نوشته شده توسط : shbi
 

آکوالند آنتالیا

 

 

آکوالند آنتالیا در یک منطقه ساحلی واقع شده که زیبایی منحصر به فرد و چشم گیری دارد. آکوالند دارای سرسره های آبی و استخرهای بزرگی است که گردشگران عزیز و مسافران می توانند از آن ها استفاده کنند و لذت ببرند. نمایشگران واقعی این منطقه دلفین ها هستند که به جذابیت آکوالند آنتالیا افزوده اند. هنگامی که در اینجا موسیقی زنده برگزار میشود دل نشینی و صفای آکوالند آنتالیا چندین برابر می شود.

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

بلدیبی آنتالیا

 

بلدیبی آنتالیا

 

بلدیبی آنتالیا پانزده کیلومتر دورتر از شهر آنتالیا می باشد. این منطقه زیبایی های خاص خودش را دارد , به عنوان مثال بلدیبی آنتالیا دارای چشم اندازهای کوهستانی است , درختان کاج زیبایی در این منطقه وجود دارد که به زیبایی آن افزوده است. علاوه بر این بلدیبی آنتالیا دارای نارنج های تازه لذیذ و خوش مزه ای است که در کمتر جایی می توانید این زیبایی ها را با این آب و هوا احساس کنید و از آن لذت ببرید.

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

 

 

چام یووا آنتالیا

 

چام یووا آنتالیا مکانی آرام , دنج و زیبا است که مردم در اینجا زندگی روستا نشینی دارند و شما مسافران عزیز میتواد در کنار زندگی این روستائیان مهربان لحظات خوب و خوش و لذت بخشی را سپری کنید. این منطقه منطقه ای آرامش بخش است و اگر شما خواهان آرامش هستید و حاضرید که حتی یک روز را با آرامش بگذرانید حتما در هتل های چام یووا آنتالیا اقامت کنید و اگر به دیدنی های روستایی علاقه مند هستید دیدن از چام یووا آنتالیا را از دست ندهید.

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

 

 حمام روميها آنتالیا

 

اين حمام كه امروزه به موزه تبدیل شده است کلکسیونی از برترین آثار باستانی را در خود جا داده است. این موزه در بین جنگل هاي درختان كاج قرار گرفته است كه به دليل  سواحل ماسه اي و درياي آرام و آبي خود بسياری از گردشگران را به خود جذب کرده است .

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

 

پاموک کاله آنتالیا



پاموک کاله آنتالیا واقا پدیده ایست در دنیا و از عجایب جهان می باشد. امکان ندارد کسی به آنتالیا سفر کند ولی پاموک کاله آنتالیا را ندیده باشد. کسانی که به این منطقه رفته اند به خوبی می دانند که آب های کالسیوس با دمای تقریبا سی و پنج درجه سانتی گراد از ارتفاع 100 متری به سمت پایین سرازیر می شود و در قسمت پایین آن که آب جمع شده است استخرهای آب گرم را تشکیل داده است که انعکاس نور در آن باعث زیبایی و دل نشین تر شدن آن شده است و گردشگران به خوبی از آن استقبال می کنند. مردم این منطقه را قصر پنبه ای نامیده اند. مسافران و گردشگرانی که در این استخرهای آب گرم شنا می کنند از خاصیت های آن هم بهره مند می شوند.

 

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

 

بندر قلعه کاله ایچی آنتالیا

 

بندر قلعه کاله ایچی آنتالیا در کنار قلعه کاله ایچی واقع شده است به همین دلیل به آن بندر قلعه کاله ایچی گفته می شود. این بندر بسیار زیبا و جالب است و در کمتر جایی از ترکیه مانند آن دیده می شود. امکانات و خدمات رفاهی این بندر کامل است و هر آنچه را که بخواهید در این منطقه از آنتالیا می توانید تهیه کنید , از جمله این خدمات رستوران , کافی شاپ , فروشگاه و .... . از تفریحات فوق العاده و ثابت بندر قلعه کاله ایچی آنتالیا قایق سواری است که بهترین زمان برای این تفریح هنگام صبح است. در این بندر لحظات خوب و به یاد ماندنی را سپری خواهید کرد.

 

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

گشت با کشتی در مدیترانه

 

این تور تفریحی شامل گشت دریایی در آبهای گرم مدیترانه میباشد . مسافران از هتل با اتوبوس های مخصوص به بندر زیبا در شهر کمر آنتالیا رفته و سوار بر کشتی میشوند. مسافران میتوانند علاوه بر دیدن طبیعت اطراف، در توقفهای کوتاهی که دارند در دریا شنا کنند و از سفری که دارند نهایت لذت را ببرند.

مطالب مرتبط:

 

 

 

رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا

 

اگر به هیجان علاقه مند هستید حتما به آنتالیا سفر کنید و در رودخانه رافتینگ که خروشان و وحشتناک است قایق سواری کنید. اما برای اینکه از این هیجان لذت کافی را ببرید باید موارد لازم و ضروری را از مربیان بیاموزید و بعد از تفریح خود با رفتن به ارتفاعات نهایت لذت را ببرید. قایق های این منطقه از ظرفیت 2 تا 10 نفره برخوردار هستند و در قایق هایی که ظرفیت آن ها 10 نفر است یک غریق نجات است که نکات ایمنی را با آرامش و به طور کامل به شما گوش زد می کند و به شما کمک می کند که از قایق سواری خود لذت ببرید و از این رود خانه پر هیجان و خروشان کمتر بترسید. مسیری که در طول رودخانه طی می کنید 114 کیلو متر می باشد که پر از لذت و هیجان است. اگر به آنتالیا سفر کردید به هیچ وجه قایق سواری در این رودخانه را از دست ندهید. این رود خانه خروشان در پارک ملی دره کوپرولو آنتالیا قرار دارد.

 

مطالب مرتبط:

 

 جاذبه های گردشگری آنتالیا



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi
 

هتل شرایتون آنتالیا

 

از امکانات هتل شیرایتون آنتالیا میتوان به  ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار , استخر سر پوشیده اشاره کرد که مسافران تور آنتالیا می توانند از این امکانات به صورت کاملا رایگان بهره ببرند . همچنین این هتل زیبا دارای اتاق هایی با امکانات ویژه و مجهز برای معلولین عزیز می باشد تا این عزیزان هم بتوانند در راحتی و آسایش سفر خود را سپری کنند. هتل شرایتون آنتالیا دارای زمین بازی مخصوص کودکان و سرویس نگهداری کودکان می باشد تا خانوادها بتوانند آرامش و آسایش خیال داشته باشند  . این هتل برای ورزش دوستان نیز امکاناتی را فراهم کرده که این امکانات شامل تنیس ، پینگ پنگ ، بازی دارت و اسکواش می باشد.

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

 

هتل بایا آنتالیا


امکانات هتل بایا آنتالیا شامل ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، سولاریوم ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده می باشد که مسافران تور آنتالیا می توانند از این امکانات به شکل رایگان استفاده کنند . این هتل دارای اتاق های با امکانات ویژه می باشد.همچنین در داخل اتاق ها امکاناتی فراهم شده است تا معلولین هم اقامت راحت و سفری آرام و دلچسب را داشته باشند. هتل بایا آنتالیا دارای سرویس نگهداری کودکان و اتاق بازیهای کامپیوتری برای کودکان می باشد تا خوانواده ها در آسایش و آرامش خاطر باشند.

مطالب مرتبط:

 

 

 

هتل ددمان آنتالیا 3 ستاره

 

هتل ددمان آنتالیا از هتل های 3 ستاره آنتالیا میباشد . این هتل دارای ساحل مخصوص و 1 پارک آبی اختصاصی میباشد . از امکانات این هتل میتوان به تهویه هوای مطبوع ، تلویزیون با گیرنده ماهواره و اینترنت رایگان اشاره کرد . امکانات ورزشی این هتل نیز شامل استخر آب گرم ، مرکز تناسب اندام ، استخر بزرگ و باشگاه ویژه کودکان است که برای رفاه حال مسافران تور آنتالیا در نظر گرفته شده است . همچنین هتل سه ستاره ددمان آنتالیا دارای 6 رستوران و تریا میباشد. مسافت این هتل تا مرکز شهر حدود 3KM و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا حدود 15KM میباشد . همچنین هتل ددمان آنتالیا پارکینگی رایگان برای رفاه مسافرین تور آنتالیا تهیه دیده است .

