش

 

این شناور تفریحی اولین و بزرگترین هتل شناور کشورمان است که با سرمایه گذاری 18 میلیارد تومانی شرکت غواصی و تفریحات  دریایی  ساحل  شایان کیش و شریک خارجی آن تهیه شده است. این هتل شناور دارای ظرفیت حمل 400 نفر است و دارای سه سالن بزرگ پذیرایی ،50 اتاق و کافی شاپ میباشد. 

 

بزرگترین هتل شناور ایران در کیش

 

 

مطالب مرتبط: تور کیش 93 , تور لحظه آخری کیش

تور کیش تابستان 93 , تور کیش مرداد 93 , تور کیش تعطیلات مرداد 93 , تور کیش ماه رمضان 93 , تور کیش عید فطر 93

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تور کیش 93 , تور لحظه آخری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

هتل مارین دبی

 

 Dubai Marine Hotel

 

هتل 5 ستاره ی  Dubai Marine در مجاورت ساحل واقع شده است و اقامت دلپذیری را به میهمانان خود ارائه می دهد. استخر رو باز و مرکز اسپا از جمله خدمات هتل به میهمانان می باشد. از دیگر امکانات هتل می توان ارائه خدمات نگهداری از اطفال را نام برد. این هتل و مرکز تفریحی 195 اتاقه می باشد.شیشه های دوجداره اتاق ها نیز از ورود هرگونه سر و صدا در زمان استراحت شما جلوگیری می کند. هتل فروشگاه های متعددی را دارا می باشد. یک صرافی نیز در هتل وجود دارد. اتاق برپایی جلسات و امکان کرایه ی خودرو از دیگر ویژگی های آن است. در صورت درخواست مسافرین، حمل و نقل فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد گرفت. برنامه گردش توسط هتل ارائه می شود. زمین تنیس و سالن های زیبایی را نیز نباید فراموش کرد.

 

 

مطالب مرتبط: تورلحظه آخری دبی , تور دبی تابستان 93تور دبی ماه رمضان 93 , تور دبی مرداد 93 , تور دبی تعطیلات مرداد 93 , تور دبی عید فطر 93

 

 

 

 

هتل پالم دبی

Dubai Palm Hotel

 

هتل 3 ستاره ی Dubai Palm در مرکز دبی واقع شده و حدود 10 دقیقه با اتومبیل از فرودگاه فاصله دارد. تمامی اتاق های هتل بازسازی شده اند و از سیستم تهویه مطبوع, ماهواره ,تراس و اینترنت رایگان برخوردار می باشند. کلوپ های شبانه و بار از دیگر ویژگی های هتل می باشد.

 

 

مطالب مرتبط: تورلحظه آخری دبی , تور دبی تابستان 93تور دبی ماه رمضان 93 , تور دبی مرداد 93 , تور دبی تعطیلات مرداد 93 , تور دبی عید فطر 93

 

 

 

 

هتل امواج روتانا دبی

Amwaj Rotana Jumeirah Beach

 

هتل امواج روتانا دبی

هتل 5 ستاره ی Amwaj Rotana در ساحل جمیرا بنا شده و از چشم انداز بی نظیری برخوردار می باشد. از امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون LCD و گیرنده ی ماهواره اشاره کرد. استخر, سونا, جکوزی و باشگاه از ویژگی های دیگر آن است. رستوران هتل به نام Rosso انواع غذاهای ایتالیایی از جمله پیتزا را که در تنورهای هیزمی تپخ می شود به میهمانان ارائه می دهد. هتل حدود Km12 با مرکز شهر و 30Km از فرودگاه دبی فاصله دارد.

 

 

مطالب مرتبط: تورلحظه آخری دبی , تور دبی تابستان 93تور دبی ماه رمضان 93 , تور دبی مرداد 93 , تور دبی تعطیلات مرداد 93 , تور دبی عید فطر 93

 

 

 

 

هتل آتلانتیس دبی


 Atlantis The palm Hotel

 

 هتل 5 ستاره ی Atlantis دبی یکی از زیباترین، بزرگترین و گران قیمت ترین هتل های دبی به شمار می رود. این هتل در جزیره ی نخل جمیرای دبی بنا شده و اتاق های ان به سبک عربی ساخته شده ودارای LCD همراه با تخت خواب های بزرگ بوده و همه تراس دار می باشند. این هتل شامل رستوران های کاتالان, ایتالیایی و فرانسوی است و همچنین خوراکهای ژاپنی نیز سرو می کند. باشگاه گلف 3Km و فرودگاه دبی تا هتل با ماشین حدود 20 دقیقه فاصله دارد.

 

 هتل آتلانتیس دبی


هتل آتلانتیس دبی


هتل آتلانتیس دبی

 

 

مطالب مرتبط: تورلحظه آخری دبی , تور دبی تابستان 93تور دبی ماه رمضان 93 , تور دبی مرداد 93 , تور دبی تعطیلات مرداد 93 , تور دبی عید فطر 93



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: تورلحظه آخری دبی , تور دبی تابستان 93 ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

بازار عطر و ادویه دبی

Category: مراکز خرید دبی

 

atr va advie dubai

 واژه عربی بازار سوک نام دارد . عطر و ادویه های مختلف عربی در سوک وجود دارد و با عطرهای خارجی مانند: دارچین ، میخک ، هل ، وانیل و مواد معطر  از تمامی منطقه ها به دبی وارد می شود برای فروش عرضه میکنند. در این بازار به راحتی میتوانید انواع عطریات و ادویه جات را که در دسترس هستند به آسانی تهیه کنید.

 

 

مطالب مرتبط: تورلحظه آخری دبی , تور دبی تابستان 93تور دبی ماه رمضان 93 , تور دبی مرداد 93 , تور دبی تعطیلات مرداد 93 , تور دبی عید فطر 93

 

 

 

 

 

مرکز خرید وافی سیتی دبی

Category: مراکز خرید دبی

 

vafi city

مرکز خرید وافی سیتی دبی از مجلل ترین  مرکزهای خرید در دبی است. به همین دلیل قیمت اجناس هم به نسبت دیگر مراکز خرید متفاوت و بیشتر می باشد. مرکز خرید وافی سیتی دبی حدود سیصد فروشگاه و با وسعتی تقریبا 520 هزار متر مربع از جمله مراکز خرید لوکس و زیبای دبی است که دارای چهار طبقه است و معماری و طراحی این مرکز از معماری آثار قدیمی و باستانی مصر الهام گرفته است. هرمهای شیشه ای دیدنی در قسمت سقف مرکز خرید که به نحو خیلی زیبا رنگ آمیزی و طراحی شده است و مجسمه ای از فراعنه مصر در قسمت بیرونی مرکز خرید بر  شکوه و زیبایی مرکز خرید افزوده شده است. در نزدیکی بوتیک ها و فروشگاه های مجلل مرکز خرید ، کافی شاپ و  رستوران و و یک مرکز تفریحی هم ایجاد شده است. مرکز سرگرمی و تفریحی مرکز خرید در طبقه 3  قرار گرفته است که از مکانهای جالب و جذاب برای کودکان است.

آدرس مرکز خرید وافی سیتی دبی: خیابان القطاعیات  

زمان کار مرکز خرید از ساعت 10 صبح تا ساعت 10 شب و روزهای جمعه از 4/30 عصر تا ساعت 10 شب

 

 

مطالب مرتبط: تورلحظه آخری دبی , تور دبی تابستان 93تور دبی ماه رمضان 93 , تور دبی مرداد 93 , تور دبی تعطیلات مرداد 93 , تور دبی عید فطر 93

 

 

 

مرکز خرید لامسی پلازا دبی

Category: مراکز خرید دبی

 

Lamcy Plaza

 

لامسی پلازا دبی

این مجموعه بی نظیر, بیش از 150 برند معروف خرده فروشی محلی و بین المللی را در بر می گیرد و برطرف کننده ی نیاز تمام اعضای خانواده است. اجناس در این مرکز با قیمت مناسب ارائه می شود. شما می توانید با خیال راحت کودکان خود را به این جا بیاورید, با این اطمینان که کارکنان ماهر این مرکز مراقب آنها هستند. خرید از لامسی پلازا, تجربه ای بی نظیر و رضایت بخش را برای شما به ارمغان می آورد. این مرکز زمان حراج ها و تخفیف های خود را با موسیقی به مشتریان ارائه می کند. فود کورتهای این جا از کاملترین فود کورتهای امارات متحده به شمار می رود که تمام ذایغه ها را در بر می گیرد. KFC, Pizza Hut, Thai Express, indian Snacks, McDonalds از جمله ی آنهاست.

 

 

مطالب مرتبط: تورلحظه آخری دبی , تور دبی تابستان 93تور دبی ماه رمضان 93 , تور دبی مرداد 93 , تور دبی تعطیلات مرداد 93 , تور دبی عید فطر 93

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: تورلحظه آخری دبی , تور دبی تابستان 93 ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi
 

هتل مجلل درویشی مشهد پنج ستاره

 

 

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری مشهد توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانان سرو می شود. رستوران دیگر به نام برکه می باشد که میهمانان به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع سرو بکنند.

 

 

هتل مجلل درویشی مشهد

 

 

آدرس هتل مجلل درویشی مشهد : مشهد , خیابان امام رضا علیه السلام بین امام رضا 24 و 26 

 

 

مطالب مرتبط:تور مشهد 93 , تور مشهد لحظه آخری

 

 

 

 

 

هتل بین المللی قصر مشهد پنج ستاره

 

 هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد به علت داشتن محیطی مطلوب ساخته شده است و از مرغوب ترین سازه های معماری استفاده شده است. در طبقه های مختف هتل بین المللی قصر مشهد، تنوع زیادی در سیستم اتاق ها وجود دارد و به همین علت برای مسافران انتخاب مناسب  و آسان می باشد. اتاق های سینگل، دبل، کانکت، سوئیت، پرنسس روم، آپارتمان پرزیدنت و رویال در طول اقامت میهمانان، لحظاتی به یادماندنی را تجربه می کنند و منظره حرم شمس الشموس حضرت رضا علیه السلام از پنجره های هتل بین المللی قصر مشهد دیده می شود. ترانسفر رایگان فقط از فرودگاه به هتل با مینی بوس عمومی ویژه هتل انجام می شود . برای درخواست ترانسفر زمان ساعت و شماره پرواز و رجوع به دفتر هتل در فرودگاه الزامی است . بخش های مختلف هتل : بانک، صرافی، واحدهای تجاری،  آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار، تشریفات، انفورماتیک، بیزینس سنتر، سالن آمفی تئاتر،  مجموعه ورزشی، استخر و سونا، سالن زیبایی و تعداد پنج رستوران و کافی شاپ با تنوع زیاد و معماری بی نظیر آماده ارائه خدمات رفاهی در عالی ترین سطوح کیفیت به مهمانان است.

آدرس هتل بین المللی قصر مشهد : مشهد , خیابان امام رضا علیه السلام

 

 

مطالب مرتبط:تور مشهد 93 , تور مشهد لحظه آخری

 

 

 

 

 

هتل کوثر ناب مشهد پنج ستاره

 

hotel kosar nab mashhad

هتل بین المللی کوثر ناب مشهد در جوار بارگاه ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام در ارائه خدمات و پذیرایی از میهمانان و زائرین عزیز در تابستان سال 1392 افتتاح شد. هتل بین المللی کوثر ناب مشهد در بلوار امیرالمومنین شارستان سابق که به حرم مطهر امام رضاعلیه السلام منتهی می شود قرار گرفته است  که پیاده فقط 10 دقیقه تا حرم مطهر فاصله دارد. فاز اول هتل کوثر ناب مشهد دارای 51 واحد که دارای سوئیت دوخوابه ، سوئیت دولوکس، رویال سوئیت ,  استدیو سوئیت و پریمر سوئیت است که به یخچال ، مایکروفر و تلویزیون، ماشین لباسشویی ،ماشین ظرفشویی، صندوق امانات ، سیستم سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع، کانال های ماهواره ای و اینترنت پرسرعت بی سیم تجهیز شده است. هتل بین المللی کوثر ناب مشهد اولین هتل پنج ستاره شهر مقدس مشهد می باشد که دارای این تجهیزات است . خدمات هتل کوثر ناب مشهد : بوفه صبحانه رایگان ، ترانسفر از فرودگاه تا هتل ،سرویس رفت به حرم امام رضا علیه السلام  می باشد.

 

 

مطالب مرتبط:تور مشهد 93 , تور مشهد لحظه آخری

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: تور مشهد 93 , تور مشهد لحظه آخری ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی

مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی

 

مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی یکی از مراکز خرید شیک و بزرگ دبی میباشد که به صورت خرده فروشی میباشد . این فروشگاه دارای کافه ها و رستوران های بزرگ و بازار طلا میباشد . این مرکز خرید نمونه های زیبا از مد بین المللی با کیفیت بالا را به مسافران تور دبی و بازدید کنندگان از این فروشگاه عرضه می کند و همچنین دارای چشم انداز ساحلی میباشد و تفریحگاه های ساحلی فستیوال سیتی کرون پلازا دبی ، دبی کریک ، ایونت سنتر و هتل چهار فصل دبی را به فستیوال سنتر مرتبط میکند . این فروشگاه 2 قسمت جدا از هم فستیوال سنتر ، یعنی فستیوال پاور سنتر و فستیوال واتر فرانت سنتر رو به آتنمای زیبای دبی هستند که شامل 100 رستوران ، 600 فروشگاه ، که 25 تای آن مهمترین فروشگاه ها میباشند همچنین ذارای مرکز بولینگ ، سینما ، مرکز تفریحی ، و پارکینگ عمومی نیز میباشد .

 

بازار کرامه دبی

 

 

 

بازار کرامه دبی

 

این بازار که از مراکز خرید دبی میباشد با قیمت های خوب و ارزان و مناسب مسافران تور دبی و ایرانیان زیادی را جذب خود کرده . این بازار که شامل تعدادی فروشگاه نزدیک به هم است در منطقه کرامه واقع شده است . در این بازار انواع کیف و کفش ، پوشاک ، صنایع دستی و اسباب بازی با قیمتهای  ارزان و مناسبی به مسافران و گردشگران عرضه میشود .

 

مرکز خرید دبی مال دبی

مرکز خرید دبی مال دبی



مرکز خرید دبی مال یکی از بزگترین پاساژهای جهان است که در مقابل بزرگترین برج جهان دبی قرار دارد . در مقابل درب ورودی دبیمال رقص فواره ها وجود دارد که هر روز ساعت 7 شروع می شود. بخشی از این پاساژ دبی مال با آکواریوم های دیدنی و زیبا دیزاین شده . همچنین در داخل این پاساژ بزرگ مکان پوشیده از برف و سرد نیز وجود دارد که دمای این مکان زیر صفر میباشد و پیست اسکی مصنوعی دبی میباشد . این مرکز خرید دارای بزرگترین بازار طلای جهان میباشد که شامل 200 فروشگاه است و همچنین مرکز خرید دبی مال دارای 22 سالن سینما ست.

 

بازار مرشد دبی

بازار مرشد دبی

بازار مرشد دبی در منطقه دیره دبی قرار دارد که معروفترین بازار دبی بحساب می آید . در این بازار کالاها هم کلی و هم جزئی به مسافران تور دبی و گردشگران عرضه می شوند و قیمت های این بازار نسبتا مناسب است . این بازار متعلق به ایرانیان  است . مسافران ایرانی تور دبی بسیار به این بازار سر میزنند .