مطالب مرتبط:

 

 

 

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

 

هتل وو کرملین پالاس از هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد که دارای امکانات تفریحی شامل زمین بازی کودکان ، سرویس نگهداری کودکان ، اتاق بازی های کامپیوتری ، کاریوکی ، استخر ، ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده می باشد . همچنین این هتل دارای اتاق های ویژه اتاق و امکانات برای معلولین و اتاق های خانوادگی است. هتل وو کرملین پالاس آنتالیا برای علاقه مندان به ورزش نیز امکاناتی را فراهم کرده که شامل تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، بازی دارت ، موج سواری ، کانو ، بولینگ و اسکواش می باشد . دیگر خدمات و امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا شامل خدمات خانه داری , انبار بار , رستوران ، پذیرش شبانه روزی که در تمامی ساعات آماده خدمات رسانی به مسافران تور آنتالیا می باشد ،  آسانسور ، گاوصندوق ، فروشگاه در هتل و بار می باشد.

مطالب مرتبط:

 

 

 

هتل لارا پارک آنتالیا

 

هتل لارا آنتالیا از هتل های 3 ستاره آنتالیا می باشد که دارای امکاناتی چون زمین بازی کودکان ، سرویس نگهداری کودکان ، اتاق بازیهای کامپیوتری ، استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، سولاریوم ، حمام ترکی و بخار و حمام ترکی می باشد . همچنین این هتل امکانات ورزشی را نیز برای علاقه مندان به ورزش فراهم کرده است که این امکانات شامل پینگ پنگ ، بازی دارت ، کرایه دوچرخه می باشد . دیگر خدمات و امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا شامل خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی ، صرافی ، خدمات کفش و واکس ، کرایه ماشین ، خدمات تورها ، فکس و کپی و خدمات تهیه بلیط ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی که در تمامی ساعات از شبانه روز آماده خدمات رسانی به مسافران تور آنتالیا میباشد ، اتاق های پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، بار و  باغ می باشد تا سفری خوش را برای میهمانان و گردشگران تور آنتالیا فراهم سازد .

مطالب مرتبط:

 

 

 

 

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

 

 

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا از هتل های 5 ستاره آنتالیا میباشد که دارای امکانات تفریحی مانند زمین بازی کودکان ، اتاق بازیهای کامپیوتری ، کاریوکی ، استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده است . همچنین این هتل دارای اتاقهای ویژه نیز می باشد که اتاقها و امکانات آن برای معلولین ، سوئیت مخصوص تازه عروس و اتاق های خانوادگی از این اتاقهای ویژه میباشند . این هتل برای علاقه مندان به ورزش نیز امکاناتی را فراهم کرده که شامل تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، بازی دارت ، کانو ، بولینگ و وان آب داغ. از دیگر خدمات و امکانات هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا نیز میتوان به خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، کرایه ماشین ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، دستگاه خودپرداز ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل ، تهویه ، بار ، گرمایش ، امکانات باربیکیو و کتابخانه اشاره کرد .

 

مطالب مرتبط:

 


 

 

 

موضوع : تور آنتالیا,
برچسب ها : ,

+ نوشته شده در 1393/5/21ساعت 15:51 توسط dellaram | تعداد بازديد :0 | نظر بدهيد

هتل های آنتالیا

 

هتل کروانسارای لارا آنتالیا


هتل کروانسارای لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد که هتلی بسیار مجلل و شیک و به شکل "U" است که به دلیل شکل ظاهری آن همه ی اتاقها رو به دریا می باشد. از امکانات فوق العاده این هتل میتوان به ساحل یازده هزار  متری آن اشاره کرد که مسافران می توانند تعطیلات خود را به شکلی فوق العاده و رویایی در هتل کروانسارای لارا آنتالیا بگذرانند. این هتل با مرکز شهر آنتالیا 12 کیلومتر و با فرودگاه آن 10 کیلومتر فاصله دارد.

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

 

 

هتل کلوب سرا آنتالیا

 

هتل کلوب سرا آنتالیا شامل امکانات رفاهی مانند ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده می باشد که مسافران می توانند از امکانات متنوع این هتل رایگان استفاده کنند. هتل کلوب سرا آنتالیا دارای اتاقهایی با امکانات ویژه و مجهز برای معلولین نیز می باشد . از دیگر امکانات این هتل برای رفاه حال خانواده های محترم اتاق نگهداری کودکان می باشد. همچنین علاقه مندان به ورزش نیز میتوانند از امکانات وزشی هتل کلوب سرا آنتالیا که شامل تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ و بولینگ می باشد استفاده کنند.

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

 

هتل مجیک آنتالیا



هتل مجیک آنتالیا شامل امکانات رفاهی مانند استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سر پوشیده می باشد و لازم به ذکر است که مسافران می توانند از امکانات این هتل بصورت رایگان استفاده کنند. همچنین هتل مجیک آنتالیا برای راحتی خانواده ها زمین بازی کودکان را راه اندازی کرده است تا خانواده ها با آرامش سفر خود را پشت سر بگذارند. پذیرش این هتل به صورت شبانه روزی میباشد و در هر ساعتی از شبانه روز آماده سرویس دهی به مسافران میباشد.

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا

 

این هتل مجلل و تفریحی در آنتالیا در مکانی بسیار عالی و آرام در شهر لارا آنتالیا قرار دارد. لارا شهر بسیار تمیز و پاکیزه ای است به طوری که این شهر از پاکیزگی و امنیت برنده جایزه Blue Flag شد و این جایزه را به خود اختصاص داد. امکانات هتل کنکورد دلوکس آنتالیا مدرن شامل استخر آب گرم ، ساحل اختصاصی ، ورزشهای آبی ، زمین تنیس با نور افکن و امکانات دیگر می باشد. هتل کنکورد دلوکس آنتالیا در قسمت شرقی آنتاليا و در فاصله شانزده کيلومتري مرکز شهر لارا و 10 کيلومتري فرودگاه آنتاليا قرار گرفته است. مسافران عزیز مي‌توانند در مدت 20 دقيقه از طريق وسایل حمل و نقل عمومي، تاکسی سرویس های خصوصي که از طرف هتل هتل کنکورد دلوکس که اماده خدمت گذاری هستند و ... به شهر آنتاليا برويد.

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

 

هتل پاپیلون بل ویل آنتالیا

 

 

این هتل دارای امکانات تفریحی مانند زمین بازی کودکان , سرویس نگهداری کودکان و همچنین اتاق بازی های کامپیوتری مخصوص کودکان می باشد. از دیگر امکانات هتل میتوان به استخر با امکانات ماساژ , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار  و استخر سر پوشیده اشاره کرد و همچنین دارای اتاق های ویژه با امکانات رفاهی برای معلولین میباشد . امکانات ورزشی این هتل نیز شامل تنیس , مرکز بدنسازی , بیلیارد , پینگ پنگ , بازی دارت, زمین گلف, دوچرخه سواری ,  کانو , اسکواش و موج سواری است.

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

 

هتل ریکسوس لارس آنتالیا



هتل ریکسوس لارس آنتالیا که در ساحل شهر لارا قرار دارد. این هتل شامل امکاناتی نظیر اتاقهای رو به دریا و باغ ، دارای سالن ورزشی ، استخر آب گرم ، حمام و فعالیتهای ورزشی مانند اسب سواری و غواصی می باشد. اتاق های این هتل 5 ستاره تمامی امکانات رفاهی مثل تلویزیون و اینترنت رایگان را نیز دارا می باشد. همچمین فاصله هتل ریکسوس لارس آنتالیا تا فرودگاه 8 کیلومتر ، تا شهر لارا 5 کیلومتر و تا مرکز خرید 1 کیلومتر می باشد.

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

هتل گریدا سیتی آنتالیا


این هتل دارای امکانات تفریحی زمین بازی ویژه کودکان ، سرویس نگهداری کودکان برای راحتی و آسایش خوانواده های عزیز می باشد . از دیگر امکانات هتل گریدا سیتی آنتالیا شامل استخر ، سونا و همچنین استخر سرباز (فصلی) است. این هتل دارای اتاق های ویژه با امکانات رفاهی کامل برای معلولین و سوئیت هایی ویژه تازه عروس ها می باشد. امکانات ورزشی هتل آنتالیا برای ورزشی دوستان شامل تنیس , مرکز بدنسازی , پینگ پنگ و وان آب داغ است .

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

 

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

 

این هتل زیبا با موقعیت جغرافیایی استثنایی که دارد برای مسافران تور آنتالیا سفری زیبا و به یادماندنی را خواهد ساخت . هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا دارای امکانات مانند ماساژ , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار , شیرجه , حمام ترکی و استخر سر پوشیده می باشد که مسافران می توانند از این امکانات به صورت کاملا رایگان استفاده کنند. این هتل دارای اتاق هایی با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین است . همچنین هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا دارای سرویس نگهداری کودکان برای رفاه و آرامش خاطر خانوادهای عزیز می باشد. علاقه مندان به ورزش نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل استفاده کنند که این امکانات شامل پینگ پنگ ، بازی دارت می باشد . همچنین بخش پذیرش هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا به صورت 24 ساعته آماده ی سرویس دهی به مسافران تور آنتالیا است .