 

مرکز خرید مال امارات دبی

مرکز خرید مال امارات دبی


مرکز خرید مال امارات دبی دو طبقه ای میباشد که یکی از مهمترین مکانهای این مرکز خرید پیست اسکی سر پوشیده آن است و یکی دیگر از مکانهای تفریحی این مرکز پارک سر پوشیده میباشد که شامل بخشهای  آمفی تئاتر ، سالن سینما با چهارده پرده ، ترن هوایی و بازی ودیویی میباشد . همچنین این مرکز خرید شامل 70 رستوران ، 400 مرکز خرید ، 2 مسجد ، 2 هتل و تئاتر بزرگ میباشد . در این مرکز اکثر برندهای معروف مانند کارفو ، مگا استور ، دینهامز ، بربری ، رالف لورن ، دلچگابانا ، پپ جین ، هاروی نیکلز و ... دارای نمایندگی میباشند .

ساعات کاری : شنبه تا سه شنبه 10 صبح تا 10 شب  ، چهارشنبه تا جمعه :10 صبح تا 12 شب  ، دبی فوت کورت و کارفو  9 صبح تا 12 شب .

 

 


برچسب‌ها: تور دبی تابستان 93, تور دبی تیر 93, توردبی, تور لحظه آخری دبی
+ نوشته شده توسط arezu در یکشنبه هشتم تیر 1393 و ساعت 14:31 | نظر بدهید

 

هتل ایبیس دیره سیتی سنتر دبی

هتل ایبیس دیره سیتی سنتر دبی


هتل ایبیس دیره سیتی سنتر دبی از هتل های 2 ستاره دبی میباشد که در مرکز شهر دبی قرار دارد و در کنار سیتی سنتر دبیمیباشد . این هتل شامل اتاق های زیبا و شیک میباشد و نزدیک به متروی شهر و مناطق تفریحی دبی است و مسافت آن تا فرودگاه دبی فقط 5 دقیقه میباشد .

 

هتل گلدن اسکوار دبی

 

هتل گلدن اسکوار دبی

 

 هتل گلدن اسکوار دبی از هتل های 3 ستاره دبی میباشد این هتل در منتقه دیره دبی قرار دارد و شامل 55 اتاق بزرگ و راحت است که اتاقها مجهز به سیستم تهویه میباشد . همچنین این هتل شامل استخر روباز ، سونا ، صرافی ، فروشگاه های مختلف و اتاق جلسه ی مجهز میباشد . از خدمات این هتل کرایه اتومبیل و ترانسفر فرودگاهی میباشد .

 

هتل یورک اینتر نشنال دبی

هتل یورک اینتر نشنال دبی

 

 هتل یورک اینتر نشنال دبی از هتل های خوب 3 ستاره دبی است و در مرکز شهر دبی قرار دارد و همچنین در نزدیکی آبنمای معروف دبی بازار هندی ها ، موزه دبی و مراکز تجاری شهر دبی قرار دارد . این هتل شامل 111 اتاق و سوئیت میباشد که همه ی اتاق ها بسیار راحت و مبله میباشد و همچنین مجهز به تلویزیون با گیرنده ماهواره است . از امکانات این هتل 3 ستاره میتوان استخر بام هتل ، تراس ،  سرویس رایگان به پارک ساحلی جمیرا ، رستوران شبانه روزی که انواع غذاها و نوشیدنی ها را سرو می کند و باشگاه شبانه را نام برد .

 

تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

تاریخ انتشار : یک شنبه 8 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

جزیره فی فی پوکت تایلند

 

این جزیره یکی از زیباترین جزایر گرمسیری در جهان است و یکی از اصلیترین جاذبه های توریستی و گردشگری تایلند بحساب می آید. سراسر جزیره فی فی صخره های آهکی و سواحل شنی و غار های پنهان وجود دارد. فی فی که در ۴۸ کیلومتری پوکت قرار گرفته است، شش جزیره را شامل می شود ولی دو جزیره اصلی آن به نام های فی فی کوچک "Phi Phi Lei" و فی فی بزرگ "Phi Phi Don " میباشد که جزیره کوچک ساکن ندارد ولی ساکنان جزیره بزرگ مسلمانانی هستند از جنوب تایلند. اصلی ترین جاذبه فی فی کوچک، غار بزرگی به نام " Viking Cave"  است که  مساحت آن ۳.۲ کیلومتر مربع میباشد که نام آن از نقش های روی دیوار غار انتخاب کرده اند. بخش های جنوبی این جزیره به دلیل وجود مرجان و عمق زیاد، برای غواصی بسیار مناسب میباشد .یکی از مشخصترین ویژگی های آن این است که هیچ وسیله نقلیه موتوری در این جزیره وجود ندارد. سفر با قایق پارویی Kayaking و صخره نوردی Rock Climbing نیز از یکی دیگر جاذبه های موجود در این جزیره زیبا میباشد .

 

جزیره فی فی پوکت تایلند

 

جزیره فی فی پوکت تایلند

 

جزیره فی فی پوکت تایلند

 

جزیره فی فی پوکت تایلند

 

جزیره فی فی پوکت تایلند

 

مطالب مرتبط : تور تایلند تیر 93 , تور تایلند تابستان 93 , تور آخرین لحظه تایلند , تورتایلند

 

آكواريوم پوكت تایلند

  آکواریوم زیبا در 10 كيلومتري جنوب پوكت واقع شده است که شامل مجموعه اي کامل و بزرگ از ماهي هاي استوايي و لاك پشت هاي دريايي و مابقی جانداران دريايي میباشد را به نمايش گذاشته است.

 

آكواريوم پوكت تایلند

 

مطالب مرتبط : تور تایلند تیر 93 , تور تایلند تابستان 93 , تور آخرین لحظه تایلند , تورتایلند

 

 

یکی از مهم ترین جاذبه های پاتایا، گشت 1 روزه به جزیره مرجان تایلند می باشد. این جزیره که با پاتایا تقریبا ۷ کیلومتر فاصله دارد، دارای سواحل شنی سفید میباشد و هر رروز صبح لنج هایی به سمت آن حرکت میکنند و بعداز ظهر برمیگردند. مدت این مسیر با لنج حدودا ۴۵ دقیقه و با قایق موتوری تقریبا ۱۵ دقیقه میباشد. محیط این جزیره بسیار آرام میباشد و سواحل آن بسیار زیبا بوده و آبهای آن پر از مرجان میباشد. گردشگران و مسافران در این جزیره می توانند با قایق هایی کف شیشه ای، به تماشای این مرجان های زیبا بپردازند. در این جزیره امکان شنا، غواصی، حمام آفتاب، ورزش های آبی مثل اسکی روی آب و موج سواری برای همه وجود دارد . همچنین گردشگران میتوانند از غذاهای دریایی جزیره مرجان تایلند استفاده کنند.

 

جزيره مرجان تایلند

 

مطالب مرتبط : تور تایلند تیر 93 , تور تایلند تابستان 93 , تور آخرین لحظه تایلند , تورتایلند

 

 

سفر با کشتی بر روی رودخانه چائوپرایا در بانکوک تایلند روش جالبی برای دیدن جاذبه های ونیز شرق می باشد. این رودخانه دارای کانال های بسیاری نیز می باشد. صرف شام بر روی کشتی گراند پرل " Grand Pearl " در فضای آرام این رودخانه زیبا و به دور از هیاهو و شلوغی بانکوک، تجربه ای بسیار زیبا و به یاد ماندنی برای مسافران تور تایلند است. این کشتی زیبا شامگاه از لنگرگاه ریورسیتی " River City" حرکت کرده و پس از صرف شام با نور شمع وبا گذر از مناظر زیبا و عبور از زیر پل رامای هشتم دور زده و به لنگرگاه باز می گردد.

 مطالب مرتبط : تور تایلند تیر 93 , تور تایلند تابستان 93 , تور آخرین لحظه تایلند , تورتایلند

 

مجسمه بودای زمردین در معبد وات پراکائو تایلند



این مجسمه نشسته بودا از یشم سبز ساخته شده است و با  لباسی از جنس طلا تزئین شده است. این مجسمه بودا در حال مدیتیشن دارای حدود 45 سانتیمتر بلندی است. مجسمه بودای زمردی در معبد وات پراکائو در مجموعه گرند پالاس  قرار دارد.

 

مجسمه بودای زمردین در معبد وات پراکائو تایلند

 

سفر با کشتی بانکوک تایلند

 

سفر با کشتی بانکوک تایلند مطالب مرتبط : تور تایلند تیر 93 , تور تایلند تابستان 93 , تور آخرین لحظه تایلند , تورتایلند

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi
 

هتل آکواتک ایروان ارمنستان سه ستاره

hotel akua iravan armanestan

هتل آکواتک ایروان ارمنستان هتلی تمییز و با طراحی ساده می باشد که مکانی مناسب برای استراحت خانواده ها می باشد . رستوران هتل با انواع غذاهای خوشمزه و متنوع از میهمانان و مسافران خود پذیرایی می کند . هتل آکواتک ایروان ارمنستان دارای مرکز ماساژ , سونا , حمام ترکی و بخار , استخر رو باز و سرپوشیده , مرکز و سالن بدنسازی می باشد. هتل دارای خشکشویی و لباسشویی و اتوکشی هم می باشد که می توانید در طول اقامت نیز مرتب و آراسته باشید. همچنین رستوران هتل دارای منو رژیمی می باشد که میهمانانی که برنامه رژیمی دارند نیز در طول سفر خود برنامه تغذیه و رژیم خود را حفظ کنند . هتل آکواتک ایروان ارمنستان فروشگاهی دارد که می توانید مایحتاج خود را از این فروشگاه تهیه کنید.

مطالب مرتبط : تور ارمنستان تابستان 93  , تور ارمنستان تیر 93  , تورارمنستان

 

هتل رویال پالاس ایروان ارمنستانسه ستاره

hotel royal palac iravan armenia

هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان در منطقه ای آرام و دلنشین قرار گرفته است و  تا مرکز شهر  با اتومبیل فقط 10 دقیقه فاصله دارد . هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان به خاطر اینکه از شهر دور می باشد دارای فضایی بسیار آرام و و اقامتی آرامش بخش را برای مسافران و میهمانان خود تدارک دیده است .  هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان امکاناتی مانند رستوران، مركز آبگرم و سلامت،‌ مركز تجاري،‌ اينترنت رايگان و امکاناتی که هتل را در کیفیت بسیار خوبی قرار می دهد تا بتواند به نحوی مطلوب از مسافران و میهمانان خود پذیرایی نماید.

مطالب مرتبط : تور ارمنستان تابستان 93  , تور ارمنستان تیر 93  , تورارمنستان

 

هتل هرازدان ارمنستان سه ستاره

hotel harazdan armenia

هتل هرازدان ارمنستان امکانات رفاهی بسیاری مانند : استخر روباز , ایوان ویژه حمام آفتاب , داشتن زمین بازی ویژه کودکان. صرافی در هتل وجود دارد که مسافران و میهمانان عزیز می توانند در کمترین زمان ممکن مبادلات ارزی خود را انجام دهند. هتل هرازدان ارمنستان اتاق جلسه مجهز نیز برای خود دارد. هتل باغ زیبای نیز دارد که می توانید اوقاتی را با آرامش سپری کنید. ميهمانان و مسافران فعالیتهایی مانند بیلیارد که در هتل وجود دارد را نیز برای خود داشته باشند. بعد از یک گردش و تفریح در طول روز می توانید در رستوران هتل به استراحت بپردازید و از غذاهای متنوع و لذیذ هتل هرازدان لذت ببرید . هتل هرازدان ارمنستان دارای لباسشویی , خشکشویی و اتوشویی نیز می باشد که می توانید در طول اقامت خود نیز آراسته و مرتب باشید.

 

مطالب مرتبط : تور ارمنستان تابستان 93  , تور ارمنستان تیر 93  , تورارمنستان

 

هتل اربونی ارمنستان سه ستاره

hotel erebuni ermenia

 
هتل اربونی ارمنستان هتلی دلنشین در مرکز تجاری شهر ایروان قرار گرفته است و مراکزی مانند : موزه ملی و ساختمان اپرا ایروان و دیگر اماکن دیدنی فرهنگی ارمنستان وجود دارد که هتل با این مراکز به قدری نزدیک می باشد که می توانید پیاده به این مراکز بروید. هتل اربونی ارمنستان دارای 36 اتاق می باشد که همگی به اینترنت , تهویه مطبوع , مینی بار , تلویزیون دارای شبکه های ماهواره ای و همچنین سشوار می باشد که البته اینترنت دارای هزینه ای مجزا می باشد. در قسمتهای مختلف هتل دسترسی به اینترنت به صورت رایگان می باشد. هتل اربونی یک رستوران با انواع غذاهای متنوع و لذیذ نیز دارد که می توانید در طول اقامت خود از این غذاهای تجربه کنید و لذت ببرید. همچنین هتل اربونی ارمنستان دارای لباسشویی و خشکشویی نیز می باشد . صرافی و دستگاه خود پرداز نیز هتل دارد که در مدت زمان کمی می توانید کارهای بانکی و مبادلات ارزی خود را انجام دهید.
 
 

hotel valensia armenia

هتل والنسیا ارمنستان هتلی تمییز و مکانی مناسب برای میهمانان و مسافران می باشد که اقامتی همراه با آرامش را می توانند تجربه کنند هتل والنسیا ارمنستان دارای خدمات ماساژ می باشد که مسافرین عزیز می توانند استفاده کنند و لذت ببرند. هتل دارای اتاق جلسه مجهز مي باشد. هتل والنسیا ارمنستان باغی برای خود دارد که مکانی برای کسب آرامش و استراحت می باشد. در هتل والنسیا ارمنستان آرایشگاهی وجود دارد که می توانید در مدت اقامت هم آراسته باشید.  رستوران هتل والنسیا ارمنستان مکانی است که بعد از یک گردش و روز کاری آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران عزیز با انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد.

hotel valensia armenia

 
 


:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

someae armenia

صومعه ارمنستان بر بالای کوه آراگات به ارتفاعی حدود دوهزار و سیصد متر از سطح دریا قرار دارد و دوران ساخت این بنا مربوط به قرن هفتم می باشد. این صومعه با نام ارمنی  به معنای"قلعه ای در ابرها می باشد. صومعه دارای امکاناتی مانند: سیستم گرمایشی و حمام می باشد. در مجاورت بنای این صومعه کلیسایی که متعلق به قرن یازدهم می باشد وجود دارد.

مطالب مرتبط : تور ارمنستان تابستان 93  , تور ارمنستان تیر 93  , تورارمنستان

 

 

 

 

 

kelisa jame armenia

 

کلیسای جامع اچمیادزین ارمنستان تقریبا سه قرن بعد از میلاد ساخته شده است و بنای این کلیسا هنوز هم بعد از این سالها پا برجا مانده است. کلیسای جامع اچمیادزین ارمنستان که نام اصلیش کلیسای واغارشاپات می باشد فقط از سنگ درست شده است و در ساختن بنا از ماده ساروج استفاده نکرده اند. کلیسا که از کلیساهای ارمنستان قدیمی می باشد به کلیسا جامع ارمنستان هم معروف می باشد.  کلیسای جامع اچمیادزین ارمنستان به دلیل اینکه فرهنگ و تاریخ مردم ارمنستان را نشان می دهد ، به یکی از دیدنی های خوب ارمنستان برای گردشگران و مسافران تبدیل شده است.