مطالب مرتبط:

 

 

 

 

هتل کران پلازا آنتالیا

 

هتل کران پلازا آنتالیا دارای امکانات رفاهی شامل ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار و استخر سر پوشیده می باشد و مسافران تور آنتالیا می توانند از این امکانات به صورت کاملا رایگان استفاده کنند. همچنین این هتل دارای اتاق های با امکانات ویژه و مجهز برای معلولین می باشد تا این عزیزان در آسایش کامل باشند. از دیگر امکانات هتل کران پلازا آنتالیا که برای رفاه خانواده ها در نظر گرفته شده است سرویس نگهداری کودکان می باشد. از امکانات ورزشی این هتل برای ورزش دوستان نیز می تو ان به مرکز بدنسازی اشاره کرد. همچنین قسمت پذیرش هتل کران پلازا آنتالیا به صورت 24 ساعته از مسافران تور آنتالیا پذیرش می کند.

 

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

پارک ساحلی سیمرغ کیش

دسته: دیدنیهای کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش

 

 

این پارک ساحلی در قست جنوب شرقی جزیره کیش ودر مجاور هتل مارینا پارک و دلفیناریوم کیش ست این پارک در زمینی به مساحت پانزده هزار متر مربع و به طول سیصد متر است در امتداد ساحل ماسه ای با نمای زیبا است. در این پارک فضای مخصوص بازی کودکان نیز هست که شامل پینگ پنگ،پیست اسکیت،مسیرهای پیاده روی،آبنما،سرویس بهداشتی،و ایستگاه دوچرخه سواری نیز هست.

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 93
تور کیش مرداد 93

آفر تور کیش مرداد 93

تور کیش 2 شب و 3 روز ویژه مرداد 93
تور کیش لحظه آخری ویژه مرداد 93

تور کیش با پرواز ایر کیش ویژه مرداد 93

 

 

 

 

اسکله تفریحی کیش

دسته: دیدنیهای کیش

اسکله تفریحی کیش

 

 

این مکان تفریحی شامل قایق های پدالی،پارویی،قایق های ماهیگیری،سه چرخه های آبی ،جت اسکی،قایق های کف شیشه ای است که تماشاگران زیادی از این مکان دیدن میکنن و لذت میبرند.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 93
تور کیش مرداد 93

آفر تور کیش مرداد 93

تور کیش 2 شب و 3 روز ویژه مرداد 93
تور کیش لحظه آخری ویژه مرداد 93

تور کیش با پرواز ایر کیش ویژه مرداد 93

 

 

 

 

پارک ساحلی مرجان کیش

دسته: دیدنیهای کیش

پارک ساحلی مرجان کیش

 

 

 

پارک ساحلي مرجان کیشپارک ساحلي مرجان کیش

 

 

این پارک زیبا در کنار بازار مرجان قرار گرفته است و از زیباترین مکانهای دیدنی کیش است و با یک پل بازار به دریا متصل میگردد.مسافرین زیادی هرساله به این مکان تفریحی سفر میکنند.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 93
تور کیش مرداد 93

آفر تور کیش مرداد 93

تور کیش 2 شب و 3 روز ویژه مرداد 93
تور کیش لحظه آخری ویژه مرداد 93
تور کیش با پرواز ایر کیش ویژه مرداد 93

 

 

 

نمایشگاه خزندگان کیش

دسته: دیدنیهای کیش

نمایشگاه خزندگان کیش

 

 

آکواريوم و نمايشگاه خزندگان کیشآکواريوم و نمايشگاه خزندگان کیش

 

 

این نمایشگاه بزرگ شامل صد ها نو خزنده و مار با گونه های متفاوت نیز هست.همچنی مارهای بزرگ مثل بوآ و سوسمارهای ماداگاسکار در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده اند.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 93
تور کیش مرداد 93

آفر تور کیش مرداد 93

تور کیش 2 شب و 3 روز ویژه مرداد 93
تور کیش لحظه آخری ویژه مرداد 93
تور کیش با پرواز ایر کیش ویژه مرداد 93

 

 

 

بوستان آهوان کیش

دسته: دیدنیهای کیش

بوستان آهوان کیش

 

 

 

بوستان آهوان و باغ وحش کیشبوستان آهوان و باغ وحش کیش

 

 

این منطقه ی تفریحی کیش در زمینی به مساحت دو هکتار واقع شده است و دارای فضای سر سبز و انواع گوناگون حیوانات نیز است.در این بوستان همه حیوانات در قفس هستند و فقط آهوا آزاد هستند.و در سر تاسر این بوستان حرکت و با کودکان بازی میکنند.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 93
تور کیش مرداد 93

آفر تور کیش مرداد 93

تور کیش 2 شب و 3 روز ویژه مرداد 93
تور کیش لحظه آخری ویژه مرداد 93
تور کیش با پرواز ایر کیش ویژه مرداد 93

کشتی یونانی کیش

دسته: دیدنیهای کیش

کشتی یونانی کیش

 

 

کشتي يوناني کیشکشتي يوناني کیش

 

این کشتی بزرگ در قسمت غرب جزیره کیش به گل نشسته است و از نمادهای تفریحی جزیره کیش محسوب می گردد.این کشتی در سال چهل و پنج در راه یونان بوده است که در این جزیره به گل نشست و پس از تلاش هشتاد روزه هیچ کس قادر به در آوردن این کشتی نشد.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 93
تور کیش مرداد 93

آفر تور کیش مرداد 93

تور کیش 2 شب و 3 روز ویژه مرداد 93
تور کیش لحظه آخری ویژه مرداد 93
تور کیش با پرواز ایر کیش ویژه مرداد 93

 

چتر پاراسل کیش

دسته: دیدنیهای کیش

چتر پاراسل کیش

 

 

یکی از تفریحات سرگرم کننده و تفریحی کیش برای کسانی که به کیش سفر کرده اند چتر بازی در ارتفاعات دریای کیش است در این ورزش مهیج چتر پاراسل به یک قایق پر سرعت متصل میگردد و با سرعت حرکت میکند تا چتر ارتفاع بگیرد.شما در این ارتفاع منظره های زیبای کیش و آب های زلال آن را تماشا خواهید کرد از دیگر تفریحات کیش بانانا،شاتل،و خفاش سواری یا تیوب سواری نیز هست.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 93
تور کیش مرداد 93

آفر تور کیش مرداد 93

تور کیش 2 شب و 3 روز ویژه مرداد 93
تور کیش لحظه آخری ویژه مرداد 93
تور کیش با پرواز ایر کیش ویژه مرداد 93

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنیهای کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش:

 

توضیحات این هتل:

 

اين بازار در سال 1375 در فضايي به مساحت 26500متر مربع در 2 طبقه و با 310 غرفه در نوار سياحتي واقع شده است .

 

آدرس:بلوار ساحلی کیش

 

تلفن:4422497-0764

 

بازار ونوس کیش

 

 

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 93
تور کیش مرداد 93

آفر تور کیش مرداد 93

تور کیش 2 شب و 3 روز ویژه مرداد 93
تور کیش لحظه آخری ویژه مرداد 93

تور کیش با پرواز ایر کیش ویژه مرداد 93

 

 

 

 

بازار مروارید کیش

بازار مروارید کیش

 

بازار مروارید با الهام از بناهای دوره هخامنشیبا  ساخته شده است. و دارای دوازده در ورودی و هشت بازارچه است که هر کدام با اسم‌های ایرانی, آپادانا, پرسپولیس, پاسارگارد, پارس, بیستون, ایران, تیسفون و آریا مشخص شده اند. بازار مروارید دارای 1 تالار مركزی است كه با هنر‌های گچبری, سنگ‌كاری, مس‌كاری و آب‌نمایی زیبا تزیین شده و  این 8 بازارچه‌ را به هم پیوند داده است.

بازار مروارید کیش کالاهایی مثل پوشاک مردانه و زنانه , بلورجات ,لوازم ورزشی , اسباب بازی , عطر و ادکلن , لوازم خانگی , ساعت و ...عرضه می دارد.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 93
تور کیش مرداد 93

آفر تور کیش مرداد 93

تور کیش 2 شب و 3 روز ویژه مرداد 93
تور کیش لحظه آخری ویژه مرداد 93

تور کیش با پرواز ایر کیش ویژه مرداد 93

 

 

 

بازار زیتون کیش

مرکز خرید زیتون کیش:

 

مشخصات این بازار شامل:

 

مساحت این بازار52000 متر مربع وزیربنای آن  7000 مترمربع در سه طبقه می باشد.دراین بازار 95 غرفه تجاری و 12غرفه اداری وجود داردکه همگی مجهز به سیستمهای خنک کننده مرکزی  ، سیستمهای صوتی مرکزی ، تلفن و فضای سبز وپارکینگ می باشند .

در داخل بازار نیز میتوان اجناسی از جمله:
کیف و کفش - روسری - پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه - فروشگاههای اسباب بازی و لوازم خانگی - فروشگاههای لباس زیر مردانه و زنانه - عطر و ادوکلن و... از جمله مواردی است که در بازار زیتون یافت میشود .

آدرس:بلوار ساحلی کیش

 

تلفن: 4430220- 764

 

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 93
تور کیش مرداد 93

آفر تور کیش مرداد 93

تور کیش 2 شب و 3 روز ویژه مرداد 93
تور کیش لحظه آخری ویژه مرداد 93

تور کیش با پرواز ایر کیش ویژه مرداد 93

 

 

 

بازار ساحلی مرجان کیش

بازار مرجان کیش:

 

مشخصات این هتل:

 

مجتمع مسکونی و تجاری مرجان با زیربنایی بالغ بر 25000 مترمربع ودرزمینی به مساحت 200000 مترمربع واقع شده است.معماری این بازار جذاب ومنحصر بفرد می باشد. 

غرفه های این هتل شامل:

200غرفه تجاری ، 80 دفتر اداری ،120 سوئیت و 120 انبار.همجنین 2 رسنوران که جهت سرویس دهی به مشتریان شبها نیز دایر می باشند.

 

آدرس:جاده جهان کیش

 

تلفن:4442090-0764

 

بازار  ساحلی مرجان کیش

 

 

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 93
تور کیش مرداد 93

آفر تور کیش مرداد 93

تور کیش 2 شب و 3 روز ویژه مرداد 93
تور کیش لحظه آخری ویژه مرداد 93

تور کیش با پرواز ایر کیش ویژه مرداد 93

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

هتل قائم کیش

دسته: هتلهای کیش

 

هتل قائم کیش

 

hotel qaem kish

 

 

هتل قائم کیش هتلی تمییز و بسیار مناسب خانواده ها می باشد . امکانات هتل : آسانسور , تاکسی سرویس هتل , استقبال فرودگاهی , موزیک و سرگرمی در لابی هتل , دمپایی داخل اتاق , سرویس بهداشتی , سیستم تصویری ماهواره ای , صندوق امانات , کافی نت , کافی شاپ , رستوران هتل که با انواع غذاهای لذیذ آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران می باشد. هتل قائم کیش به ساحل و مراکز خرید بسیار نزدیک می باشد.

آدرس هتل قائم کیش : جزیره کیش , روبه روی بازار زیتون

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 93
تور کیش مرداد 93

آفر تور کیش مرداد 93

تور کیش 2 شب و 3 روز ویژه مرداد 93
تور کیش لحظه آخری ویژه مرداد 93

تور کیش با پرواز ایر کیش ویژه مرداد 93

 

 

 

هتل مارینا پارک کیش

دسته: هتلهای کیش

 

هتل مارینا پارک کیش

 

hyotel marina park kish

 

سرویس های مارینا پارک شامل

استخر سرپوشيده - سالن بدن سازی- سونا بخار - جکوزی - زمين استاندارد تنيس - اسپا و ماسا ژ تایلندی - سالن زیبایی بانوان - فروشگاه - کافی شاپ - کافی نت - سالن همایش - پارک تفریحی

آدرس:جزيره كيش -نوار سياحتى شرقى - جنب برج هاى دو قلو   تلفن:4465000-0764

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 93
تور کیش مرداد 93

آفر تور کیش مرداد 93

تور کیش 2 شب و 3 روز ویژه مرداد 93
تور کیش لحظه آخری ویژه مرداد 93

تور کیش با پرواز ایر کیش ویژه مرداد 93



هتل داریوش کیش

دسته: هتلهای کیش

هتل داریوش کیش

 

hotel darush kish

 

مشخصات  این هتل شامل:

 

هتل بزرگ داریوش با الهام ازتخت جمشید ساخته شده است.مالک آن آقای حسین ثابت می باشد. این هتل دارای 160 اتاق است.

آدرس هتل : کیش- بلوار داریوش

تلفن: 07644444900

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 93
تور کیش مرداد 93

آفر تور کیش مرداد 93

تور کیش 2 شب و 3 روز ویژه مرداد 93
تور کیش لحظه آخری ویژه مرداد 93

تور کیش با پرواز ایر کیش ویژه مرداد 93



هتل آنا کیش

دسته: هتلهای کیش

هتل آنا کیش

 

hotel ana kish

 

سرویس های این هتل شامل:

 

سالن کنفرانس - کافى شاپ لابى - کافى شاپ مشرف به لابی - روم سرويس 24 ساعته - لاندرى - مينى بار و صندوق امانات - امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها - گشت سياحتى جزيره - گشت بازارها

آدرس:ميدان امير كبير

تلفن:4424120-0764

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 93
تور کیش مرداد 93

آفر تور کیش مرداد 93

تور کیش 2 شب و 3 روز ویژه مرداد 93
تور کیش لحظه آخری ویژه مرداد 93

تور کیش با پرواز ایر کیش ویژه مرداد 93




هتل تعطیلات کیش

 

دسته: هتلهای کیش

هتل تعطیلات کیش

سرویس های این هتل شامل:

کافى شاپ لابى - کافى شاپ واقع در رستوران - کافى شاپ فضاى باز - روم سرويس 24 ساعته – لاندرى - مينى بار و صندوق امانات - گشت سياحتى جزيره - گشت بازارها - صبحانه بوفه - ترنسفر فرودگاه

آدرس:ميدان سيرى

تلفن:4443997-0764

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 93
تور کیش مرداد 93

آفر تور کیش مرداد 93

تور کیش 2 شب و 3 روز ویژه مرداد 93
تور کیش لحظه آخری ویژه مرداد 93

تور کیش با پرواز ایر کیش ویژه مرداد 93

 

هتل ونوس کیش

دسته: هتلهای کیش

 

هتل ونوس کیش

 

hotel venos kish

 

هتل دو ستاره ونوس کیش بسیار تمییز و مرتب می باشد. هتل ونوس کیش دارای امکاناتی مانند : کافی شاپ و لابی , سالن کنفرانس , اتاق بیلیارد , صندوق امانات و مینی بار , سرویس های 24 ساعته , تلویزیون با شبکه های ماهواره ای در اتاقها ,  گشت و گذار در جزیره کیش و مراکز خرید. همچنین رستوران هتل با غذاهای متنوع و لذیذ آماده پذیرایی از میهمانان عزیز می باشد.

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 93
تور کیش مرداد 93

آفر تور کیش مرداد 93

تور کیش 2 شب و 3 روز ویژه مرداد 93
تور کیش لحظه آخری ویژه مرداد 93

تور کیش با پرواز ایر کیش ویژه مرداد 93

هتل ستاره کیش

دسته: هتلهای کیش

هتل ستاره کیش

 

hotel setare kish

 

هتل ستاره كيش محیطی زيبا و جذابی دارد . با ويلاهاى نزدیک به هم در يك طبقه با آلاچيق هاى مختلف و كافى شاپ در فضای باز و در محیطی دلنشین با نوشيدنى هاى سرد و گرم و موزيك آرامبخش و در رستوران ستاره كيش با انواع غذاهاى لذیذ ايرانى و فرنگى و غذاهاى ناحیه شمال ایران که قیمت مناسبی دارد از مسافران خود پذیرایی می کند . 

آدرس هتل ستاره کیش : جزیره کیش , میدان داریوش , جنب هتل داریوش

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 93
تور کیش مرداد 93

آفر تور کیش مرداد 93

تور کیش 2 شب و 3 روز ویژه مرداد 93
تور کیش لحظه آخری ویژه مرداد 93

تور کیش با پرواز ایر کیش ویژه مرداد 93



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

هتل لارا آنتالیا

هتل لارا آنتالیا

هتل لارا آنتالیا

این هتل 3 ستاره بر بلندای یک صخره واقع شده است و دسترسی به بافت قدیم شهر از این هتل آسان است. هتل دارای هفتاد و دو اتاق است به بسیار زیبا و لوکس تزیین شده است.استخر هتل و رستوران رو به چشم انداز زیبای دریا نیز می باشند.هتل تا ساحل زیبای مدیترانه فقط چند قدم فاصله داردو آبشارهای دودن، شهر تاریخی کاله ایچی  نزدیک هتل هستند

:

 

مراکز خرید تراسیتی آنتالیا


مراکز خرید تراسیتی آنتالیا

یکی از بهترین و بزرگترین مراکز خرید آنتالیا که در منطقه لارا آنتالیا است مرکز خرید تراسیتی نیز هست.در این مرکز خرید آنتالیا انواع برندهای معروف دنیا وجود دارد.در مرکز خرید بزرگ در سینما و مرکز سرگرمی کودکان و در طبقه همکف نیز کافی شاپ و رستوران نیز وجود دارد