 

مطالب مرتبط : تور ارمنستان تابستان 93  , تور ارمنستان تیر 93  , تورارمنستان

 

دریاچه سوان ارمنستان

دریاچه سوان ارمنستان در شصت کیلومتری شمال شرقی ایروان و در استان گغارکونیک واقع شده است. دریاچه سوان ارمنستان که بزرگ‌ترین و وسیع ترین دریاچهٔ قفقاز و از بزرگ‌ترین دریاچه‌های کوهستانی آب شیرین در جهان می باشد. در بلندای ۱۹۱۶ متری سطح دریا قرار گرفته است. این نام دریاچه سوان از ریشهٔ اورارتویی سیونا و به معنای سرزمین دریاچه‌ها نام گذاری شده است. تقریبا به این دریاچه 36 جویبار وارد می شود و  فقط رود هِرازدان می باشد که از دریاچه سوان سرچشمه می گیرد. نزدیک دریاچه سوان ارمنستان شهرستانی به نام دیلیجان و چشمه آب معدنی به این نام وجود دارد که از منطقه های گردشگری می باشد. مشهورترین ماهی قزل آلای دریاچه سوان ارمنستان به نام ایشخان یا شاهزاده می باشد .

مطالب مرتبط : تور ارمنستان تابستان 93  , تور ارمنستان تیر 93  , تورارمنستان

 

جرموک ارمنستان

جرموک ارمنستان شهری در استان وایوتس‌جور  می باشد که در جنوب ارمنستان قرار گرفته است . جرموک ارمنستان آبشار زیبا و چشمه‌های معدنی آب گرم دارد و در دوره شوروی از مکانهای تفریحی و مورد علاقه در فصل تابستان بود. هم اکنون شهر جرموک ارمنستان تولیدات آب معدنی بسیار زیادی دارد و برای تبدیل مجدد جرموک ارمنستان به مرکز گردشگری دولت ارمنستان بسیار تلاش می‌کند. اسم جرموک به زبان ارمنی به معنی جای گرم می باشد.

مطالب مرتبط : تور ارمنستان تابستان 93  , تور ارمنستان تیر 93  , تورارمنستان

 

 

 

 

 

دلیجان ارمنستان

 

دلیجان ارمنستان از زیباترین شهرهای ارمنستان می باشد . دلیجان ارمنستان هوایی معتدل با تابستانی خنک و زمستانی آفتابی و گرمی را دارد.  همینطور چشمه های معدنی با هوای تازه  که شفا بخشی چشمه ها مانند آب های ویچی در فرانسه می باشد. به همین علت برای کسانی که برای استراحت به شهر دلیجان ارمنستان می روند شاهد معجزه این چشمه آب گرم می باشند و امکانات درمانی و تفریحی متنوعی برای بزرگسالان و کودکان وجود دارد. شهر دلیجان ارمنستان در قسمت شرقی ارمنستان با کوههای قفقاز در دره رود اقسدف در ارتفاع ۱۱۰-۱۵۰۰ متر بالاتر از سطح دریا است محصور شده می باشد رشته کوههای زیبای دلیجان که با پوشش جنگلی زیاد پوشیده شده است که شبیه مراتع در ارتفاعات کوه های آلپ است.

 

مطالب مرتبط : تور ارمنستان تابستان 93  , تور ارمنستان تیر 93  , تورارمنستان

 

 

موزه آثار خطی ارمنستان

موزه آثار خطی ارمنستان درانتهای شمالی خیابان مشدوتس قرار گرفته است و مقابلش مجسمه های بزرگی از مورخان و روحانیون مشهور قرون وسطی وجود دارد و در پایین ومرکز مجسمه ها مجسم مسروف مشدوتس مخترع خط ارمنی در سال 405 میلادی و  شاگردش قرار گرفته است . ساخت بنای موزه درسال 1959 بود و هم اکنون بیشتر از 17000 نسخ تاریخی در موزه جمع آوری شده است و مراقبت می شود . بزرگترین کتاب در این موزه متعلق به قرن هشت میلادی می باشد که وزن کتاب بیست و هشت کیلوگرم است و کوچکترین کتاب متعلق به قرن پانزده میلادی می باشد که وزن کتاب تقریبا 190 گرم می باشد.

مطالب مرتبط : تور ارمنستان تابستان 93  , تور ارمنستان تیر 93  , تورارمنستان

 

dare golha in armenia

دره گل ها در ارمنستان در پنجاه km شمال شرقی شهرایروان قرار گرفته است از ویژگی اصلی این منطقه طبیعت سرسبزکوهستانی می باشد که در فصل تابستان در گل و گیاه های  بسیار زیبا و در فصل زمستان با حجمی  ازبرف پوشیده می شود و ازمراکز عمده تفریحی درطی سال است که دارای مجموعه های ورزشی , رستوران ها , هتلها می باشد طول پیست اسکی هفت km می باشد و درسال 2004 تل سیژ این پیست اسکی را باز سازی و تعمیر کرد و به تعداد ایستگاه های پیست اضافه کرد. در این دره گل مجموعه کلیساهای جامع را می بینیم که چهار کلیسای بزرگ و دو کلیسای کوچک وجود دارد. درسال 1013 میلادی کلیسای بزرگ و اصلی به نام گریکور مقدس ساخته شده است و در فضای کلیسا مقبره بنیانگذاران  و سنگهای سلیبی قرن دوازده و سیزده وجود دارد و  مقبره دوم  پادشاه ارمنی که در جنگ سلجوقیان کشته شدند نیز وجود دارد.

مطالب مرتبط : تور ارمنستان تابستان 93  , تور ارمنستان تیر 93  , تورارمنستان

 



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش از هتل های چهار ستاره کیش می باشد که با طراحی زیبا از هتلهای مطرح و معروف جزیره زیبای کیش است. هتل آنا خدماتی مانند :  ترانسفر فرودگاهی، صبحانه بوفه، یک شب شام میهمان رایگان در هتل زیبای داریوش ,  تخفیف برای پارک پرندگان و دلفینها ، تخفیف بلیت کشتی تفریحی کیش رز است. برای استراحت مسافران و میهمانان هتل استخر سر پوشیده , سونا و ماساژ هم در نظر گرفته شده است . همچنین هتل دارای لباسشویی و خشکشویی می باشد که می توانید در مدت زمان اقامت آراسته و مرتب باشید. رستوران هتل آنا کیش با انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران است .

مطالب مرتبط : تور کیش تیر 93 , تور کیش تابستان 93, تور لحظه آخری کیش , تورکیش , تور کیش لحظه آخری

 

 

 

 

 

 

هتل پارمیس کیش

 

هتل بین المللی پارمیس کیش هتلی پنج ستاره می باشد و یکی از بهترین انتخابها برای اقامتی به یاد ماندنی در جزیره زیبای کیش در یکی از بهترین منطقه جزیره کیش با چشم انداز زیبای دریا و دسترسی آسان به مراکز خرید و تفریحی می باشد.این هتل در میدان پردیس و در مقابل بازار پردیس می باشد.این هتل دارای امکانات شامل سالن بيليارد، سونا، استخر، جكوزى، آرايشگاه بانوان، آرايشگاه مردانه، كافى شاپ، كافى نت، فروشگاه، سالن همايش با گنجایش 200 نفر، ترانسفر رفت و برگشت برای فرودگاه، صبحانه بوفه رايگان، سرو ميوه و آب معدنى رايگان، استفاده از اينترنت در اتاق ها است .  رستوران هتل دارای غذاهای متنوع و لذیذ می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان است. با رزرو هتل پارمیس کیش می توانید اجاره اتومبیل های به روز دنیا را داشته باشید. خدمات رايگان هتل پارمیس شامل صبحانه، ناهار،  سونا و جکوزی  , استخر می باشد . هتل پارمیس کیش دارای چند رستوران می باشد که با تدارک غذاهای فرنگی و ایرانی و همچنین سنتی ایرانی , خانه اسپاگتی و انواع متنوع غذاهای ایتالیایی با معماری خاص متعلق به دوران صفویه می باشد . امکانات داخلی اتاق ها : سشوار در حمام , تهویه مطبوع , شبکه تلویزیونی ماهواره ای , یخچال و مینی بار و صندوق امانان اختصاصی می باشد.

مطالب مرتبط : تور کیش تیر 93 , تور کیش تابستان 93, تور لحظه آخری کیش , تورکیش , تور کیش لحظه آخری

 

 

 

 

 

هتل سیمرغ کیش

 

هتل سیمرغ کیش هتلی سه ستاره می باشد که  در مرتفع ترین منطقه سیاحتی جزیره زیبای کیش قرار گرفته است و به دریای زیبای خلیج فارس مشرف می باشد . هتل سیمرغ کیش دارای فضایی سر سبز با و گل وگیاه  و درختان نخل  می باشد . و محیط مناسبی برای اقامت خانوادگی می باشد .  هتل  بسیار زیبا طراحی و چیدمان شده است و آماده پذیرایی از میهمانان می باشد . هتل سیمرغ کیش برای میهمانان تخفیف های ویژه برای مکانهای تفریحی از جمله دلفیناریم ، باغ پرندگان، کلوپ مریم و غواصی و قایق رانی و آموزش در دریای خلیج فارس می باشد . رستوران هتل با انواع غذاهای لذیذ و متنوع آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران می باشد .هتل سیمرغ کیش خدماتی را برای رفاه میهمانان و مسافران تدارک دیده است که لحظاتی به یادماندنی را می توانید تجربه کنید.

 

مطالب مرتبط : تور کیش تیر 93 , تور کیش تابستان 93, تور لحظه آخری کیش , تورکیش , تور کیش لحظه آخری

 

 

 

 

 

 

هتل های جام جم کیش

 

هتل جام جم کیش هتلی سه ستاره می باشد که با موقعیت خوب در مرکز جزیره کیش واقع شده است . هتل داراي 51 اتاق و سوئیت و اخیرا بازسازی شده است .امكانات هتل جام جم کیش دارای : اينترنت و ايرلس، رستوران هتل جام جم، کافى شاپ، چايخانه سنتى،  کانتر گردشگرى ،   لاندرى،  سالن بيليارد، سالن کنفرانس با گنجایش 15 نفر، سيستم ماهواره اى و اکثر شبکه هاى خبرى در کليه اتاقها،  دستگاه آب شيرين کن، دوربين مداربسته، ژنراتور برق اضطرارى، مينى بار مخصوص، سيستم تهويه مطبوع برای هتل مهیا شده است. رستوران هتل با انواع غذاها از میهمانان پذیرایی می کند .

 

مطالب مرتبط : تور کیش تیر 93 , تور کیش تابستان 93, تور لحظه آخری کیش , تورکیش , تور کیش لحظه آخری

 

 

 

 

هتل سارا کیش

 

هتل سارا کیش هتلی چهار ستاره است که در مرکز جزیره زیبای کیش واقع شده است و در مرکزیت اصلی بیشتر بازارها می باشد دارای 4 طبقه و 72 اتاق است و  آماده ارائه خدمات و پذیرایی , میهمان نوازی از مسافران و میهمانان است. اتاقهای هتل امکانات رفاهی مناسبی برای مسافران و میهمانان مهیا کرده اند . رستوران خوب هتل با غذاهای متنوع و لذیذ از میهمانان خود پذیرایی خواهد کرد. کافی شاپ  و سفره خانه سنتی و رستوران فست فود هم در هتل مهیا است و زمان خوشی را در هتل سارا کیش داشته باشید. خشکشویی و لباسشویی هم در هتل می باشد که می توانید در مدت زمان اقامت هم آراسته و مرتب باشید. هتل سارا کیش به سبکی زیبا و دلنشین طراحی شده است و فضایی بسیار مناسب برای زوج های جوان و خانواده ها است.

 

مطالب مرتبط : تور کیش تیر 93 , تور کیش تابستان 93, تور لحظه آخری کیش , تورکیش , تور کیش لحظه آخری



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

 هتل قصر طلایی مشهد 5 ستاره


این هتل دارای اتاق هاي سينگل ، دبل ، سوئيت ، كانكت ، پرنسس روم ، آپارتمان رويال میباشد . همچنین این هل رو به تصوير دل نواز حرم شمس الشموس حضرت رضا (ع) میباشد . این هتل دارای ترانسفر رايگان صرفا از فرودگاه به هتل با ميني بوس هاي عمومي هتل میباشد . همچنین شامل بانک ، صرافي ، واحدهاي تجاري ، تشريفات ، آژانس مسافرتي سالن همايش و سمينار ، سالن آمفي تئاتر ، بيزينس سنتر ، مجموعه هاي ورزشي ، استخر و سونا ، انفورماتيک ، سالن زيبايي و پنج رستوران و كافي شاپ با تنوع بسيار و معماري زیبا آماده خدمت رسانی به مسافران تور مشهد میباشد .

مطالب مرتبط : تور مشهد تابستان 93تور مشهد تیر 93, تور مشهد رمضان 93 , تورمشهدتور لحظه آخری مشهد

 

 

 

 

 

 

 


هتل بزرگ طرقبه واقع در دامنه کوه بینالود و در منطقه ییلاقی و خوش آب و هوای طرقبه بنا شده است که برای عاشقان امام رضا (ع) و جلب گردشگران داخلی و خارجی بنا شده است. این هتل شامل رستوران بزرگ و کافی تریا و دارای فضای سبز و تابستانی با منظره ای بسیار زیبا و قشنگ و از مناطق ییلاقی دور از آلودگی هوا و ترافیک شهری است. از امکانات این هتل میتوان به 324 اتاق و آپارتمان سوئیت لوکس ، کافی شاپ ،  چایخانه ، پارک کودکان ، آنتن مرکزی و آسانسور اشاره کرد.

مطالب مرتبط : تور مشهد تابستان 93تور مشهد تیر 93, تور مشهد رمضان 93 , تورمشهدتور لحظه آخری مشهد

 

 

 

 

 



هتل آپادانا مشهد شامل 41 تخت است و نبش چهاررراه خسروی  روبروی پمپ بنزین بنا شده است . از امکانات این هتل میتوان به رستوران، کافی شاپ، ماهواره ، اینترنت بی سیم، آسانسور و کافی نتاشاره کرد.

مطالب مرتبط : تور مشهد تابستان 93تور مشهد تیر 93, تور مشهد رمضان 93 , تورمشهدتور لحظه آخری مشهد


هتل سه ستاره آزادی مشهد شامل صد و هفتاد و دو تخت می باشد و در خيابان آزادی مشهد مقابل باغ نادری قرار دارد .

مطالب مرتبط : تور مشهد تابستان 93تور مشهد تیر 93, تور مشهد رمضان 93 , تورمشهدتور لحظه آخری مشهد

 

 

 

 

 هتل توس مشهد 4 ستاره

 


هتل توس مشهد داراي ايوان سلام به حضرت ، رستوران مشرف به حرم مطهر ،كافي شاپ شبانه روزي ، استخر و سونا ، سالن ورزشي برای علاقه مندان به ورزش ، اتاق ماساژ ، سالن بدن سازي ، سيستم تهويه مطبوع ، صندوق امانات اختصاصي هر اتاق ، خدمات روم سرويس ، لاندري ، غذاي كودك ، ويلچر جهت ميهمانان مسن و مجتمع تجاري مي باشد. این هتل 4 ستاره واقع در خیابان شیرازی، جنب مجتمع ونک میباشد . دیگر امکانات این هتل شامل ماهواره ، پاور سوئیچ ، اینترنت بی سیم ، اعلام حریق ، آسانسور ، اتاق ورزش ، سونا و جکوزی است.