:

 

تفریحگاه توربان کالیسی آنتالیا

تفریحگاه توربان کالیسی آنتالیا

یکی از جذابترین تفریح های ترکیه تفرجگاه توربارن کالیستی آنتالیا است که ترکیبی از بافت قدیم و جدید شهر است که پوشیده از درختان ،گلها و درخت های زیبا است در این مکان تفریحی فروشگاه تجهیزات دریایی ،انواع کیف و کفش با برندهای بین المللی است

:

غار کارائین آنتالیا

غار کارائین آنتالیا

این غار کارائین یکی از جاذبه های دیدنی آنتالیا محسوب میشود.این مکان تفریحی در شرق کوه چان و سی کیلومتر از شهر آنتالیافاصله دارد.از ویژگی های منحصر به فرد این مکان متعلق بودن به دوران پارینه سنگی است. این غار کارائین از قدیمی ترین مکانهای سکونت در کشور آنتالیا ترکیه است.این غار یک ورودی جدا دارد که با نور خورشید روشن می شود بعضی از آثار باستانب به صد و شصت هزار سال قبل از مسیح بر میگردد

:

هتل هادریانوس آنتالیا

 

این هتل در منطقه ی کالی قرار گرفته است که به مساحت 760 متر مربع است و پوشیده از باغ و گیاهان گوناگون است.هتل دارای امکاناتی از قبیل اتاقهای لوکس،پارکینگ و اینترنت رایگان است.اتاقها مجهز به تلویزیون با ماهواره،پارکت،مبلمان،حمام با جکوزی و مینی تریا نیز هست.هتل تا بدر و ساحل دریای مرمر فقط پنج دقیقه فاصله دارد.همچنین مکانهای تفریحیمانند دروازه هادریانوس ،کسیک مناره و پارک در نزدیک هتل نیز واقع شده است.

مطالب تور آنتالیا  :

 

.

.



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: درباره آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

هتل کلوب سرا آنتالیا


هتل کلوب سرا آنتالیا شامل امکانات رفاهی مانند ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده می باشد که مسافران می توانند از امکانات متنوع این هتل رایگان استفاده کنند. هتل کلوب سرا آنتالیا دارای اتاقهایی با امکانات ویژه و مجهز برای معلولین نیز می باشد . از دیگر امکانات این هتل برای رفاه حال خانواده های محترم اتاق نگهداری کودکان می باشد. همچنین علاقه مندان به ورزش نیز میتوانند از امکانات وزشی هتل کلوب سرا آنتالیا که شامل تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ و بولینگ می باشد استفاده کنند.

مطالب مرتبط: تور لحظه آخری آنتالیا , تور آنتالیا 93 , تور آنتالیا مرداد 93 , تور آنتالیا تعطیلات مرداد 93 , تور آنتالیا شهریور 93

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

 

هتل وو کرملین پالاس از هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد که دارای امکانات تفریحی شامل زمین بازی کودکان ، سرویس نگهداری کودکان ، اتاق بازی های کامپیوتری ، کاریوکی ، استخر ، ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده می باشد . همچنین این هتل دارای اتاق های ویژه اتاق و امکانات برای معلولین و اتاق های خانوادگی است. هتل وو کرملین پالاس آنتالیا برای علاقه مندان به ورزش نیز امکاناتی را فراهم کرده که شامل تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، بازی دارت ، موج سواری ، کانو ، بولینگ و اسکواش می باشد . دیگر خدمات و امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا شامل خدمات خانه داری , انبار بار , رستوران ، پذیرش شبانه روزی که در تمامی ساعات آماده خدمات رسانی به مسافران تور آنتالیا می باشد ،  آسانسور ، گاوصندوق ، فروشگاه در هتل و بار می باشد.

 

مطالب مرتبط: تور لحظه آخری آنتالیا , تور آنتالیا 93 , تور آنتالیا مرداد 93 , تور آنتالیا تعطیلات مرداد 93 , تور آنتالیا شهریور 93

هتل کران پلازا آنتالیا

 

 

هتل کران پلازا آنتالیا دارای امکانات رفاهی شامل ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار و استخر سر پوشیده می باشد و مسافران تور آنتالیا می توانند از این امکانات به صورت کاملا رایگان استفاده کنند. همچنین این هتل دارای اتاق های با امکانات ویژه و مجهز برای معلولین می باشد تا این عزیزان در آسایش کامل باشند. از دیگر امکانات هتل کران پلازا آنتالیا که برای رفاه خانواده ها در نظر گرفته شده است سرویس نگهداری کودکان می باشد. از امکانات ورزشی این هتل برای ورزش دوستان نیز می تو ان به مرکز بدنسازی اشاره کرد. همچنین قسمت پذیرش هتل کران پلازا آنتالیا به صورت 24 ساعته از مسافران تور آنتالیا پذیرش می کند.

 

مطالب مرتبط: تور لحظه آخری آنتالیا , تور آنتالیا 93 , تور آنتالیا مرداد 93 , تور آنتالیا تعطیلات مرداد 93 , تور آنتالیا شهریور 93

 

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا


این هتل زیبا با موقعیت جغرافیایی استثنایی که دارد برای مسافران تور آنتالیا سفری زیبا و به یادماندنی را خواهد ساخت . هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا دارای امکانات مانند ماساژ , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار , شیرجه , حمام ترکی و استخر سر پوشیده میباشد که مسافران می توانند از این امکانات به صورت کاملا رایگان استفاده کنند. این هتل ذارای اتاق های با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین است . همچنین هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا دارای سرویس نگهداری کودکان برای رفاه و آرامش خاطر خانوادهای عزیز میباشد. علاقه مندان به ورزش نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل استفاده کنند که این امکانات شامل پینگ پنگ ، بازی دارت اشاره کرد . همچنین بخش پذیرش هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا به صورت 24 ساعته آماده ی سرویس دهی به مسافران تور آنتالیا است.

 

مطالب مرتبط: تور لحظه آخری آنتالیا , تور آنتالیا 93 , تور آنتالیا مرداد 93 , تور آنتالیا تعطیلات مرداد 93 , تور آنتالیا شهریور 93

 

 

هتل شرایتون آنتالیا

از امکانات هتل شیرایتون آنتالیا میتوان به  ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار , استخر سر پوشیده اشاره کرد که مسافران تور آنتالیا می توانند از این امکانات به صورت کاملا رایگان بهره ببرند . همچنین این هتل زیبا دارای اتاق هایی با امکانات ویژه و مجهز برای معلولین عزیز می باشد تا این عزیزان هم بتوانند در راحتی و آسایش سفر خود را سپری کنند. هتل شرایتون آنتالیا دارای زمین بازی مخصوص کودکان و سرویس نگهداری کودکان می باشد تا خانوادها بتوانند آرامش و آسایش خیال داشته باشند  . این هتل برای ورزش دوستان نیز امکاناتی را فراهم کرده که این امکانات شامل تنیس ، پینگ پنگ ، بازی دارت و اسکواش می باشد.

 

مطالب مرتبط: تور لحظه آخری آنتالیا , تور آنتالیا 93 , تور آنتالیا مرداد 93 , تور آنتالیا تعطیلات مرداد 93 , تور آنتالیا شهریور 93

 

 

 

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

 

 

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا از هتل های 5 ستاره آنتالیا میباشد که دارای امکانات تفریحی مانند زمین بازی کودکان ، اتاق بازیهای کامپیوتری ، کاریوکی ، استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده است . همچنین این هتل دارای اتاقهای ویژه نیز می باشد که اتاقها و امکانات آن برای معلولین ، سوئیت مخصوص تازه عروس و اتاق های خانوادگی از این اتاقهای ویژه میباشند . این هتل برای علاقه مندان به ورزش نیز امکاناتی را فراهم کرده که شامل تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، بازی دارت ، کانو ، بولینگ و وان آب داغ. از دیگر خدمات و امکانات هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا نیز میتوان به خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، کرایه ماشین ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، دستگاه خودپرداز ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل ، تهویه ، بار ، گرمایش ، امکانات باربیکیو و کتابخانه اشاره کرد .

 

مطالب مرتبط: تور لحظه آخری آنتالیا , تور آنتالیا 93 , تور آنتالیا مرداد 93 , تور آنتالیا تعطیلات مرداد 93 , تور آنتالیا شهریور 93

 


هتل گریدا سیتی آنتالیا

هتل گریدا سیتی آنتالیا

 

این هتل دارای امکانات تفریحی زمین بازی ویژه کودکان ، سرویس نگهداری کودکان برای راحتی و آسایش خوانواده های عزیز می باشد . از دیگر امکانات هتل گریدا سیتی آنتالیا شامل استخر ، سونا و همچنین استخر سرباز (فصلی) است. این هتل دارای اتاق های ویژه با امکانات رفاهی کامل برای معلولین و سوئیت هایی ویژه تازه عروس ها می باشد. امکانات ورزشی هتل آنتالیا برای ورزشی دوستان شامل تنیس , مرکز بدنسازی , پینگ پنگ و وان آب داغ است .

 

مطالب مرتبط: تور لحظه آخری آنتالیا , تور آنتالیا 93 , تور آنتالیا مرداد 93 , تور آنتالیا تعطیلات مرداد 93 , تور آنتالیا شهریور 93


هتل کنکورد دلوکس آنتالیا

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا

 

این هتل مجلل و تفریحی در آنتالیا در مکانی بسیار عالی و آرام در شهر لارا آنتالیا قرار دارد. لارا شهر بسیار تمیز و پاکیزه ای است به طوری که این شهر از پاکیزگی و امنیت برنده جایزه Blue Flag شد و این جایزه را به خود اختصاص داد. امکانات هتل کنکورد دلوکس آنتالیا مدرن شامل استخر آب گرم ، ساحل اختصاصی ، ورزشهای آبی ، زمین تنیس با نور افکن و امکانات دیگر می باشد. هتل کنکورد دلوکس آنتالیا در قسمت شرقی آنتاليا و در فاصله شانزده کيلومتري مرکز شهر لارا و 10 کيلومتري فرودگاه آنتاليا قرار گرفته است. مسافران عزیز مي‌توانند در مدت 20 دقيقه از طريق وسایل حمل و نقل عمومي، تاکسی سرویس های خصوصي که از طرف هتل هتل کنکورد دلوکس که اماده خدمت گذاری هستند و ... به شهر آنتاليا برويد.

 

مطالب مرتبط: تور لحظه آخری آنتالیا , تور آنتالیا 93 , تور آنتالیا مرداد 93 , تور آنتالیا تعطیلات مرداد 93 , تور آنتالیا شهریور 93

 


هتل مجیک آنتالیا

هتل مجیک آنتالیا

هتل مجیک آنتالیا شامل امکانات رفاهی مانند استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سر پوشیده هتل می باشد و لازم به ذکر است که مسافران می توانند از امکانات این هتل بصورت رایگان استفاده کنند. همچنین هتل مجیک آنتالیا برای راحتی خانواده ها زمین بازی کودکان را راه اندازی کرده است تا خانواده ها با آرامش سفر خود را پشت سر بگذارند. پذیرش این هتل به صورت شبانه روزی میباشد و در هر ساعتی از شبانه روز آماده سرویس دهی به مسافران میباشد.

 

مطالب مرتبط: تور لحظه آخری آنتالیا , تور آنتالیا 93 , تور آنتالیا مرداد 93 , تور آنتالیا تعطیلات مرداد 93 , تور آنتالیا شهریور 93

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

گشت با کشتی در مدیترانه

 

این تور تفریحی شامل گشت دریایی در آبهای گرم مدیترانه میباشد . مسافران از هتل با اتوبوس های مخصوص به بندر زیبا در شهر کمر آنتالیا رفته و سوار بر کشتی میشوند. مسافران میتوانند علاوه بر دیدن طبیعت اطراف، در توقفهای کوتاهی که دارند در دریا شنا کنند و از سفری که دارند نهایت لذت را ببرند.

 

مطالب مرتبط:تور آنتالیا 93 , تور لحظه آخری آنتالیا , تور آنتالیا مرداد 93 , تور آنتالیا تعطیلات مرداد 93 , تور آنتالیا شهریور 93


رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا

رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا

 

اگر به هیجان علاقه مند هستید حتما به آنتالیا سفر کنید و در رودخانه رافتینگ که خروشان و وحشتناک است قایق سواری کنید. اما برای اینکه از این هیجان لذت کافی را ببرید باید موارد لازم و ضروری را از مربیان بیاموزید و بعد از تفریح خود با رفتن به ارتفاعات نهایت لذت را ببرید. قایق های این منطقه از ظرفیت 2 تا 10 نفره برخوردار هستند و در قایق هایی که ظرفیت آن ها 10 نفر است یک غریق نجات است که نکات ایمنی را با آرامش و به طور کامل به شما گوش زد می کند و به شما کمک می کند که از قایق سواری خود لذت ببرید و از این رود خانه پر هیجان و خروشان کمتر بترسید. مسیری که در طول رودخانه طی می کنید 114 کیلو متر می باشد که پر از لذت و هیجان است. اگر به آنتالیا سفر کردید به هیچ وجه قایق سواری در این رودخانه را از دست ندهید. این رود خانه خروشان در پارک ملی دره کوپرولو آنتالیا قرار دارد.

 

مطالب مرتبط:تور آنتالیا 93 , تور لحظه آخری آنتالیا , تور آنتالیا مرداد 93 , تور آنتالیا تعطیلات مرداد 93 , تور آنتالیا شهریور 93

 

موضوع : تور آنتالیا,
 


بندر قلعه کاله ایچی آنتالیا

بندر قلعه کاله ایچی آنتالیا

 

بندر قلعه کاله ایچی آنتالیا در کنار قلعه کاله ایچی واقع شده است به همین دلیل به آن بندر قلعه کاله ایچی گفته می شود. این بندر بسیار زیبا و جالب است و در کمتر جایی از ترکیه مانند آن دیده می شود. امکانات و خدمات رفاهی این بندر کامل است و هر آنچه را که بخواهید در این منطقه از آنتالیا می توانید تهیه کنید , از جمله این خدمات رستوران , کافی شاپ , فروشگاه و .... . از تفریحات فوق العاده و ثابت بندر قلعه کاله ایچی آنتالیا قایق سواری است که بهترین زمان برای این تفریح هنگام صبح است. در این بندر لحظات خوب و به یاد ماندنی را سپری خواهید کرد.

 

مطالب مرتبط:تور آنتالیا 93 , تور لحظه آخری آنتالیا , تور آنتالیا مرداد 93 , تور آنتالیا تعطیلات مرداد 93 , تور آنتالیا شهریور 93

 

م



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنیهای آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

چام یووا آنتالیا

 

چام یووا آنتالیا مکانی آرام , دنج و زیبا است که مردم در اینجا زندگی روستا نشینی دارند و شما مسافران عزیز میتواد در کنار زندگی این روستائیان مهربان لحظات خوب و خوش و لذت بخشی را سپری کنید. این منطقه منطقه ای آرامش بخش است و اگر شما خواهان آرامش هستید و حاضرید که حتی یک روز را با آرامش بگذرانید حتما در هتل های چام یووا آنتالیا اقامت کنید و اگر به دیدنی های روستایی علاقه مند هستید دیدن از چام یووا آنتالیا را از دست ندهید.

 

مطالب مرتبط:تور آنتالیا 93 , تور لحظه آخری آنتالیا , تور آنتالیا مرداد 93 , تور آنتالیا تعطیلات مرداد 93 , تور آنتالیا شهریور 93

 


پاموک کاله آنتالیا

پاموک کاله آنتالیا

 

پاموک کاله آنتالیا واقا پدیده ایست در دنیا و از عجایب جهان می باشد. امکان ندارد کسی به آنتالیا سفر کند ولی پاموک کاله آنتالیا را ندیده باشد. کسانی که به این منطقه رفته اند به خوبی می دانند که آب های کالسیوس با دمای تقریبا سی و پنج درجه سانتی گراد از ارتفاع 100 متری به سمت پایین سرازیر می شود و در قسمت پایین آن که آب جمع شده است استخرهای آب گرم را تشکیل داده است که انعکاس نور در آن باعث زیبایی و دل نشین تر شدن آن شده است و گردشگران به خوبی از آن استقبال می کنند. مردم این منطقه را قصر پنبه ای نامیده اند. مسافران و گردشگرانی که در این استخرهای آب گرم شنا می کنند از خاصیت های آن هم بهره مند می شوند.

مطالب مرتبط:تور آنتالیا 93 , تور لحظه آخری آنتالیا , تور آنتالیا مرداد 93 , تور آنتالیا تعطیلات مرداد 93 , تور آنتالیا شهریور 93

 


آکوالند آنتالیا

آکوالند آنتالیا

 

آکوالند آنتالیا در یک منطقه ساحلی واقع شده که زیبایی منحصر به فرد و چشم گیری دارد. آکوالند دارای سرسره های آبی و استخرهای بزرگی است که گردشگران عزیز و مسافران می توانند از آن ها استفاده کنند و لذت ببرند. نمایشگران واقعی این منطقه دلفین ها هستند که به جذابیت آکوالند آنتالیا افزوده اند. هنگامی که در اینجا موسیقی زنده برگزار میشود دل نشینی و صفای آکوالند آنتالیا چندین برابر می شود.