مطالب مرتبط : تور مشهد تابستان 93تور مشهد تیر 93, تور مشهد رمضان 93 , تورمشهدتور لحظه آخری مشهد

 

 

 

 

 

 


این هتل در فلکه آب نزدیک به حرم امام رضا ( ع ) قرار دارد. هتل به 2 ساختمان شمالی و جنوبی تقسیم شده است که ساختمان شمالی دارای 5 طبقه و ۶۰۰ متر مساحت و ۱۷۰۰ متر زیر بنا میباشد و ساختمان جنوبی دارای 4 طبقه و ۵۳۱ متر مساحت و ۷۲۰ متر زیر بنا میباشد. از امکانات این هتل میتوان به 160 اتاق‌ ، سايت اينترنتي‌ ، ماهواره‌ ، رستوران‌ ، كافي‌شاپ ، فضاي سبز مجهز ، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی میباشد که برای رفاه حال مسافران تور مشهد در نظر گرفته شده است.

 

مطالب مرتبط : تور مشهد تابستان 93تور مشهد تیر 93, تور مشهد رمضان 93 , تورمشهدتور لحظه آخری مشهد

 

 


آدرس هتل امیر مشهد در خیابان فدائیان اسلام سیزده فارابی  پلاک نودوهشت واقع شده است. از امکانات این هتل میتوان به آنتن مرکزی ، سرویس حرم ، کافی نت ، رم سرویس ، آسانسور و سرویس اعلام حریق اشاره کرد که برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته شده است.

مطالب مرتبط : تور مشهد تابستان 93تور مشهد تیر 93, تور مشهد رمضان 93 , تورمشهدتور لحظه آخری مشهد


هتل سه ستاره آزادی مشهد شامل صد و هفتاد و دو تخت می باشد و در خيابان آزادی مشهد مقابل باغ نادری قرار دارد .

 

 

مطالب مرتبط : تور مشهد تابستان 93تور مشهد تیر 93, تور مشهد رمضان 93 , تورمشهدتور لحظه آخری مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

هتل دیدنی لارا آنتالیا ، بر بالای صخره ای فوق العاده زیبا قرار گرفته  و برای آن دسته از میهانانی که به دنبال شنا و آبتنی در استخری با منظره زیبا و در عین حال بافت قدیم شهر آنتالیا دسترسی راحت می باشد، انتخابی ایده آل به شمار میرود.هتل دارای 72 اتاق بوده که هر یک به سادگی و راحتی طراحی شده و از چشم انداز تماشایی قابل رؤیت دریا از بالکن برخوردار می باشند.میهمانان و مسافران حتما از شنا وآبتنی در استخر بالای صخره و رستورانهایی که همه به چشم اندازهای دیدنی دریا نزدیک هستند، لذت میبرند. میهمانان می توانند در بوفه هتل خوراکهای عالی و خوشمزه ترکی و بین المللی تدارک دیده شده  و یا در رستوران منو دار هتل، غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید.هتل فقط چند قدم تا آبهای گرم مدیترانه و ساحل شنی و طلایی لارا فاصله دارد. آبشارهای معروف Dden، نیز در نزدیکی هتل قرار گرفته است. هتل تا بافت تاریخی شهر آنتالیا و شهر قدیمی و مشهور کالیی، فقط 6 کیلومتر فاصله دارد.

مطالب مرتبط : تور آنتالیا تابستان 93 , تور آنتالیا تیر 93 , تورآنتالیا , تور آنتالیا تابستان 93 , تور لحظه آخری آنتالیا , تور ارزان آنتالیا , تور آنتالیا تیر 93

 

 

هتل لارا وورد آنتالیا

هتل لارا وورد آنتالیا

هتل بین المللی لارا وورد آنتالیا ، در دویست متری ساحل لارا و در شهر آنتالیا قرار گرفته است. از امکانات و خدمات هتل می توان به اتاقهای مدرن و نوسازی شده ، تلویزیون LCD با گیرنده ماهواره ، تهویه مطبوع ، سرویس رایگان اینترنت بی سیم ، حمام اختصاصی با سشوار و تجهیزات خوب بهداشتی عالی می باشد .
میهمانان و مسافران می توانند در رستوران فضای باز و یا در هتل انواع مختلف غذای های بین المللی و ترکی بپردازند. خدمات دیگر هتل مانند: باشگاه مجهز ، ماساژ , سونا ، و پارکینگ عمومی رایگان ارائه می دهد . از جذابیت های توریستی نزدیک به هتل در منطقه لارا آبشار (دادن)  و دروازه باستانی (هادریان) می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه با اتومبیل فقط پانزده دقیقه می باشد. هتل لارا وورد آنتالیا برای علاقه مندان به دوچرخه سواری نیز دوچرخه کرایه می دهد.

 

مطالب مرتبط : تور آنتالیا تابستان 93 , تور آنتالیا تیر 93 , تورآنتالیا , تور آنتالیا تابستان 93 , تور لحظه آخری آنتالیا , تور ارزان آنتالیا , تور آنتالیا تیر 93

 

 

 

 

 

 

هتل پامیرا آنتالیا

 

هتل پامیرا آنتالیا با میهمان نوازی ترکی سنتی از مسافران و میهمانان خود در محیطی مدرن و مجلل پذیرایی می کند. هتل پامیرا در 200 متری ساحل می باشد و تعطیلاتی به یاد ماندنی برای میهمانان خاطر انگیز می شود. استخر رو باز و بزرگ هتل و اتاق ها از امکانات رفاهی مانند:  دکوراسیون مدرن ، مینی تریا ، تلویزیون LCD ،  تهویه مطبوع ، حمام اختصاصی مجهز و بسیار لوکس و سشوار دارد . رستوران هتل پامیرا آنتالیا در محیطی با فضای باز و جذاب قرار گرفته است و  انواع مختلف غذاهای لذیذ و خوشمزه  از میهمانان و مسافران پذیرایی می شود. نوشیدنی های استوایی با طعم عالی برای پذیرایی از میهمانان مهیا می باشد . جابجایی رایگان مسافران و میهمانان به سواحل اطراف ,  نظافت شبانه روزی اتاق ها ,  پارکینگ اختصاصی از جمله خدمات هتل پامیرا آنتالیا می باشد . سرویس اینترنت رایگان در اتاقها و در محیط های عمومی هتل از امکانات دیگر هتل پامیرا آنتالیا می باشد.

 

مطالب مرتبط : تور آنتالیا تابستان 93 , تور آنتالیا تیر 93 , تورآنتالیا , تور آنتالیا تابستان 93 , تور لحظه آخری آنتالیا , تور ارزان آنتالیا , تور آنتالیا تیر 93

 

 

hotel salheli cirystal antalia

هتل ساحلی کریستال آنتالیا در نزدیکی ساحل کنیالتی در آنتالیا قرار گرفته و امکاناتی مانند: اینترنت رایگان، استخر روباز، اتاقهایی که به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای و بالکن تجهیز شده است برای مسافران تدارک دیده است . اتاقها دارای چشم انداز دیدنی دریای مدیترانه و رشته کوههای شهر آنتالیا می باشند . امکان سفارش و سرو غذا به اتاق وجود دارد و انواع نوشیدنی و اغذیه توسط مینی بار برای میهمانان مهیا شده است. باغهای زیبا و خوش منظره هتل مکانی مناسب برای آرامش و  قدم زدن می باشد . برای رفتن به مکانهای دیدنی آنتالیا اتومبیل کرایه ای نیز وجود دارد. در مدت زمانی 10 دقیقه با اتومبیل میتوانید به فرودگاه آنتالیا دسترسی داشته باشید. رستوران هتل ساحلی کرسیتال آنتالیا، در شبها با سرو انواع خوراکهای ترکی از میهمانان و مسافران خود پذیرایی می کند و تریای لابی هم نوشیدنی و اغذیه های لذیذی را تدارک دیده است.

 

 

 

مطالب مرتبط : تور آنتالیا تابستان 93 , تور آنتالیا تیر 93 , تورآنتالیا , تور آنتالیا تابستان 93 , تور لحظه آخری آنتالیا , تور ارزان آنتالیا , تور آنتالیا تیر 93

 

 

 

 

 

 hotel santa marina antalya

 

هتل سانتا مارینا آنتالیا هتلی تمییز و زیبا می باشد که میهمانان و مسافران عزیز می توانند در استخر روباز هتل شنا کنند و لذت ببرند. خدمات نگهداری از کودکان و زمین بازی ویژه کودکان، اقماتی خوش و به یادماندنی را تجربه می کنید . همینطور برای علاقه مندان به بازیهای کامپیوتری اتاق بازی مخصوصی وجود دارد که می توانند بازی کنند. يک صرافي نيز در هتل وجود دارد. اتاق جلسه کاملا تجهیز شده در هتل وجود دارد. باغ هتل مکان مناسبی برای استراحت مسافران عزیز می باشد . همچنین هتل سانتا مارینا آنتالیا برنامه گردش را برای مسافران عزیز تدارک دیده است .هتل امکان اجاره دوچرخه به ميهمانان و مسافران فراهم کرده است. رستوران هتل سانتا مارینا آنتالیا مکانی مناسب برای تجربه انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه در طول اقامت میتوانید استفاده کنید.

 

 

مطالب مرتبط : تور آنتالیا تابستان 93 , تور آنتالیا تیر 93 , تورآنتالیا , تور آنتالیا تابستان 93 , تور لحظه آخری آنتالیا , تور ارزان آنتالیا , تور آنتالیا تیر 93

 

 

 

 

 

 

hotel royal city antalya

 

هتل رویال سیتی آنتالیا بر فراز صخره های فالز ، و در منطقه لارای شهر زیبای آنتالیا واقع شده است. هتل رویال سیتی آنتالیا ، اتاقهای زیبایی که بالکن دارد و مکانی برای تماشای چشم اندازهای اطراف می باشد. همچنین اتاقها دارای را اینترنت رایگان و چشم انداز زیبای دریای مدیترانه می باشد که برای میهمانان تدارک دیده است. از امکانات خوب و رفاهی هتل : استخر ویژه کودکان، استخر روباز، حمام ترکی و سونا می باشد. هتل پارکینگ اختصاصی و رایگان نیز دارد . آن عده از میهمانانی که بیشتر از شش روز در هتل اقامت داشته باشند، می توانند از ترانسفر ویژه و رایگان برای فرودگاه را داشته باشند.

 

مطالب مرتبط : تور آنتالیا تابستان 93 , تور آنتالیا تیر 93 , تورآنتالیا , تور آنتالیا تابستان 93 , تور لحظه آخری آنتالیا , تور ارزان آنتالیا , تور آنتالیا تیر 93

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های سه ستاره آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

هتل زیبای مجيك آنتالیا هتلی كوچك و دوستانه در  حومه آرام شهر كمر قرار گرفته است. هتل برای زوجهاي جوان كه بدنبال يك تفريحگاه آرام و راحت براي استراحت هستند مناسب مي باشد. هتل داراي پذیرش 24 ساعته, اينترنت بي سيم رايگان، سوپر ماركت و رستوران مي باشد.  براي كودكان زمین بازی و بسياري امكانات ديگر براي رفاه حال مسافرين فراهم مي باشد. فروشگاه هتل توانسته برای مسافران مفید باشد و خرید های خود را انجام دهند. از باغ زیبای هتل نیز مکان خوبی برای استراحت و ارامش میباشد

مطالب مرتبط : تور آنتالیا تابستان 93 , تور آنتالیا تیر 93 , تورآنتالیا , تور آنتالیا تابستان 93 , تور لحظه آخری آنتالیا , تور ارزان آنتالیا , تور آنتالیا تیر 93

 


هتل زیبای لارا پارك با ساحل لارا تنها صد متر فاصله دارد. اتاقهاي هتل داراي بالكن , اينترنت بي سيم رايگان بوده و ميهمانان و مسافران مي توانند از امكاناتی مانند: خدمات ماساژ، استخر مخصوص كودكان و استخر رو باز استفاده نمايند. اتاقهاي هتل به زيبايي طراحی شده و داراي  تلويزيون ماهواره ايي، ميني بار، سشوار و ساير امكانات مدرن  تجهیز مي باشند. رستورانهاي هتل با غذا هاي متنوع تركي و سنتی و بين المللي پذيراي میهمانان و مسافرين  مي باشند. هتل لارا پارك تا فرودگاه آنتاليا  8 كليومتر و 12 كتيومتر از مركز شهر آنتاليا فاصله دارد. این هتل توانسته امکانات خوبی برای مسافرین و میهمانان ارائه دهد.

مطالب مرتبط : تور آنتالیا تابستان 93 , تور آنتالیا تیر 93 , تورآنتالیا , تور آنتالیا تابستان 93 , تور لحظه آخری آنتالیا , تور ارزان آنتالیا , تور آنتالیا تیر 93

 

Hotel club falken antalya

هتل کلاب فالکن آنتالیا دارای امکانات رفاهی مانند: ماساژ ، سونا ، استخر روباز ، سونا ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده ، استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی می باشد. خدمات نگهداری از کودکان و وجود زمین بازی ویژه کودکان در هتل کلاب فالکن آنتالیا ارائه می شود . هتل کلاب فالکن آنتالیا فروشگاه هاي متعددی برای خود دارد . صرافي در هتل وجود دارد که می توانید در کمترین زمان ممکن مبادلات ارزی خود را انجام دهید. باغ هتل مکان مناسبی برای استراحت و بدست آوردن آرامش می باشد. ميهمانان و مسافران گرامی مي توانند در فعاليت هايي مانند: تنيس، پينگ پنگ، پرتاب دارت شرکت داشته باشند. آرایشگاهی در هتل کلاب فالکن آنتالیا وجود دارد که می توانید از این خدمات استفاده کنید و و در طول اقامت خود نیز آراسته باشید. خدمات لباسشویی و اتوشویی نیز در هتل کلاب فالکن آنتالیا وجود دارد . همچنین هتل کلاب فالکن آنتالیا امکانات و خدمات رفاهی ویژه مسافرین و میهمانان معلول در نظر گرفته است تا این عزیزان نیز از اقامت و سفر خودشان لذت ببرند و در آسایش باشند.

مطالب مرتبط : تور آنتالیا تابستان 93 , تور آنتالیا تیر 93 , تورآنتالیا , تور آنتالیا تابستان 93 , تور لحظه آخری آنتالیا , تور ارزان آنتالیا , تور آنتالیا تیر 93

 

هتل لارا دینک آنتالیا      چهار ستاره

hotel lara dinc antalya

هتل لارا دينك آنتالیا هتلی چهار ستاره در سیصد متري و نزدیکی ساحل دريا قرار گرفته است. هتل لارا دینک آنتالیا با چهل و هشت اتاق استاندارد و تکمیل و چهار اتاق دولوكس يك هتل كوچك و زیبا و مکانی دوستانه و صمیمی محسوب می شود. هتل لارا دینک داراي استخر روباز , استخر سر پوشيده و رستوران است. رستوران هتل لارا دینک آنتالیا با سرو انواع غذاهاي لذیذ مديترانه ايي و تركي آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران خود می باشد. هتل لارا دینک آنتالیا دارای مرکز بدنسازی نیز می باشد که میتوانید در طول اقامت خود ادامه برنامه ورزشی و تناسب اندام خود را داشته باشید.

 مطالب مرتبط : تور آنتالیا تابستان 93 , تور آنتالیا تیر 93 , تورآنتالیا , تور آنتالیا تابستان 93 , تور لحظه آخری آنتالیا , تور ارزان آنتالیا , تور آنتالیا تیر 93

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

جرموک ارمنستان

دسته: جاذبه های گردشگری ارمنستان

 

 

جرموک ارمنستان

جرموک ارمنستان شهری در استان وایوتس‌جور  می باشد که در جنوب ارمنستان قرار گرفته است . جرموک ارمنستان آبشار زیبا و چشمه‌های معدنی آب گرم دارد و در دوره شوروی از مکانهای تفریحی و مورد علاقه در فصل تابستان بود. هم اکنون شهر جرموک ارمنستان تولیدات آب معدنی بسیار زیادی دارد و برای تبدیل مجدد جرموک ارمنستان به مرکز گردشگری دولت ارمنستان بسیار تلاش می‌کند. اسم جرموک به زبان ارمنی به معنی جای گرم می باشد.

 

مطالب مرتبط : تور ارمنستان تابستان 93 , تور ارمنستان تیر 93 , تور ارمنستان تعطیلات تیر 93 , تورارمنستان

 

صومعه ارمنستان

دسته: جاذبه های گردشگری ارمنستان

 

 

someae armenia

صومعه ارمنستان بر بالای کوه آراگات به ارتفاعی حدود دوهزار و سیصد متر از سطح دریا قرار دارد و دوران ساخت این بنا مربوط به قرن هفتم می باشد. این صومعه با نام ارمنی  به معنای"قلعه ای در ابرها می باشد. صومعه دارای امکاناتی مانند: سیستم گرمایشی و حمام می باشد. در مجاورت بنای این صومعه کلیسایی که متعلق به قرن یازدهم می باشد وجود دارد.

 

مطالب مرتبط : تور ارمنستان تابستان 93 , تور ارمنستان تیر 93 , تور ارمنستان تعطیلات تیر 93 , تورارمنستان

 

کلیسای جامع اچمیادزین ارمنستان

دسته: جاذبه های گردشگری ارمنستان

 

 

kelisa jame armenia

کلیسای جامع اچمیادزین ارمنستان تقریبا سه قرن بعد از میلاد ساخته شده است و بنای این کلیسا هنوز هم بعد از این سالها پا برجا مانده است. کلیسای جامع اچمیادزین ارمنستان که نام اصلیش کلیسای واغارشاپات می باشد فقط از سنگ درست شده است و در ساختن بنا از ماده ساروج استفاده نکرده اند. کلیسا که از کلیساهای ارمنستان قدیمی می باشد به کلیسا جامع ارمنستان هم معروف می باشد.  کلیسای جامع اچمیادزین ارمنستان به دلیل اینکه فرهنگ و تاریخ مردم ارمنستان را نشان می دهد ، به یکی از دیدنی های خوب ارمنستان برای گردشگران و مسافران تبدیل شده است.

 

مطالب مرتبط : تور ارمنستان تابستان 93 , تور ارمنستان تیر 93 , تور ارمنستان تعطیلات تیر 93 , تورارمنستان

 

دریاچه سوان ارمنستان

دسته: جاذبه های گردشگری ارمنستان

 

 

دریاچه سوان ارمنستان

دریاچه سوان ارمنستان در شصت کیلومتری شمال شرقی ایروان و در استان گغارکونیک واقع شده است. دریاچه سوان ارمنستان که بزرگ‌ترین و وسیع ترین دریاچهٔ قفقاز و از بزرگ‌ترین دریاچه‌های کوهستانی آب شیرین در جهان می باشد. در بلندای ۱۹۱۶ متری سطح دریا قرار گرفته است. این نام دریاچه سوان از ریشهٔ اورارتویی سیونا و به معنای سرزمین دریاچه‌ها نام گذاری شده است. تقریبا به این دریاچه 36 جویبار وارد می شود و  فقط رود هِرازدان می باشد که از دریاچه سوان سرچشمه می گیرد. نزدیک دریاچه سوان ارمنستان شهرستانی به نام دیلیجان و چشمه آب معدنی به این نام وجود دارد که از منطقه های گردشگری می باشد. مشهورترین ماهی قزل آلای دریاچه سوان ارمنستان به نام ایشخان یا شاهزاده می باشد .

 

مطالب مرتبط : تور ارمنستان تابستان 93 , تور ارمنستان تیر 93 , تور ارمنستان تعطیلات تیر 93 , تورارمنستان

 



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

هتل پین بای هالیدی ریزورت کوش آداسی

دسته: هتلهای 5 ستاره کوش آداسی

 

 

 این هتل 5 ستاره و تفریحی ، در زمینی به مساحت 421 هزار متر مربع، در شهر کوشه آداسی در  خلیج Camlimani قرارگرفته  و امکانات رفاهی، خدماتی متنوعی را از قبیل 1.2 کیلومتر ساحل و تفرجگاه ساحلی اختصاصی برای میهمانان مهیا کرده است. میهمانان  و مسافران می توانند محل اقامت خود را از میان خانه های ییلاقی ویا  اتاق های راحت که بعضی تلویزیون LCD دارند، انتخاب نمایند. از امکانات رفاهی هتل میتوان به رستوران ، استخر، زمین تنیس، بیلیارد، بسکتبال، پینگ پونگ و دارت اشاره کرد. تفریحاتی از قبیل قایقرانی ، قایقرانی با کانو ، قایق های بادی پرواز کننده و چادرزدن شبانه نیز ارائه می شوند. کارکنان هتل ضمن ایجاد محیطی گرم، به میهمانان ومسافران در ترتیب دادن گشت و گذار های خود، یاری می رسانند. این هتل زیبا با طراحی و دیزانی که انجام داده میتواند محیطی آرام بخش را برای خانواده ها مهیا کند.

 

مطالب مرتبط :

 

هتل آداکوله کوش آداسی

دسته: هتلهای 5 ستاره کوش آداسی

 

هتل پنج ستاره آداکوله کوش آداسی                 

هتل آداکوله کوش آداسی

هتل آداکوله از بهترين هتلهاي پنج ستاره است

سرویس : U.All صبحانه ، نهار ، شام به صورت سلف سرویس ، صبحانه دیر هنگام ، پذیرایی های طول روز و همه نوشیدنی ها (نوشابه ، چای ، قهوه ، نسکافه ، آبمیوه) تا ساعت 24 این امکانات را رایگان استفاده خواهید کرد .

موقعيت محلي هتل آداکوله : هتل در شمال كوش آداسي قرارگرفته و به مركز شهر سه كيلومتر و تا فرودگاه هشتاد كيلومتر وتا شهر افسوس باستان چهارده کیلومتر فاصله دارد .

اتاق های هتل  آداکوله  
هتل  دارای سیصدو بیست و نه اتاق مي باشد كه شامل صدو سی وشش اتاق استاندارد ، هفتادوهشت  اتاق خانوادگي ،چهارده رويال سوئيت، پنج سويت ، و یک سوئيت بزرگ سلطنتی , اتاقها دارای خط تلفن مستقیم ، تلویزیون ،کانالهای رادیو از طریق تلویزیون، یخچال ،  سیستم الکترونیکی کیکارد ، پذیرایی در اتاق ، سیستم تهویه مطبوع ،کاناپه، مبل ،فرش ، حمام ، توالت ، وان، سشوار و بالکن می باشد . اين هتل داراي خدمات پستي و فكس و تلفن و اينترنت ميباشد .

* ساعت ورود به اتاقcheck in 14:00
* ساعت تحويل اتاق check out 12:00

امکانات هتل آداکوله

رستوران :‌ اين هتل داراي رستوران هاي مختلف و متنوع است.

استخرها:
1- استخر روباز
2- استخر سرپوشیده
3- استخر کودکان
4- پارک آبی
5- ساحل اختصاصی

همچنین میتوانید از امکانات ماساژ, ورزشهای آبی وتنیس هم استفاده کنید

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای 5 ستاره کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

هتل ت نیو دهلی هند

 

دسته: هتلهای 4 ستاره دهلی نو هند

 


 هتل ت نیو دهلی هند خدماتی از قبیل : رستوران ،پذیرش شبانه روزی ،روزنامه ،بالکن ،اتاقهای پاک و بدون سیگار و گاوصندوق را به میهمانان خود ارائه می دهد.و همچنین امکاناتی مثل ماساژ ،حمام ترکی و بخار ،ایوان مخصوص حمام آفتاب و امکانات برای معلولین را دارا می باشد.

رستوران - پذیرش شبانه روزی - روزنامه - بالکن - اتاقهای پاک و بدون سیگار

 

مطالب مرتبط :

,

,

 

هتل میپل امرالد نیو دهلی هند

 

دسته: هتلهای 4 ستاره دهلی نو هند

هتل میپل امرالد نیو دهلی خدماتی از قبیل : خانه داری ،امکانات جلسه و ضیافت ،لباسشویی ،خشکشویی ،اتو کشی ،صرافی ،خدمات تورها ،فکس و کپی ،مرکز تجارت ،خدمات تهیه بلیط ،کرایه اتومبیل ،سرویس مستخدم  را به میهمانان خود ارائه می دهد.و همچنین امکاناتی مثل اتاق و امکانات برای معلولین و مرکز بدنسازی را دارا می باشد.

 

مطالب مرتبط :

,

,



:: برچسب‌ها: هتلهای هند ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

مسجد ایا صوفیا استانبول ترکیه

دسته: جاذبه های گردشگری استانبول

 

مسجد ایا صوفیا استانبول ترکیه

مسجد ایا صوفیا یا کلیسای حاجیا صوفیا  که معنای لغوی آن کلیسای معرفت الهی می باشد ، از دیدنی های استانبول و معماری های بسیار جالب بیزانسی به حساب می آید. ارتفاع گنبد بزرگ این مسجد ۵۶ متر می باشد و طوری طراحی شده است که نماد بهشت به حساب می آید و به نظر در فضا معلق می باشد . آثار هنری زیبای این مسجد  به سپرهای بزرگ دایره ای شکل عثمانی که بر روی آنها آیات قرآنی نوشته شده است و موزاییک های بیزانسی اشاره کرد .بعدا 4 منار در چهار طرف مسجد اضافه شد و با فتح استانبول توسط سلطان محمد فاتح در سال 1453 کلیسا تبدیل به مسجد شد. که  البته قبل از اینکه به کلیسا تبدیل شود معبدی از معبدهای رومی بوده است. در سال  1935 این مسجد به موزه تبدیل شد.  امپراطور می خواست از کلیسا بزرگ ترین و زیباترین کلیسا را بسازد کلیسای ایا صوفیا در اصل در سال 325 میلادی ساخته شد.ده هزار کارگر و دو معمار و با حجمی از طلا کار را شروع کردند. کلیسا در سال 537 افتتاح گردید. کلیسا بعد از فتح استانبول توسط عثمانیان به مسجد تغییر کرد و مناره هایی به آن اضافه کردند . آتاتورک تصمیم گرفت در سال 1935  به موزه ای فرهنگی تبدیل کند. ارتفاع گنبدهای مسجد از سطح زمین 54 متر  است و در کل 107 ستون در داخل ساختمان مسجد ایجاد شده است .

مطالب مرتبط :

 

مسجد سلطان احمد استانبول

دسته: جاذبه های گردشگری استانبول

مسجد سلطان احمد (مسجد آبی)

مسجد سلطان احمد

مسجد آبی در منطقه سلطان احمد قرار گرفته است . این مسجد اکثر روزها از ساعت 9 صبح تا 5 عصر باز می باشد . ورودی آن رایگان می باشد ، ولی در روزهای جمعه در ساعات نماز  ، ورود ممنوع است.شخص سلطان احمد دوست داشت مسجدی به دستور او ساخته شود که با مسجد ایاصوفیا قابل رقابت باشد و با نظر همه او توانسته در این کار موفق شود. مسجد سلطان احمد از جاذبه های گردشگری مهم استانبول است . به خاطر داشته باشید برای بازدید از این مسجد و مکانهای مذهبی دیگر باید لباس پوشیده به تن داشته باشید و خانمها روسری سرشان داشته باشند که از رسومات این محل می باشد . اگر فراموش کردید میتوانید از مسجد به امانت بگیرید. این مسجد از شاهکارهای معماری اسلامی می باشد . شاید بتوان گفت مهمترین مسجد استانبول باشد والبته استانبول شهر هزار مسجد نیز نامیده می شود که فقط در شهر قسطنطنیه ده ها مسجد زیبا وجود دارد که در داخل مساجد از طراحی و معماری بی نظیری استفاده شده است .

 

مطالب مرتبط :

 

مسجد سلطان احمد استانبول

دسته: جاذبه های گردشگری استانبول

مسجد سلطان احمد (مسجد آبی)

مسجد سلطان احمد

مسجد آبی در منطقه سلطان احمد قرار گرفته است . این مسجد اکثر روزها از ساعت 9 صبح تا 5 عصر باز می باشد . ورودی آن رایگان می باشد ، ولی در روزهای جمعه در ساعات نماز  ، ورود ممنوع است.شخص سلطان احمد دوست داشت مسجدی به دستور او ساخته شود که با مسجد ایاصوفیا قابل رقابت باشد و با نظر همه او توانسته در این کار موفق شود. مسجد سلطان احمد از جاذبه های گردشگری مهم استانبول است . به خاطر داشته باشید برای بازدید از این مسجد و مکانهای مذهبی دیگر باید لباس پوشیده به تن داشته باشید و خانمها روسری سرشان داشته باشند که از رسومات این محل می باشد . اگر فراموش کردید میتوانید از مسجد به امانت بگیرید. این مسجد از شاهکارهای معماری اسلامی می باشد . شاید بتوان گفت مهمترین مسجد استانبول باشد والبته استانبول شهر هزار مسجد نیز نامیده می شود که فقط در شهر قسطنطنیه ده ها مسجد زیبا وجود دارد که در داخل مساجد از طراحی و معماری بی نظیری استفاده شده است .

مطالب مرتبط : تور استانبول تیر 93 , تور استانبول تعطیلات تیر 93 , تور استانبول تابستان 93 , توراستانبول

 

هتل کارلتون استانبول ترکیه

دسته: هتلهای ترکیه

 

هتل کارلتون استانبول ترکیه

 

 هتل مجلل و مدرن کارلتون تا ایستگاههای حمل و نقل شهری وبازار بزرگ فقط 500 متر فاصله دارد و امکان اینترنت رایگان را برای مسافران و میهمانان خود فراهم کرده است .اتاقها به سبک زیبا و مدرن طراحی و دارای تلویزیون LCD  می باشند.همه روزه صبحانه به صورت بوفه سرو می شود. میهمانان و مسافران می توانند از غذاها و خوراکهای اروپایی و ترکی در وعده  ناهار و شام لذت ببرند. هتل یک کیلومتر تا ایاصوفیه و کاخ تاپکاپی , مسجد کبود, فاصله دارد. شانزده کیلومتر فرودگاه آتاتورک شهر استانبول تا هتل فاصله دارد.هتل امکاناتی از مانند: ماساژ - حمام ترکی و بخار -سونا - حمام ترکی-خانه داری -مرکز بدنسازی- اتو کشی - خشکشویی - صبحانه در اتاق -  صرافی می باشد.