مطالب مرتبط:تور آنتالیا 93 , تور لحظه آخری آنتالیا , تور آنتالیا مرداد 93 , تور آنتالیا تعطیلات مرداد 93 , تور آنتالیا شهریور 93

 

موضوع : تور آنتالیا,



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: چام یووا آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

بلدیبی آنتالیا

 

بلدیبی آنتالیا پانزده کیلومتر دورتر از شهر آنتالیا می باشد. این منطقه زیبایی های خاص خودش را دارد , به عنوان مثال بلدیبی آنتالیا دارای چشم اندازهای کوهستانی است , درختان کاج زیبایی در این منطقه وجود دارد که به زیبایی آن افزوده است. علاوه بر این بلدیبی آنتالیا دارای نارنج های تازه لذیذ و خوش مزه ای است که در کمتر جایی می توانید این زیبایی ها را با این آب و هوا احساس کنید و از آن لذت ببرید.

 

مطالب مرتبط:تور آنتالیا 93 , تور لحظه آخری آنتالیا , تور آنتالیا مرداد 93 , تور آنتالیا تعطیلات مرداد 93 , تور آنتالیا شهریور 93

 


غار کارائین آنتالیا

غار کارائین آنتالیا

 

 

غار کارائین آنتالیا از دیگر جاذبه های این شهر به شمار می رود. این مکان تفریحی تقریبا 30 کیلومتر از آنتالیا فاصله دارد و در قسمت شرقی کوه چان واقع شده است. غار کارائین آنتالیا از مکانهای سکونتی قدیمی شهر آنتالیا ترکیه می باشد. ویژگی های منحصر به فرد غار کارائین آنتالیا متعلق بودن به دوران پارینه سنگی می باشد. اثار باستانی که در این غار مشاهده می شود مربوط به 160 هزار قبل از میلاد مسیح می باشد. غار کارائین آنتالیا یک ورودی جدا دارد که با تابش نور خورشید بسیار زیبا دیده می شود و توجه شما را جلب می کند.

 

مطالب مرتبط:تور آنتالیا 93 , تور لحظه آخری آنتالیا , تور آنتالیا مرداد 93 , تور آنتالیا تعطیلات مرداد 93 , تور آنتالیا شهریور 93

 

 

 


آمفی تئاتر آسپندوس آنتالیا

آمفی تئاتر آسپندوس آنتالیا

 

 

این شهر تاریخی در چهل کیلومتری آنتالیا واقع شده است که با تئاتر باستانی خود یکی از جاذبه های تاریخی گردشگری آنتالیا است . این آمفی تئاتر یکی از مهمترین آمفی تئاترهای روباز دنیا بشمار می رود. آسپندوس در زمان خود بکی از ثروتمندترین شهرها بوده که به وسیله رومیان حدود 200 سال پس از میلاد مسیح ساخته شد. اگر به آمفی تئاتر آسپندوس آنتالیا بروید می توانید باقی ماند هایی از ساختمان های رومیان قدیم را ببینید. گفته می شود در گذشته این شهر بهترین اسب های دنیا را پرورش می داده است و مهمترین مرکز تجاری شهر محسوب می شود.

 

مطالب مرتبط:تور آنتالیا 93 , تور لحظه آخری آنتالیا , تور آنتالیا مرداد 93 , تور آنتالیا تعطیلات مرداد 93 , تور آنتالیا شهریور 93

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: بلدیبی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi
 

مسجد گوهرشاد مشهد

مسجد گوهر شاد مشهد

مسجد گوهر شاد مشهد یک بنای تاریخی است که به دستور بانو گوهر شاد ساخته شده و در قسمت جنوبی حرم امام رضا (ع) واقع شده است.این مسجد با کاشی کاری های فوق العاده و طاق های گنبدی شکل زیبایش و نقش و نگار دیوارهای گچی آن نمونه بارز هنر ایرانیان است. روی دیوارها و غرفه های مسجد گوهر شاد مشهد نام های خدا , احادیث و آیات قرآن با خط زیبا و بی نظیری نوشته شده است.تاریخ بنای مسجد گوهر شاد مشهد روی کتیبه بایسنقر که از بهترین ثلث نویسان زمان خود بوده به چشم می خورد. منبر صاحب الزمان که در کنار محراب ایوان مقصوره است از چوب درخت گردو و گلابی و بدون استفاده از میخ یعنی به شکل منبت کاری ساخته شده است. این مسجد زیبا از هشت ایوان و 7 شبستان تشکیل شده است. ایوان جنوبی (ایوان مقصوره) , ایوان شمالی (ایوان دارالسیاده) , ایوان شرقی (ایوان اعتکاف) , ایوان غربی (ایوان شیخ بهاءالدین). روی ایوان دارالسیاده نام بانو گوهر شاد با خط زیبای ثلث نوشته شده و ایوان شرقی و غربی با کتیبه هایی به خط ثلث مسجد را به بست شیخ بهاءالدین و رواق امام خمینی (ره) مرتبط می سازد.

مطالب مرتبط: تور مشهد 93 , تور مشهد لحظه آخری , تور مشهد تابستان 93 , تور مشهد مرداد 93 , تور مشهد تعطیلات مرداد 93

 

 


آرامگاه خواجه مراد مشهد

 

آرامگاه خواجه مراد مشهد

آرامگاه خواجه مراد مشهد

خواجه مراد از نزدیکان امام رضا (ع) بود که آرامگاه آن سه کیلومتر بعد از آرامگاه اباصلت قرار دارد. خواجه مراد لقبی بود که مردم به او داده بودند و نام او خواجه مراد هرثمه بن اعین بود. آرامگاه خواجه مراد در دل کوه است و فقط گنبد سبز رنگ زیبا و کوچک آن از دور مشخص است. در کنار آرامگاه ایشان چشمه آبی روان است و درختانی که آنجا قرار دارند فضای آنجا را آرام تر و زیباتر کرده اند. ایوانی که داخل این آرامگاه است توسط ابا صلت آینه کاری شده است. آرامگاه خواجه مراد مشهد از امکاناتی چون رستوران , سرویس بهداشتی , اتاق هایی برای استراحت و اقامت زائرین عزیز , بازارچه ای برای خریدن صنایع دستی به عنوان سوغات برخوردار می باشد. این آرامگاه در دوازده کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد و به دلیل نزدیکی آن به آرامگاه ابا صلت , معمولا مردم از آرامگاه آنها با هم زیارت می کنند.

مطالب مرتبط: تور مشهد 93 , تور مشهد لحظه آخری , تور مشهد تابستان 93 , تور مشهد مرداد 93 , تور مشهد تعطیلات مرداد 93



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مسجد گوهرشاد مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi
 

آرامگاه شیخ بهایی مشهد

 

آرامگاه شیخ بهایی مشهد

شیخ بهایی از دانشمندان قرن دهم و یازدهم است که در زمینه هایی چون فلسفه و منطق و ریاضیات و... مطالعات فروانی داشته و در این زمینه ها بسیار تبحر داشتو همچنین او در زمینه هایی چون نجوم , فلسفه , فیزیک , ریاضی , اخلاق , سیاست , عرفان و... کتاب و رساله های زیادی نوشته است. گفته می شود که 88 کتاب از وی به جا مانده است. به دلیل زحمات و مطالعات فراوان او در زمینه نجوم و اطلاعاتی که در این زمینه به دست آورده برای تشکر و سپاس گذاری از وی یونسکو سال 2009 را سال نجوم و شیخ بهایی نامگذاری و معرفی کرد. شیخ بهایی از دانشمندان دوران صفوی است و آرامگاه او از دیگر آرامگاه های نزدیک حرم امام رضا (ع) است که در ضلع شمالی حرم واقع شده است.

مطالب مرتبط: تور مشهد 93 , تور مشهد لحظه آخری , تور مشهد تابستان 93 , تور مشهد مرداد 93 , تور مشهد تعطیلات مرداد 93



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آرامگاه شیخ بهایی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi
 

هتل مجلل درویشی مشهد پنج ستاره

 

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری مشهد توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانان سرو می شود. رستوران دیگر به نام برکه می باشد که میهمانان به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع سرو بکنند.