مطالب مرتبط :  تور ترکیه تیر 93 , تور ترکیه تابستان 93تور ترکیه تعطیلات تیر 93

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: درباره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

بازار کیش مال

دسته: مراکز خرید کیش

 

پروژه بزرگ بازار کیش مال در جزیره زیبای کیش با رعایت استاندارد در سطح اول بین المللی مرکزهای خرید و تفریحی در دنیا با هدف فرهنگ سازی و بوجود آوردن ایده­ های خلاقانه در مراکز تفریحی و تجاری در ایران و با هدف جذب برندهای معروف و معتبر دنیا شروع به تاسیس این پروژه بی نظیر کردند. از ویژگی های آشکار پروژه که در دیگر پروژه­ های کشورمان ایران کمتر به آن توجه می شود، اختصاص دادن تقریبا 60 % از کل مساحت پروژه به بخش های عمومی با طراحی مدرن و زیبا می ­باشد. محیط هایی برای بازی کودکان و بچه ها و نوجوانان، فضاهای سالم برای تفریح با هدف سرگرمی مخصوص خانواده ­ها،  و ارائه خدمات تندرستی مانند : SPA بین المللی از مواردی است که این پروژه را متمایز کرده است .
طراحان پروژه بازار کیش مال به بررسی روشهای موفق در کشورهای دیگر با هدف توسعه صنعت جذب توریست جزیره کیش پرداخته­ اند . این برنامه­ ها شامل : برگزاری و اجرای فستیوال بین المللی ویژه غذا در مجموعه بزرگ و برتر کیش مال است. کشور ایران با جاذبه­ های فرهنگی و سیاحتی بسیار و دارا بودن آب و هوای چهار فصل به عنوان کشور توانمندی در آماده سازی فضایی مطلوب و مناسب برای جذب توریست است. امروزه دنیا به سوی کشف بازارهای جدید برای گسترش کسب و کار است تا با بدست آوردن سیستم متناسب با جهان، زمینه­ های متفاوت گردشگری را فعال نماید . فعالیت­ها شامل توسعه و رونق گردشگری غذایی است که وجود جاذبه­ های سیاحتی و فرهنگی می باشد .

مطالب مرتبط :

تور کیش تیر 93 , تور کیش تابستان 93 , تور کیش تعطیلات تیر 93 , تورکیش , تور کیش تابستان 93 , تور کیش تیر 93 , تورکیش , تور کیش تابستان 93 , تور کیش تیر 93

مرکز خرید پانیذ کیش

دسته: مراکز خرید کیش

 

 

مرکز خرید پانیذ کیش

بازار بين المللى پانيذ کيش از جمله بازارهایی است که بیشتر گردشگران و مسافران از این بازار دیدن می کنند. بازار پانیذ کیش دارای 183 غرفه تجارى و 23 دفتر ادارى در 2 طبقه در موقعيت جغرافيائى بسیار خوب درمرکز شهر جزیره کیش از سمت شرق مرکز تجارى و هايپر مارکت و از سمت غرب پرديس یک و دو قرار دارد. این بازار هم از نظر تنوع کالا و هم از نظر کیفیت از بهترین مراکز خرید کیش است .

 

 

مطالب مرتبط : تور کیش تیر 93 , تور کیش تابستان 93 , تور کیش تعطیلات تیر 93 , تورکیش , تور کیش تابستان 93 , تور کیش تیر 93 , تورکیش , تور کیش تابستان 93 , تور کیش تیر 93

 

بازار پارس خلیج کیش

دسته: مراکز خرید کیش

 

 

babzar pars khalij kish
بازار پارس خلیج کیش دریک طبقه واقع شده و به علت دوری از مرکز شهر کمتر مسافری به این بازار مراجعه می کند .خرید از بازار پارس خلیج کیش برای اقشار کم درآمدتر جامعه بسیار مناسب می باشد چون اجناس بازار پارس خلیج کیش خیلی ارزانتر از دیگر بازارهای جزیره است و تنوع اجناس هم زیاد می باشد . بازار پارس خلیج کیش در نزدیکی بازار عربها است. بازدید از این بازار حداقل برای یک بار هم برای مسافرین جذابیت خواهد داشت.

 

مطالب مرتبط : تور کیش تیر 93 , تور کیش تابستان 93 , تور کیش تعطیلات تیر 93 , تورکیش , تور کیش تابستان 93 , تور کیش تیر 93 , تورکیش , تور کیش تابستان 93 , تور کیش تیر 93

 

بازار بهکیش کیش

 

 

دسته: مراکز خرید کیش

 

 

بازار بهکیش کیش

از مراکز تجاری خدماتی کیش بازار بهکیش جزیره کیش است که با چند شرکت کامپیوتری و خدماتی انواع خدمات و کالا را ارایه می کنند .تقریبا چهل غرفه فعال در این بازار وجود دارد که اکثرا برای مسافرین خدمات ارائه می کنند . در این بازار انواع مختلف کالاها و مایحتاج مانند لوازم خانگی و مواد مصرفی وجود دارد که می توانید از این بازار تهیه کنید و چندی از تولید کنندگان خارجی و شرکت ها در بازار نمایندگی فروش معتبر را دارند این بازار از بازارهای ارزان قیمت کیش می باشد.

مطالب مرتبط : تور کیش تیر 93 , تور کیش تابستان 93 , تور کیش تعطیلات تیر 93 , تورکیش , تور کیش تابستان 93 , تور کیش تیر 93 , تورکیش , تور کیش تابستان 93 , تور کیش تیر 93

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

هتل نیهال دبی

Category: هتلهای دبی

 

 

Hotel Nihal Dubai

hotel nihal dubai

هتل 3 ستاره ی Nihal در نزدیکی برج ساعت و مکانی مناسب در دیره قرار گرفته و با مراکز خرید شهر فاصله ی کمی دارد. حمل و نقل به سمت فرودگاه که در فاصله ی  4Kmاز هتل واقع شده توسط هتل انجام می گیرد. هتل دارای 70 اتاق و سوییت می باشد که به سبک سنتی تزیین شده اند. رستوران های هتل غذاهای چینی, هندی, گوان و انواع خوراک های بین المللی را سرو می کند. 

 

مطالب مرتبط : تور دبی تابستان 93 , تور دبی تیر 93 , توردبی , تور دبی تابستان 93 , تور دبی تیر 93 , تور دبی تعطیلات تیر  93 , توردبی

 

هتل پالم فورچون دبی

Category: هتلهای دبی

 

Palm Fortune Pearl Hotel

hotel palm fortune dubai

هتل 3 ستاره ی Fortune Hotel، در قلب منطقه دی ره واقع شده و تا فرودگاه دبی حدود Km5 فاصله دارد. پارکینگ و ایستگاه مترو Al-Rigga در نزدیکی هتل می باشند. از جمله امکانات هتل می توان به اقامت آرام ، امکانات رفاهی مناسب، باشگاه ، رستوران و تلویزیون همراه با ماهواره اشاره داشت. اقامت شامل صبحانه نیز می گردد. مرکز تجارت جهانی حدود 20 دقیقه با هتل فاصله دارد. هزینه ی رفت و آمد میهمانان به صورت جدا و به درخواست آنها حساب می شود.  

مطالب مرتبط : تور دبی تابستان 93 , تور دبی تیر 93 , توردبی , تور دبی تابستان 93 , تور دبی تیر 93 , تور دبی تعطیلات تیر  93 , توردبی

هتل سیتی استار دبی

Category: هتلهای دبی

 

City Star Hotel

هتل سیتی استار دبی

هتل 3 ستاره ی City Star در جاده ی Salahuddin واقع شده است. با کمی پیاده روی به فروشگاهای اصلی شهر می رسیم. در رستوران هتل انواع مختلف غذاهای لذیذ ایرانی و عربی سرو می شود. از امکانات دیگر آن می توان به اینترنت, کافی شاپ 24 ساعته و فکس و حمل و نقل از هتل به فرودگاه, فروشگاه ها و ساحل را نام برد. همچنین هتل و اتاقها برای معلولین عزیز هم تجهیز شده تا این افراد هم از سفر خود لذت ببرند. هتل با وجود اینکه سه ستاره است ولی بسیار تمییز و زیبا طراحی شده است و محیطی مناسب برای گذراندن اوقاتی خوش و به یاد ماندنی می باشد.

 

 

مطالب مرتبط : تور دبی تابستان 93 , تور دبی تیر 93 , توردبی , تور دبی تابستان 93 , تور دبی تیر 93 , تور دبی تعطیلات تیر  93 , توردبی

 

هتل سان اند سند دبی

Category: هتلهای دبی

 

Sun & Sand Hotel

هتل سان اند سند دبی

هتل 3 ستاره ی Sun & Sand ، در مرکزیترین منطقه تجاری شهر دبی قرار گرفته و حدود 5 دقیقه به صورت پیاده تا برج ساعت فاصله دارد. از امکانات هتل می توان به استخر سرپوشیده ، ورزشگاه، اتاق های شیک و مجهز به تلویزیون با گیرنده ماهواره اشاره کرد. تعدادی ازاتاقهای لوکس هتل ازسالن نشیمن بزرگ و مبلمان مدرن برخوردار می باشند. میهمانان مي توانند در سونا و جکوزی هتل، اوقاتی را به آرامش سپری کرده و با استفاده از اطلاعات گردشگری ارائه شده توسط هتل، گردش خود را در شهربرنامه ریزی کنند. رستوران این هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی را سرو می کند. بار هتل نیز به سرو انواع نوشیدنی ها می پردازد. با ماشین, هتل 10 دقیقه ،تا فرودگاه دوبی فاصله داشته و حمل و نقل فرودگاه در اختیار مسافرین قراردارد. پارکینگ به صورت رایگان در محوطه هتل موجود است. رزرو قبل از ورود الزامیست.

 

مطالب مرتبط : تور دبی تابستان 93 , تور دبی تیر 93 , توردبی , تور دبی تابستان 93 , تور دبی تیر 93 , تور دبی تعطیلات تیر  93 , توردبی

هتل ارکید دبی

Category: دانستنیهای دبی

هتل ارکید دبی

Hotel  Orchid

Hotel Orchid Dubai

هتل 3 ستاره ی Orchid در سال 1997 ساخته شده و شامل 7 طبقه می باشد و در منطقه ی دیره- رقه واقع شده است. این هتل امکاناتی بسیار عالی از جمله استخر, سونا, پارکینگ, جکوزی, لابی و تسحیلات اجاره ماشین در اختیار میهمانان قرار می دهد. داخل اتاق ها نیز مجهز به ایر کاندیشنر, تلویزیون, ماهواره, رادیو, خط تلفن, سشوار و یخچال می باشد. این هتل از میهمانان خود با غذاهای دریایی محلی در وعده های شام و ناهار پذیرایی می کند.

 

مطالب مرتبط : تور دبی تابستان 93 , تور دبی تیر 93 , توردبی , تور دبی تابستان 93 , تور دبی تیر 93 , تور دبی تعطیلات تیر  93 , توردبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا

دسته: هتلهای آنتالیا

 

هتل پنج ستاره تفریحی کنکورد  دلوکس آنتالیا

هتل تفریحی وجذاب وزیبای  کنکورد  دلوکس ، در منطقه ای باصفا و آرام ، در شرق آنتالیا و در سواحل شهر لارا قرارگرفته  که به سیتی سنتر نزدیک است و فاصله چندانی ندارد.
هرچه که بخواهید و دوست داشته باشید در این هتل وجود دارد : استخر آب گرم آرامش بخش ,اتاق های لوکس ، ساحل اختصاصی ، استخرهای مختلف ، غذاهای متنوع و نوشیدنی های فراوان ، ورزش های آبی زمین های تنیس و هیجان انگیز که با نورافکن میتوانید در شب نیز به ورزش وتفریح بپردازید و خیلی های دیگر.
شنا دراستخر آب گرم آرامش بخش ، الهام بخش,  مهیج ، نشاط آور ؛ از اقامت خود در هتل کنکورد  دلوکس  لذت ببرید.
با اقامت در هتل کنکورد  دلوکس  که با علایق  و سلیقه های تمام میهمانان سازگار می باشد؛ از تعطیلات خود در محیطی با شکوه و بی همتا لذت ببرید و از خدمات عالی و صادقانه هتل بهره مند شوید.

 

مطالب مرتبط : تور آنتالیا تیر 93 , تور آنتالیا تابستان 93 , تور آنتالیا تعطیلات تیر 93 , تورآنتالیا , تور لحظه آخری آنتالیا , تور لحظه آخری آنتالیا

 

هتل هالیدی پالاس آنتالیا

دسته: هتلهای آنتالیا

 

 

هتل هالیدی پلاس آنتالیا

هتل تفریحی هالیدی پالاس ،مسافران و میهمانان را فارغ از هر فکری کرده و تعطیلات خوب و کاملی برای آنان مهیا کرده است . مکانهای عمومی هتل، زیبا و شیک می باشد و امکانات رفاهی بسیار عالی، لوکس و مجللی را برای میهمانان در اختیار قرار داده است.امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، سونا ، حمام ترکی ، استخر سرباز ، مرکز سلامت و آبگرم ، ساحل اختصاصی ، امکانات ورزشهای آبی در هتل هم می باشد.هتل دارای فروشگاه هایی است که میتوانید مایحتاج خود را از این فروشگاه تهیه کنید .صرافي در هتل وجود داردکه زمان کمتری برای تبدیل ارز اختصاص می دهید .در هتل اتاق جلسه کامل مجهز موجود مي باشد.باغ هتل مکانی مناسب برای استراحت کردن می باشد .مسافران و ميهمانان مي توانند در فعاليت هايي نظير پينگ پنگ، قايقراني با کانو، تنيس، بيليارد، پرتاب دارت ، بولينگ، شرکت کنند.حتی آرایشگاهی در هتل می باشد که می توانید در صورت نیاز از آن استفاده کنید.

 

مطالب مرتبط : تور آنتالیا تیر 93 , تور آنتالیا تابستان 93 , تور آنتالیا تعطیلات تیر 93 , تورآنتالیا , تور لحظه آخری آنتالیا , تور لحظه آخری آنتالیا

 

هتل اورنج کانتی آنتالیا

 

دسته: هتلهای آنتالیا

 

 

هتل اورنج کانتی آنتالیا

هتل لوكس اورنج كانتي در فاصله يك ساعتي فرودگاه در تفريحگاه كمر آنتاليا قرار گرفته است. هتل داراي ساحل اختصاصي،حمام تركي، استخر، جكوزي،‌سونا، ماساژ و امكانات و خدمات رفاهي ديگر مهیا مي باشد. هتل از معماري آمستردام و دهكده ماهيگيري ولندام،‌ در ساحل كمر بهره گيري کرده است از بهترين منطقه های تفريحي آنتاليا با منظره های زیبای درياي آبي مديترانه و سواحل ماسه ايي، قرار گرفته است. كودكان هم با استفاده از كلوپ كودكان و تفريحات مناسب کودکان اوقات خوش و به یاد ماندنی را سپری می کنند. هتل رستوران مختلفی با غذاهاي ايتاليايي،تركي،‌ دريايي و هلندي تدارک دیده است.

 

مطالب مرتبط : تور آنتالیا تیر 93 , تور آنتالیا تابستان 93 , تور آنتالیا تعطیلات تیر 93 , تورآنتالیا , تور لحظه آخری آنتالیا , تور لحظه آخری آنتالیا

 

هتل رویال وینگس آنتالیا

دسته: هتلهای پنج ستاره آنتالیا

 

 

hotel royal vingz antalya

هتل رویال وینگس آنتالیا امکانات خوب رفاهی هتل شامل : سونا ، ماساژ ،حمام ترکی و بخار ،  مرکز سلامت و آبگرم ،  حمام ترکی ، استخر روباز  ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده ، امکانات ویژه ورزشهای آبی هتل رویال وینگس آنتالیا می باشد. از امکانات دیگر هتل خدمات نگهداری از کودکان می باشد. اتاق جلسه بسیار مجهز در هتل وجود دارد. اتومبيل کرايه نیز در اختيار میهمانان و مسافران قرار می گیرد . همچنین هتل داراي کتابخانه ای مي باشد که علاقه مندان به کتاب میتوانند اوقاتی را در کتابخانه برای مطالعه سپری کنند. ميهمانان و مسافران مي توانند در ورزشهایی مانند : تنيس، پينگ پنگ، بولينگ، پرتاب دارت فعالیت داشته باشند. در هتل آرایشگاهی وجود دارد که میتوانید در طول اقامت نیز اراسته باشید.