هتل مجلل درویشی مشهد

آدرس هتل مجلل درویشی مشهد : مشهد , خیابان امام رضا علیه السلام بین امام رضا 24 و 26

 

مطالب مرتبط: تور مشهد 93 , تور مشهد لحظه آخری , تور مشهد تابستان 93 , تور مشهد مرداد 93 , تور مشهد تعطیلات مرداد 93

 

موضوع : تور مشهد,



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل مجلل درویشی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

هتل بین المللی قصر مشهد

دسته: هتل های مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد پنج ستاره

 هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد به علت داشتن محیطی مطلوب ساخته شده است و از مرغوب ترین سازه های معماری استفاده شده است. در طبقه های مختف هتل بین المللی قصر مشهد، تنوع زیادی در سیستم اتاق ها وجود دارد و به همین علت برای مسافران انتخاب مناسب  و آسان می باشد. اتاق های سینگل، دبل، کانکت، سوئیت، پرنسس روم، آپارتمان پرزیدنت و رویال در طول اقامت میهمانان، لحظاتی به یادماندنی را تجربه می کنند و منظره حرم شمس الشموس حضرت رضا علیه السلام از پنجره های هتل بین المللی قصر مشهد دیده می شود. ترانسفر رایگان فقط از فرودگاه به هتل با مینی بوس عمومی ویژه هتل انجام می شود . برای درخواست ترانسفر زمان ساعت و شماره پرواز و رجوع به دفتر هتل در فرودگاه الزامی است . بخش های مختلف هتل : بانک، صرافی، واحدهای تجاری،  آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار، تشریفات، انفورماتیک، بیزینس سنتر، سالن آمفی تئاتر،  مجموعه ورزشی، استخر و سونا، سالن زیبایی و تعداد پنج رستوران و کافی شاپ با تنوع زیاد و معماری بی نظیر آماده ارائه خدمات رفاهی در عالی ترین سطوح کیفیت به مهمانان است.

آدرس هتل بین المللی قصر مشهد : مشهد , خیابان امام رضا علیه السلام

 

مطالب مرتبط: تور مشهد 93 , تور مشهد لحظه آخری , تور مشهد تابستان 93 , تور مشهد مرداد 93 , تور مشهد تعطیلات مرداد 93

 


هتل کوثر ناب مشهد

هتل کوثر ناب مشهد

دسته: هتل های مشهد

هتل کوثر ناب مشهد پنج ستاره

 

hotel kosar nab mashhad

هتل بین المللی کوثر ناب مشهد در جوار بارگاه ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام در ارائه خدمات و پذیرایی از میهمانان و زائرین عزیز در تابستان سال 1392 افتتاح شد. هتل بین المللی کوثر ناب مشهد در بلوار امیرالمومنین شارستان سابق که به حرم مطهر امام رضاعلیه السلام منتهی می شود قرار گرفته است  که پیاده فقط 10 دقیقه تا حرم مطهر فاصله دارد. فاز اول هتل کوثر ناب مشهد دارای 51 واحد که دارای سوئیت دوخوابه ، سوئیت دولوکس، رویال سوئیت ,  استدیو سوئیت و پریمر سوئیت است که به یخچال ، مایکروفر و تلویزیون، ماشین لباسشویی ،ماشین ظرفشویی، صندوق امانات ، سیستم سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع، کانال های ماهواره ای و اینترنت پرسرعت بی سیم تجهیز شده است. هتل بین المللی کوثر ناب مشهد اولین هتل پنج ستاره شهر مقدس مشهد می باشد که دارای این تجهیزات است . خدمات هتل کوثر ناب مشهد : بوفه صبحانه رایگان ، ترانسفر از فرودگاه تا هتل ،سرویس رفت به حرم امام رضا علیه السلام  می باشد.

 

مطالب مرتبط: تور مشهد 93 , تور مشهد لحظه آخری , تور مشهد تابستان 93 , تور مشهد مرداد 93 , تور مشهد تعطیلات مرداد 93

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل بین المللی قصر مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi
 

هتل لاله مشهد

 

هتل لاله مشهد

هتل لاله مشهد در یکی از قدیمی ترین خیابان های مشهد واقع شده که دارای پرسنلی مجرب و حرفه ای می باشد. این هتل نیز به یک پارک زیبا و تاریخی کوهسنگی و بازارهای اصلی مشهد نزدیک می باشد. هتل لاله مشهد 101 اتاق 2-3 تخته و آپارتمان های لوکسی با دو و چهار اتاق را دارا می باشد. هر واحد آن دارای دو سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی است. این هتل دارای رستورانی با غذاهای ایرانی و فرنگی , کافی شاپ , لابی , اینترنت و...

فاصله این هتل تا حرم 10 دقیقه با ماشین است

آدرس: مشهد , خیابان کوه سنگی , نبش کوه سنگی بیست و چهارم

مطالب مرتبط: تور مشهد 93 , تور مشهد لحظه آخری , تور مشهد تابستان 93 , تور مشهد مرداد 93 , تور مشهد تعطیلات مرداد 93



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل لاله مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

هتل هلیا مشهد

دسته: هتل های مشهد

هتل هلیا مشهد

 

هتل هلیا مشهد


این هتل از 96 اتاق لوکس یک و دو تخته تشکیل شده است. کودکان زیر 5 سالی که از سرویس استفاده نمی کنند اقامتشان رایگان می باشد. هتل هلیا مشهد تا حرم مطهر امام رضا (ع) 5 دقیقه پیاده روی دارد. این هتل دو رستوران بزرگ و یک کافی شاپ را دارا می باشد. علاوه بر این هتل هلیا مشهد مجهز به اینترنت وایرلس در لابی هتل می باشد. هتل هلیا مشهد دارای دو پارکینگ اختصاصی و پارکینگ سرپوشیده نیز می باشد.

آدرس: خیابان امام رضا (ع) , امام رضا هشتم

مطالب مرتبط: تور مشهد 93 , تور مشهد لحظه آخری , تور مشهد تابستان 93 , تور مشهد مرداد 93 , تور مشهد تعطیلات مرداد 93

 


هتل تارا مشهد

هتل تارا مشهد

دسته: هتل های مشهد

هتل تارا مشهد

 

هتل تارا مشهد

هتل تارا مشهد در سال 1374 افتتاح شده است و دارای 116 واحد متفاوت می باشد. بالکن های این هتل چشم اندازی از حرم امام رضا (ع) را به تصویر می کشد که بسیار زیبا و دل نشین است. از امکانات هتل تارا مشهد می توان به رستوران , کافی شاپ , استخر , سونای خشک و... اشاره کرد. واحدهای این هتل به صورت سنتی و مدرن طراحی و ساخته شده است. هتل تارا مشهد تقریبا هشت دقیقه تا حرم پیاده روی دارد.

آدرس: خیابان شیرازی , بین میدان شهدا و چهار راه شهدا

 

مطالب مرتبط: تور مشهد 93 , تور مشهد لحظه آخری , تور مشهد تابستان 93 , تور مشهد مرداد 93 , تور مشهد تعطیلات مرداد 93



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل هلیا مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shbi

هتل زیتون مشهد

دسته: هتل های مشهد

هتل زیتون مشهد

 

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد از 177 اتاق تشکیل شده است. این هتل دارای رستوران , کافی شاپ , اینترنت در لابی , تاکسی سرویس و... می باشد. هتل زیتون مشهد پنج دقیقه با ماشین تا حرم فاصله دارد.

آدرس: خیابان پاسداران , جنب سینما قدس

 

مطالب مرتبط: تور مشهد 93 , تور مشهد لحظه آخری , تور مشهد تابستان 93 , تور مشهد مرداد 93 , تور مشهد تعطیلات مرداد 93

 


هتل رضویه مشهد

هتل رضویه مشهد

دسته: هتل های مشهد

هتل رضویه مشهد

 

هتل رضویه مشهد

هتل رضویه مشهد از 14 طبقه و 94 اتاق تشکیل شده است. اتاق های این هتل سه ستاره رو به حرم امام رضا (ع) است و منظره آرامش بخشی را به تصویر می کشد. علاوه بر این مسافران عزیز می توانند با 5 دقیقه پیاده روی به حرم برسند. از امکانات هتل رضویه مشهد رستوران , کافی شاپ , فضای سبز , آرایشگاه و... می باشد.

آدرس: میدان بیت المقدس , روبروی بازار رضا

 

مطالب مرتبط: تور مشهد 93 , تور مشهد لحظه آخری , تور مشهد تابستان 93 , تور مشهد مرداد 93 , تور مشهد تعطیلات مرداد 93

 


هتل رضا مشهد

 

هتل رضا مشهد

 

دسته: هتل های مشهد

هتل رضا مشهد

 

هتل رضا مشهد

هتل رضا مشهد یک هتل سه ستاره بسیار با تجربه است که در فاصله کمی از حرم قرار دارد که می توان با چهار دقیقه پیاده روی به حرم مطهر امام رضا (ع) رسید. این هتل مجهز به اینترنت در لابی و اتاق ها می باشد. از امکانات دیگر هتل رضا مشهد رستوران , کافی شاپ , پارکینگ , آسانسور , تاکسی سرویس و... می باشد.

آدرس: بین میدان طبرسی و چهار راه مقدم

مطالب مرتبط: تور مشهد 93 , تور مشهد لحظه آخری , تور مشهد تابستان 93 , تور مشهد مرداد 93 , تور مشهد تعطیلات مرداد 93



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل زیتون مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1393 | نظرات ()