 

مطالب مرتبط : تور آنتالیا تیر 93 , تور آنتالیا تابستان 93 , تور آنتالیا تعطیلات تیر 93 , تورآنتالیا , تور لحظه آخری آنتالیا , تور لحظه آخری آنتالیا

 

هتل دلفین پالاس آنتالیا

دسته: هتلهای آنتالیا

 

 

هتل دلفین پالاس آنتالیا

هتل دلفین پالاس آنتالیا ،در شهر آنتالیا  و در سواحل مدیترانه واقع شده است . هتل هتل دلفین پالاس آنتالیا  ، امکاناتی مانند : سرویس رایگان اینترنت ، استخر بزرگ و تفریحات متنوع به صورت شبانه روز برای میهمانان خود مهیا کرده است . اتاقها دارای مبلمانی به سبک ترکی و چوب با رنگ نسبتا تیره طراحی شده است . مشخصات دیگر اتاق ها تلویزیون با گیرنده ماهواره ای , بالکن ویژه , حمام , میز کار تجهیز شده اند. تعدادی از اتاقها مشرف و رو به دریا می باشند .رستوران هتل دلفین پالاس آنتالیا با انواع غذاهای بین المللی مانند ایتالیایی , ژاپنی , دریایی و ترکی از میهمانان خود پذیرایی می کند . برنامه های ویژه ای در لابی هتل مانند اجرای موسیقی زنده و نمایشهای خنده دار تدارک دیده شده است. مسابقات ورزشی در هتل برگذار می شود که میهمانان علاقه مند می توانند شرکت کنند .  هتل دلفین پالاس آنتالیا دارای یک سالن بدنسازی و استخر آب گرم نیز می باشد. از دیگر امکانات هتل دلفین پالاس آنتالیا باشگاه ویژه کودکان , سینما , ویژه آفتابگیری می باشد . هتل دلفین پالاس آنتالیا تا فرودگاهبا اتومبیل فقط 15 دقیقه فاصله دارد.

 

 

مطالب مرتبط : تور آنتالیا تیر 93 , تور آنتالیا تابستان 93 , تور آنتالیا تعطیلات تیر 93 , تورآنتالیا , تور لحظه آخری آنتالیا , تور لحظه آخری آنتالیا

هتل فالز آنتالیا

دسته: هتلهای پنج ستاره آنتالیا

 

 

هتل فالز آنتالیا

هتل فالز آنتالیا مشرف به درياي مديترانه در يكي از منطقه های شيك آنتاليا قرار گرفته است.  هتل فالز آنتالیا پنج ستاره با امكانات درجه يك در محيطي شیک و مدرن بسیار مناسب برای همه افراد خانواده است. هتل فالز در سیزده طبقه، دارای 22 سوئيت و چهار صد اتاق آماده پذيرابي از ميهمانان و مسافران است. در نزدیکی هتل و شهر زیبای آنتالیا موزه معروف باستان شناسي در 1 km واقع شده است . وسايل نقليه عمومي و ایستگاه اتوبوس فقط  50 متر از هتل فالز آنتالیا فاصله دارد. هتل فالز آنتالیا دارای امكانات تفريحي زیادی مانند :  4 زمين تنيس،‌ پينگ پونگ ,  واليبال و بيليارد است. هتل فالز آنتالیا تا فرودگاه تقریبا 14 km فاصله دارد.

مطالب مرتبط : تور آنتالیا تیر 93 , تور آنتالیا تابستان 93 , تور آنتالیا تعطیلات تیر 93 , تورآنتالیا , تور لحظه آخری آنتالیا , تور لحظه آخری آنتالیا

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

هتل آیبیس پوکت پاتونگ تایلند

دسته: هتل های تایلند

 

 هتل آیبیس پوکت پاتونگ تایلند 

 هتل آیبیس پوکت پاتونگ تایلند

هتل آیبیس پوکت ، در موقعیت مناسبی قرار گرفته است. این هتل تا خیابان بنگلا حدود 10 دقیقه و 5 دقیقه تا ساحل پیاده روی دارد. و همچنین فاصله اش تا فرودگاه تقریبا 45 دقیقه است. مراکز خرید و رستورانهای زیادی در نزدیکی این هتل قرار دارد . امکانات این هتل شامل استخر شنای بزرگ ، دوچرخه ،و اتومبیل کرایه میباشد . غداهای رستوران هتل، با سلیقه ی مسافر درست می شود. مسافران و میهمانان در اتاق های مدرن و شیک استراحت کنند و از مراکز خرید اطراف دیدن کنند. فاصله هتل تا ساحل نیز بسیار کم می باشد. رستوران تایلندی هتل با انواع غذاهای مخصوص خود آماده پذیرایی از میهمانان می باشند . نوشیدنی ها و خوراکی ها به صورت شبانه روز در اختیار مسافران و میهمانان عزیز در صورت نیاز قرار می گیرد.

 

مطالب مرتبط : تور تایلند تیر 93 , تور تایلند تابستان 93 , تور تایلند تعطیلات تیر 93 , تورتایلند , تور آخرین لحظه تایلند , تور ارزان تایلند , تور تایلند تیر 93 , تور تایلند تابستان 93 , تور تایلند تعطیلات تیر 93

 

هتل آماری آتریوم بانکوک تایلند

دسته: هتل های تایلند

 

هتل آماری آتریوم بانکوک تایلند

هتل آماری آتریوم بانکوک تایلند

این هتل واقع در جاده" New Petchburi " میباشد. فاصله این هتل تا ایستگاه مترو بسیار کم می باشد و فاصله آن تا مرکز تجاری و مراکز خرید با مترو حدود 5 دقیقه میباشد . این هتل شامل امکاناتی مانند سالن بدنسازی ، ماساژ ، استخر و سونا و جکوزی ، زمین تنیس ، پارکینگ ، اینترنت وایرلس ، کلوپ شبانه و رستوران می باشد . رستوران " Cascade  "با صبحانه بصورت بوفه و دارای غذاهای بین المللی معروف میباشد . همچنین رستوران "Vivaldi " غذاهای ایتالیایی را برای مسافران و گردشگران ارائه می کند .  همچنین رستوران" Mingles Pub " دارای موزیک زنده می باشد. مرکز ملی همایش کوئین سیرکیت ، فقط ده دقیقه با هتل فاصله دارد و دسترسی آسانی به مراکز خرید و تجاری دارد . میهمانان و مسافران  می توانند از امکانات ورزشی مرکز تناسب اندام بهره مند بشوند و همچنین از خدمات ماساژ درمانی هم استفاده نمایند.

 

مطالب مرتبط : تور تایلند تیر 93 , تور تایلند تابستان 93 , تور تایلند تعطیلات تیر 93 , تورتایلند , تور آخرین لحظه تایلند , تور ارزان تایلند , تور تایلند تیر 93 , تور تایلند تابستان 93 , تور تایلند تعطیلات تیر 93

 

هتل تاوانا رامادا بانکوک تایلند

دسته: هتل های تایلند

 

هتل تاوانا رامادا بانکوک تایلند


این هتل در جاده Surawongse شهر بانکوک بنا شده است. فاصله این هتل تا ایستگاه ترن هوایی و مترو بسیار کم می باشد. مسافت این هتل تا فرودگاه با ماشین حدود 35 دقیقه است. امکانات هتل شامل استخر روباز ، سونا ، میباشد . از دیگر امکانات این هتل میتوان به ارائه خدمات نگهداری از کودک، اینترنت رایگان، ایستگاه قایق رو، سالن ماساژ ، اتاق ملاقات ،کافی شاپ ،پارکینگ رایگان و استخر آب گرم، گاو صندوق، مینی بار، رستوران های این هتل که انواع غذاهای تایلندی  و همچنین بین المللی را سرو می کنند اشاره کرد.

مطالب مرتبط : تور تایلند تیر 93 , تور تایلند تابستان 93 , تور تایلند تعطیلات تیر 93 , تورتایلند , تور آخرین لحظه تایلند , تور ارزان تایلند , تور تایلند تیر 93 , تور تایلند تابستان 93 , تور تایلند تعطیلات تیر 93

 

هتل آماری واترگیت بانکوک تایلند

دسته: هتل های تایلند

 

هتل آماری واترگیت بانکوک تایلند



هتل آماری واترگیت پنج ستاره میباشد و در منطقه مدرن و تجاری و بازرگانی شهر بانکوک تایلند واقع شده است. نزدیک این هتل فروشگاه های Central World و Gaysorn Plazaو Siam Paragon و Pratunam  قرار دارد. امکانات این هتل شامل سونا ، استخر ، جکوزی ، سالن اسپا ، سالن بدنسازی و شش رستوران میباشد که برای رفاه مسافران و گردشگران آماده سازی شده است.

 

 

مطالب مرتبط : تور تایلند تیر 93 , تور تایلند تابستان 93 , تور تایلند تعطیلات تیر 93 , تورتایلند , تور آخرین لحظه تایلند , تور ارزان تایلند , تور تایلند تیر 93 , تور تایلند تابستان 93 , تور تایلند تعطیلات تیر 93

 

هتل ایبیس ریورساید بانکوک تایلند



دسته: هتل های تایلند
هتل ایبیس ریورساید بانکوک تایلند


این هتل از لحاظ موقعیت در جنوب غربي بانكوك ،در كنار رودخانه "Chaopraya" واقع شده است و فاصله آن تا ایستگاه مترو 10 دقیقه میباشد . از این هتل تا ایستگاه مترو دارای سرویس رایگان میباشد. این هتل داراي امکاناتی چون استخر روباز ،خشكشويي و اينترنت مي باشد. اتاق ها این هتل داراي تلويزيون LCD ،سشوار و يخچال برای رفاه حال مسافران میباشد. رستوران هتل با غذاهاي تايلندي و ساندويچ پذيراي ميهمانان است. فاصله این هتل تا فرودگاه 30 دقیقه میباشد . همچنین جاذبه های گردشگری زیادی در اطراف این هتل قرار دارند. فاصله این هتل به مراکز خرید نیز نزدیک است .
مطالب مرتبط : تور تایلند تیر 93 , تور تایلند تابستان 93 , تور تایلند تعطیلات تیر 93 , تورتایلند , تور آخرین لحظه تایلند , تور ارزان تایلند , تور تایلند تیر 93 , تور تایلند تابستان 93 , تور تایلند تعطیلات تیر 93

هتل دوآنجیت پوکت تایلند

دسته: هتل های تایلند

 

 

هتل دوآنجیت پوکت تایلند

هتل دوآنجیت پوکت تایلند در ناحیه آب گرم دوانجیت در منطقه استوایی در نزدیکی ساحل پوتنگ بنا شده است  و خدمات رفاهی و تفریحی را  برای میهمانان و مسافران خود تدارک دیده است . اتاقهای هتل دوآنجیت پوکت تایلند دارای دکوراسیون چوبی تیره رنگ و تجهیزاتی مانند: اینترنت بیسیم می باشند. میهمانان و مسافران می توانند با شنا در استخر،صرف  نوشیدنی خنک یا در ماساژ مرکز آب گرم رفع خستگی نمایند و استراحت کنند. میهمانان عزیزی که علاقمند به تفریحات آبی، در زمانی کوتاه می توانند پیاده روی کنند و به ساحل برسند.

 

مطالب مرتبط : تور تایلند تیر 93 , تور تایلند تابستان 93 , تور تایلند تعطیلات تیر 93 , تورتایلند , تور آخرین لحظه تایلند , تور ارزان تایلند , تور تایلند تیر 93 , تور تایلند تابستان 93 , تور تایلند تعطیلات تیر 93

 

هتل دوسیت لاگونا پوکت تایلند

دسته: هتل های تایلند

 

 

هتل دوسیت لاگونا پوکت تایلند

هتل دوسیت لاگونا پوکت تایلند ، در میان انبوه درختهای استوایی و در مجاور دریای نیلگون  آندامان بنا شده است. هتل دوسیت لاگونا پوکت تایلند تا فرودگاه بین المللی پوکت فقط 20 دقیقه فاصله دارد . هتل دوسیت لاگونا پوکت تایلند دارای امکاناتی مانند: اینترنت رایگان در محیط اداری، دسترسی رایگان به زمین گلف با هجده گودال، مرکز آب گرم ، استخر ،  یک باغ , یک رستوران، یک کلیسای کوچک است .اکثر 254 اتاق هتل دوسیت لاگونا پوکت تایلند با رنگهای انرژی بخش رنگ و روشن رنگ آمیزی شده است ، اتاقهای هتل دارای سیستم تهویه مطبوع، مبلمان چوبی زیبای تایلندی و خراطی شده و شیک ،  تراس مخصوص نزدیک به ساحل پر نخل نارگیل و دریای آندامان می باشند.

 

 

مطالب مرتبط : تور تایلند تیر 93 , تور تایلند تابستان 93 , تور تایلند تعطیلات تیر 93 , تورتایلند , تور آخرین لحظه تایلند , تور ارزان تایلند , تور تایلند تیر 93 , تور تایلند تابستان 93 , تور تایلند تعطیلات تیر 93



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

آرامگاه فردوسی توس مشهد

دسته: دیدنی های مشهد



آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی حماسه سرای بنام ایرانی واقع در باغ زیبایی در شمال شهر تاریخی توس، در انتهای بلوار پردیس میباشد. روستاهای توس و اسلامیه در اضلاع شرقی و غربی آرامگاه قرار دارند . در مقدمه شاهنامه بایسنقری اولین بنا بر مزار فردوسی را به " ارسلان جاذب " که ممدوح فردوسی بوده نسبت داده شده است ، سپس به همت ملک الشعرای بهار و جمعی از فرهیختگان خراسان آرامگاهی بر فراز مزار ایشان ساخته شد . این بنا پس از پنج سال به همت استاد حسین لرزاده معمار و استاد طاهرزاده در سال 1212 به تمام شد . بنای یاد شده به سبب عدم رعایت مسائل فنی و محاسبه مقاومت خاک و جذب رطوبت علی رغم تعمیرات مکرر نشست کرده با تلاش مهندس هوشنگ سیحون تخریب و پس از مقاوم سازی با همان شکل اولیه بازسازی شد. در سالهای بعد تندیس فردوسی اثر استاد صدیقی و نقش برجسته های سنگی ملهم از مضامین شاهنامه اثر فرزند استاد تهیه و در محوطه داخلی آرامگاه نصب گردید.

 

مطالب مرتبط :تور مشهد تابستان 93 , تور مشهد تیر 93 , تور مشهد تعطیلات تیر 93 ,
تورمشهد , تور مشهد رمضان 93 , تور لحظه آخری مشهد

 

باغ خونی مشهد

 

دسته: دیدنی های مشهد

 

باغ خونی مشهد



باغ خونی مشهد در اوایل دوره سلطنت قاجار ساخته شد . این باغ در قسمت جنوبی بیرون از حصار های شهر مشهد قرار دارد . باغ خونی مشهد نمادی از یک باغ ایرانی است که با وسعت 5/6 هکتار ساخته شده است . این باغ با وجود چشمه ای در وسط آن به باغ چشمه معروف شده و به همین دلیل شناخته شده است . باغ چشمه مشهد دارای سه امارت جدا از هم است که 2 ساختمان آن در اثر گذشت زمان از بین رفته . بنا بر روایات تاریخی در سال 30 شمسی ( 1912 میلادی) از باغ چشمه مسجد گوهرشاد را به توپ بستند . در حال حاضر این مکان در ضلع شمال شرقی میدان بسیج و در محدوده خیابان عنصری قرار دارد .

 

مطالب مرتبط :تور مشهد تابستان 93 , تور مشهد تیر 93 , تور مشهد تعطیلات تیر 93 ,
تورمشهد , تور مشهد رمضان 93 , تور لحظه آخری مشهد

روستای جاغرق ییلاقی و زیبا مشهد

دسته: دیدنی های مشهد

 

روستای جاغرق ییلاقی و زیبا مشهد

روستای جاغرق در فاصله 21KM از منطقه جنوب غربي مشهد مقدس و بافاصله تقریبی 7km جنوب غربي شهر طرقبه قرار دارد که به ده های کردينه ، طرقدر، تغاره ، عنبران و شانديز است . منطقه  جاغرق یکی از مناطق گردشگری مشهد بحساب می اید و دارای آب و هواي معتدل کوهستاني میباشد . این منطقه در فصل تابستان هوای معتدلی دارد و در فصل زمستان بسیار سرد می شود.  رستوران ها و مکانهای اقامت موقت در اطراف رودخانه و يا به صورت جزيره در مناطق مختلف روستا بنا شده است که در تابستان مکان خوبی براي استراحت و تفريح مسافران تور مشهد و افرادی که عاشق طبیعت هستند می باشد .

 

مطالب مرتبط :تور مشهد تابستان 93 , تور مشهد تیر 93 , تور مشهد تعطیلات تیر 93 ,
تورمشهد , تور مشهد رمضان 93 , تور لحظه آخری مشهد

 

پارک امت مشهد

دسته: دیدنی های مشهد


پارک امت در انتهای سی متری طلاب واقع شده است و از جمله پارک های تحت نظارت شهرداری منطقه 5 مشهد می باشد. این پارک درسال 1366 ش. تأسیس شده و دارای 30300 مترمربع مساحت است. ازامکانات مختلفی تفریحی و بهداشتی و رفاهی پارک امت می توان به شهربازی و غرفه های عرضه نیازمندی های شهروندان و مجموعه فرهنگی تفریحی اشاره کرد. درمجموعه شهر بازی پارک امت، نه دستگاه مختلف از قبیل فان فار و بشقاب پرنده و دیگر تجهیزات تفریحی جهت استفاده کودکان و نوجوانان وجود دارد و بخش های مختلف پارک با چمن و گلکاری و امکانات روشنایی و انواه درختان و گونه های گیاهی زینت یافته است.

 

مطالب مرتبط :تور مشهد تابستان 93 , تور مشهد تیر 93 , تور مشهد تعطیلات تیر 93 ,
تورمشهد , تور مشهد رمضان 93 , تور لحظه آخری مشهد

 

روستای کنگ مشهد

دسته: دیدنی های مشهد

 

روستای کنگ مشهد

 

کنگ در لغت دو معنی دارد اولی به معنی پرنده‌ای قوی پنجه که در مناطق کوهستانی زندگی می‌کند و دیگری به معنی دژ مستحکم میباشد . روستای کنگ در 28KM غرب مشهد قرار دارد . ارتباط این روستا از طریق یک جاده آسفالت در محور مشهد طرقبه نغندر است . روستای کنگ به دلیل وجود کوه‌های مرتفع درختان فراوان و  نوزیدن بادهای خشک دارای آب و هوای معتدلی میباشد . نحوه استقرار خانه‌ها با توجه اقلیم و جهت باد و جهت تابش خورشید در راستای شمال شرقی جنوب غربی است که بیشترین بهره‌گیری از انرژی و صرفه‌جویی در مصرف آن میباشد . این روستا در ارتفاع ۱۸۰۰ متری از دریا قرار دارد .  شیب عمومی جنوب غربی و شمال شرقی و میانگین شیب آن حدود ۷ درصد است. کوه‌ها و ارتفاعات و چشم‌اندازهای زیبا کنگ یکی از جاذبه‌های طبیعی و دیدنی حومه مشهد به شمار رفته و برای فعالیت‌های تفریحی و ورزشی بسیار مناسب است .

 

 


مطالب مرتبط :تور مشهد تابستان 93 , تور مشهد تیر 93 , تور مشهد تعطیلات تیر 93 ,
تورمشهد , تور مشهد رمضان 93 , تور لحظه آخری مشهد

مسجد گوهرشاد مشهد

دسته: دیدنی های مشهد

 

مسجد گوهرشاد مشهد

 

مسجد گوهرشاد مشهد یکی از بزرگترین مسجدهای چهار ایوانی ایرانی می باشد که در سال 821 هجری قمری به دستور گوهرشاد همسر شاهرخ تیموری بنا شد. این مسجد با معماری قوام الدین شیرازی در مجموعه حرم امام رضا (ع) مشهد بنا شده. این مسجد با وسعت 9410 متر مربع دارای چهار ایوان است. که این ایوان ها دارای نام های مقصوره، دارالسیاده، حاجی حسن و آب و هفت شبستان است. وسیع ترین ایوان مسجد، ایوان مقصوره است که با مقرنس کاری و کتیبه خط ثلث بایسنغر میرزا و کاشی کاری قشنگی  تزئین شده. یکی از زیباییی های مسجد گوهرشاد مشهد منبر صاحب زمان است.

 

مطالب مرتبط :تور مشهد تابستان 93 , تور مشهد تیر 93 , تور مشهد تعطیلات تیر 93 ,
تورمشهد , تور مشهد رمضان 93 , تور لحظه آخری مشهد

 

پارک جنگلی وکیل‌آباد

دسته: دیدنی های مشهد



یکی از تفرج‌گاه‌ها و مراکز ییلاقی قدیمی حاشیه مشهد، منطقه‌ای به نام وکیل‌آباد است که در گذشته به "میر طراز" معروف بوده و در انتهای بلواری به همین نام با مساحت بیشتر از 70 هکتار قرار دارد . این مکان در گذشته جزء املاک وکیل‌الرعایا حاج حسین ملک بوده و در سال 1348شمسی به طور رسمی وقف شد. یکی از مهمترین ویژگی‌های این مکان وجود درختان کهن و سر به فلک کشیده چنار و کاج است . آب موردنیاز این گردشگاه از طریق قنات بند گلستان بوده تامین میشد و یک رودخانه بسیار زیبای نیز در سطح آن جاری میباشد. علاوه بر جاذبه‌های طبیعی، نزدیک به این مکان شهربازی بسیار بزرگی به نام "کوهستان پارک شادی" و محوطه باغ ‌وحش بنا شده . باغ وکیل‌آباد سرمایه طبیعی و گردشگاهی خاطره‌انگیز مانند گذشته برای تمامی شهروندان و زائرین امام رضا(ع) میباشد که در حقیقت بخشی از هویت این شهر مذهبی شناخته میشود .

 

مطالب مرتبط :تور مشهد تابستان 93 , تور مشهد تیر 93 , تور مشهد تعطیلات تیر 93 ,
تورمشهد , تور مشهد رمضان 93 , تور لحظه آخری مشهد

 

بقایای شهر کهن نیشابور

دسته: دیدنی های مشهد

 

شهر نیشابور که روزگاری فرسنگ در فرسنگ وسعت داشت امروزه تپه‌های کوچک و بزرگ پراکنده‌ای در جنوب شرقی نیشابور کنونی باقی مانده است . این تپه ها امروزه به آهنگران طرب آباد، سبزپوشان، مدرسه، تپه بازار، تپه قنات و شادیاخ شهرت دارند دارای بقایای ارگ و کهندژ و عمارات نیشابور در اعصار مختلف حیات شهر می باشند . از آن تپه ها تاکنون تپه قنات، سبزپوشان و طرب‌آباد در فاصله ای بین سالهای ۱۳۱۸-۱۳۱۵بوسیله هیات باستان شناسی موزه متروپولیتن حفاری شده.

مطالب مرتبط :تور مشهد تابستان 93 , تور مشهد تیر 93 , تور مشهد تعطیلات تیر 93 ,
تورمشهد , تور مشهد رمضان 93 , تور لحظه آخری مشهد

 

گنبد خشتي مشهد

دسته: دیدنی های مشهد


اين آرامگاه در خيابان طبرسي مشهد واقع شده در كوچه نوغان و نزديک فلكه طبرسي میباشد. در اين مكان " امام‌زاده محمد " مدفون میباشد که نسبت اين امامزاده با هجده واسطه به " امام سجاد (ع) " میباشد . گنبد اين آرامگاه آجري میباشد و به همين علت به آن گنبد خشتي میگویند . سبک معماري این آرامگاه به بناهاي دوره صفويه بسیار شباهت دارد.

 

مطالب مرتبط :تور مشهد تابستان 93 , تور مشهد تیر 93 , تور مشهد تعطیلات تیر 93 ,
تورمشهد , تور مشهد رمضان 93 , تور لحظه آخری مشهد

 

اخلومد مشهد

 

دسته: دیدنی های مشهد

 

اخلومد  (اخلمد) مشهد

 


اخلمد در مسير جاده مشهد قوچان و به فاصله 84KM مشهد قرار دارد. فاصله جاده فرعي آن تا جاده آسيايي حدود 16KM است. در انتهاي رودخانه پرآب آن دو آبشار وجود دارد كه ارتفاع يكي از این آبشارها 23 متر میباشد . از روستاي (اخلمد) تا آبشار حدود 3KM فاصله است كه اين مسير را بايد پياده گذر کرد . باغات فراوان و ميوه‌هاي آن مخصوصاً سيب اخلمد بسیار معروف و شناخته شده است .

 

مطالب مرتبط :تور مشهد تابستان 93 , تور مشهد تیر 93 , تور مشهد تعطیلات تیر 93 ,
تورمشهد , تور مشهد رمضان 93 , تور لحظه آخری مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: درباره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

بازار رضا مشهد

دسته: مراکز خرید مشهد

 

بازار رضا مشهد

بازار رضا مشهد از بزرگترین مراکز خرید ویژه زائران و مسافران است. بازار رضا مشهد دارای انواع متنوع سوغات مشهد مانند: انگشتر عقیق، فیروزه، عطریات، طلاجات، نبات، زعفران، مهر و سجاده و تسبیح می باشد. بازار رضا در مساحتی به طول 800 و عرض 30 متر بنا شده است که در کل 72000 متر مربع دارای زیربنا می باشد. طول بازار در 2 دالان و 2 طبقه در کل 3 km می باشد.

بازار رضا مشهد

 


مطالب مرتبط :تور مشهد تابستان 93 , تور مشهد تیر 93 , تور مشهد تعطیلات تیر 93 ,
تورمشهد , تور مشهد رمضان 93 , تور لحظه آخری مشهد

بازار حکیم مشهد

دسته: مراکز خرید مشهد

 

 بازار حکیم مشهد

 


بازار حکیم مشهد اولین و قدیمی ترین بازار روسها در مشهد است . بازار حکیم مشهد یکی از بزرگترین مراکز خرید مشهد بحساب می آید که با توجه به تنوع اجناس ، مورد توجه زائران و مسافران تور مشهد میباشد . این بازار شامل ۴ طبقه و ۱۲۰ واحد تجاری میباشد که در آن تمام اجناس مورد نیاز از قبیل انواع پوشاک و مانتو های چهار فصل ، انواع اسباب بازی ، سیسمونی کودک ، کت و شلوار ، لوازم آرایشی و بهداشتی و نقره جات و انواع کریستال و لوازم خانگی و کیف و کفش و ... به مردم عرضه می شود .

 

 

مطالب مرتبط :تور مشهد تابستان 93 , تور مشهد تیر 93 , تور مشهد تعطیلات تیر 93 ,
تورمشهد , تور مشهد رمضان 93 , تور لحظه آخری مشهد

 

 

مجتمع تجاری مروارید شرق

دسته: مراکز خرید مشهد

 

 

مجتمع تجاری مروارید شرق درای چهار طبقه می باشد و شامل تالار مروارید ، رستوران پسران کریم ، مرکز خرید نیک ، شرکت مرمر بتن و واحدهای خرید دیگر.

 

آدرس:مشهد، انتهای بلوار خیام، مجتمع تجاری مروارید شرق

 

مطالب مرتبط :تور مشهد تابستان 93 , تور مشهد تیر 93 , تور مشهد تعطیلات تیر 93 ,
تورمشهد , تور مشهد رمضان 93 , تور لحظه آخری مشهد

 

 

معرفی بازارهای مشهد

دسته: مراکز خرید مشهد

 

 

مشهد مقدس هر ساله میزبان میلیون ها زائر از سراسر کشور میباشد و در هر سفر خرید لوازم ضروری و سوغات یکی از مسائل مهمی است که گردشگران و مسافران تور مشهد محسوب میشود. بازارهای برزگ و معروف و مهم مشهد شامل :

بازار رضا

بازار رضا

بازار مرکزی مشهد 

بازار مرکزی مشهد

 

 

مطالب مرتبط :تور مشهد تابستان 93 , تور مشهد تیر 93 , تور مشهد تعطیلات تیر 93 ,
تورمشهد , تور مشهد رمضان 93 , تور لحظه آخری مشهد

 

 

بازار خیام مشهد

دسته: مراکز خرید مشهد

 

بازار خیام مشهد

بازار خیام مشهد مرکز خدمات گردشگری و مبادلات تجاری می باشد که در ناحیه شمالی شهر مقدس مشهد در محدوده 100 متری کمربندی ابوطالب شمالی و بلوارهای خیام قرار گرفته است. این مرکز خرید یکپارچگی  و عظمت ویژه ای در تعیین کاربری‌ها  و مقررات ساخت و ضوابط و اجرا دارد و به نسبت  ضرورت و نیاز تشکیل شده است. برنامه‌ریزی بر روی مرکز تجاری خیام به شیوه ای می باشد که می‌توان به عنوان بورس تخصصی کالاها و خدمات نقش ویژه ای در امور بازرگانی بخصوص داخلی و خارجی دارد. از امکانات این مرکز خرید:  فروش کالا و بازارهای خرید ، رستوران ها و مرکز پذیرايی ، کافی‌نت و کافی‌شاپ  ، دفترهای شرکت‌های بازرگانی،  بانک، نمازخانه، بیمه و حمل و نقل بین‌المللی،  ایستگاه تاکسی، خطوط اتوبوسرانی شهری،  آژانس باربری نام برد. بازار خیام مشهد دارای 196 باب واحد تجاری با معماری خاص و فضای سبز  زیبا و محیطی مناسب برای عرضه کالاهای مورد نیاز مسافران و گردشگران است.

مطالب مرتبط :تور مشهد تابستان 93 , تور مشهد تیر 93 , تور مشهد تعطیلات تیر 93 ,
تورمشهد , تور مشهد رمضان 93 , تور لحظه آخری مشهد

 

بازار پروما مشهد

دسته: مراکز خرید مشهد

بازار پروما مشهد

بازار پروما مشهد در کنار میدان جانباز قرار گرفته است و با مساحت پنج هزار مترمربع فضای فروشگاه و تقریبا بیست هزار مترمربع فضای تجاری می باشد که در پنج طبقه بنا شده است. از امکانات بازار پروما مشهد  300 واحد تجاری، پارکینگ و چهار هزار مترمربع فضای سبز و امکانات تفریحی بیشتر از 7000 میهمان در طول روز می باشد.در بازار پروما مشهد کالاهای سوپر مارکت , سبزیجات و میوه , شکلات , شیرینی , لوازم آرایشی , اسباب بازی , زیور آلات , لوازم خانگی , لوازم التحریر , پوشاک و فست فود می باشد.

مطالب مرتبط :تور مشهد تابستان 93 , تور مشهد تیر 93 , تور مشهد تعطیلات تیر 93 ,
تورمشهد , تور مشهد رمضان 93 , تور لحظه آخری مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بازار های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1393 | نظرات ()